En dat is erg want nu heb jij er last van en hij niet...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe jij nu dus wel hier op het forum
Goed, dan kan ik me de seksuele vrijheid voorstellenquote:
Sorry als ik iets niet kan nuanceren als ik het nooit heb meegemaakt en ik uit een milieu kom waar je dat soort dingen niet bespreekt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Belachelijk dat je een forum nodig hebt om zoiets te nuanceren.![]()
Dat behoor je zelf te kunnen.
Zo niet, dan wordt het toch wel eens tijd om eens heeeel goed in de spiegel te kijken.
Aangezien dit dan nog maar een zeer klein iets is.
En als je dit al niet kan nuanceren zonder hulp dan vrees ik dat je in nog veel grotere problemen kan gaan komen.
Voor seksuele vrijheid moet toch sowieso ruimte zijn? Ongeacht hoelang die relatie duurt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:08 schreef Foutje. het volgende:
Goed, dan kan ik me de seksuele vrijheid voorstellen![]()
Wij zijn pas 3 maanden onderweg.
Huhuuhu Je zei "Diep" Huhuhquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Voor seksuele vrijheid moet toch sowieso ruimte zijn? Ongeacht hoelang die relatie duurt?
Mijn partner en ik zijn vanaf het begin van onze relatie al heel vrij wat betreft seks. En ook voor het zorgen voor ons eigen genot. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je van jezelf kunt genieten. Daardoor werkt het samen ook beter. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Al denk ik niet dat veel mannen het zo diepzinnig bekijken als ik, maar je snapt het idee.
Precies!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:08 schreef Foutje. het volgende:
[..]
En dat is erg want nu heb jij er last van en hij niet...![]()
[..]
Goed, dan kan ik me de seksuele vrijheid voorstellen![]()
Wij zijn pas 3 maanden onderweg.
Trek je mond dan open tegen je vriend.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Sorry als ik iets niet kan nuanceren als ik het nooit heb meegemaakt en ik uit een milieu kom waar je dat soort dingen niet bespreekt?Waar moet ik het dan vandaan halen? Mijn collega's hebben niet zo'n zin geloof ik.
Het is natuurlijk veel beter om je prille relatieperikelen te bespreken op een forum, vervolgens de wind van voren te krijgen en dan te gaan huilen dat je er ook niks aan kan doen omdat je nu eenmaal zo bent opgevoed. Lekker passief enzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Trek je mond dan open tegen je vriend.
Christus.
Hoe moeilijk kan dat zijn zeg.
Kom je uit een zwarte kousen gezin ofzo?
Leer communiceren.
Als dat na 2 maanden al problematisch is voor dan zou ik er nu al mee kappen.
Ze draait zich dan gewoon om Sjeen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Liefie, als je klaarwakker naar het plafond ligt te staren, dan is een goed orgasme een ideale manier om alsnog in slaap te vallen...
Masturberen doe je niet in bed he, das vies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze draait zich dan gewoon om Sjeen.
Vooral als je vrouw bent en je vriend slaapt. Masturberen doe je immers niet voor je eigen plezier, maar voor dat van hem. Helaas denkt vriendlief daar anders over.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:17 schreef Scorpie het volgende:
Masturberen doe je niet in bed he, das vies.
vraag me af waar TS het dan wel doet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Masturberen doe je niet in bed he, das vies.
Precies, en dan gewoon mee gaan doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:21 schreef snakelady het volgende:
Ik ben misschien raar maar ik zou dat persoonlijk best opwindend vinden.![]()
![]()
Helaas heb ik hem nog niet kunnen betrappen.
Ik geef een verklaring voor het 'gedrag' van vriendquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze draait zich dan gewoon om Sjeen.
TS denkt dat ze een zaadspons is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:21 schreef _Led_ het volgende:
Oeioeioei, je vriend was zo beleefd om jou lekker te laten slapen, wat een probleem !
Heb je liever dat ie je wakker maakt om even je plicht te vervullen ?
dat zou ik ook gedaan hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
Had hem gewoon een handje geholpen zodat ie weer lekker in slaap kon vallen daarna.
O kom op zeg, alsof je zelf zo constructief bezig bent. Ik heb je al 3 keer aangegeven dat je de verkeerde associatie legt tussen jouw libido probleem en zijn masturbeeractie, maar je doet er geen zak mee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:24 schreef Foutje. het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet meer waarom ik dacht hier een intelligente conversatie uit te krijgen.
Oehoeh, ze zit ergens mee, bwahaha, doe normaal! Never mind, bedankt voor het reageren hoor
IS t misschien niet zo dat je er zelf opgewonden van raakte, dat je DAAR van schrok en je daar nu voor schaamt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:24 schreef Foutje. het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet meer waarom ik dacht hier een intelligente conversatie uit te krijgen.
Oehoeh, ze zit ergens mee, bwahaha, doe normaal! Never mind, bedankt voor het reageren hoor
Oké, doei.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:24 schreef Foutje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |