Jij hebt liever een vriendin die gewoon meteen begint met zeiken als iets haar dwars zit wat jij niet begrijpt?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:48 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Ik walg niet van het idee dat hij ligt te sjorren, maar meer van het feit dat hij dat doet terwijl ik naast hem lig... Niet omdat ik het vies vind, integendeel. Ik denk dat meer ligt aan het idee dat ik blijkbaar niet genoeg gedaan heb die avond, iets waar ik me overigens al behoorlijk schuldig over voelde.
Nu ik er zo over nadenk (ik heb wel inlevingsvermogen hoor), is het ook best wel vreemd. Zeker als je met je rug naar je partner ligt. En hem/haar hoort kreunen en sjorren en dat je dat bed voelt bewegen. Mischien had je moeten doen alsof je je in je slaap omdraaide en dan stiekem kijken..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:48 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Ik walg niet van het idee dat hij ligt te sjorren, maar meer van het feit dat hij dat doet terwijl ik naast hem lig... Niet omdat ik het vies vind, integendeel. Ik denk dat meer ligt aan het idee dat ik blijkbaar niet genoeg gedaan heb die avond, iets waar ik me overigens al behoorlijk schuldig over voelde.
Het verband sjorren <> jouw sexuele prestaties is er niet. Dat jij die legt is het probleemquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:48 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Ik heb er liever eentje die het gewoon tegen me zegt ipv hier op een forum te gaan zitten huilen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Jij hebt liever een vriendin die gewoon meteen begint met zeiken als iets haar dwars zit wat jij niet begrijpt?
Waarom ben je eigenlijk niet 'wakker' geworden (om samen bezig te gaan), maar deed je alsof je sliep?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:48 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Ik denk dat meer ligt aan het idee dat ik blijkbaar niet genoeg gedaan heb die avond, iets waar ik me overigens al behoorlijk schuldig over voelde.
Waarom doe je in godsnaam zo moeilijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mischien had je moeten doen alsof je je in je slaap omdraaide en dan stiekem kijken..
Ja, dat weet ik en dat is al redelijk klote, dat je nog niet kunt knuffelen of er steekt alweer heel erg iets in je buik.. En dan voel je je vervolgens echtwel schuldig als je nee moet zeggenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef Koepert het volgende:
[..]![]()
Nee...
gewoon.. Nee..
Als jij elke keer dat je vent geil is 'wat moet doen' lig jij de hele dag met je benen wijd, kun je nauwelijks nog lopen en ben je zo rauw als een haring.
Accept it..
ftw. scorpe doorziet het probleem effe. die twee ideeen loskoppelen is dus de key!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het verband sjorren <> jouw sexuele prestaties is er niet. Dat jij die legt is het probleem
"oh no, this isn't happening! Oh Ieeuw its so gross, no he didnt Na-a.. Iew Iew Ieuw.....I'm not here, he isnt doing that, this isnt happening, im not here, im not here.."quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet 'wakker' geworden (om samen bezig te gaan), maar deed je alsof je sliep?
Jij hebt een libido-probleem?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:49 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Dan had ik me omgedraaid en was verder gaan slapen![]()
Maar denk dat dat voor vrouwen wat makkelijker is ook dus niet zo relevant
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:55 schreef Garisson72 het volgende:
Spoot hij het wel jouw kant op toen hij kwam? Want dan mag je natuurlijk al helemáál niet meer klagen.
Ik probeer haar van dat akkelige gevoel aftelaten komen. als het nog een keer gebeurt doet ze dus dat omdraaien. en wellicht is het dan een hele andere ervaring. en beetje bij beetje verander je die evrairng in iets positiefs. anders blijft dat ajkelige gevoel geprogramemerd in haar hersens. En wet ze niet waar dat vandaan komt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Waarom doe je in godsnaam zo moeilijk
Dat je je dan schuldig voelt is echt JOUW probleem.. Je vent weet heus wel dat, omdat hij elke keer als je 'knuffelt' geil wordt, dat je niet elke keer dan meteen sex gaat hebben, hij heeft dat geaccepteerd, en om dat te proberen te verminderen zorgt hij zelf voor 'ontlading' .. maar zolang hij nog niet midden in de nacht in de badkamer zit te sjorren met een badeendje in zn hand is t niet zo erg, t vermindert zn geilheid, ergo, meer knuffelen zonder n stijfje..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:55 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik en dat is al redelijk klote, dat je nog niet kunt knuffelen of er steekt alweer heel erg iets in je buik.. En dan voel je je vervolgens echtwel schuldig als je nee moet zeggen![]()
Dus ik moet maar accepteren dat ik nooit aan de wensen van mijn vriend zal kunnen voldoen en ook dat hij het recht heeft om dat in mijn neus te wrijven? Is dat wat je zegt?
Iedereen heeft er trouwens wel heel leuk een mening over, maar heeft iemand het uberhaupt wel eens meegemaakt dan? We hebben het wel over een verse relatie trouwens?
Ja. Daarom voel ik me ook zo schuldig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij hebt een libido-probleem?
Als ik zin heb dan draai ik me echt niet om hoor
Ik huil liever eerst op een forum zodat de druk eraf is en de boel genuanceerd, zodat ik er normaal over kan praten met mijn vriend.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb er liever eentje die het gewoon tegen me zegt ipv hier op een forum te gaan zitten huilen.
quote:Iedereen heeft er trouwens wel heel leuk een mening over, maar heeft iemand het uberhaupt wel eens meegemaakt dan? We hebben het wel over een verse relatie trouwens?
Als je daar verdere vragen over hebt, ask away!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef TamaravdS het volgende:
Mijn vriend en ik masturberen allebei welleens gewoon. Of de ander nu wakker is of niet.
Soms willen we genieten, maar daar heb je toch je partner niet altijd bij nodig?
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
[..]
Als je daar verdere vragen over hebt, ask away!
Nee, maar dat doe jij nu dus wel hier op het forumquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Jij hebt liever een vriendin die gewoon meteen begint met zeiken als iets haar dwars zit wat jij niet begrijpt?
Belachelijk dat je een forum nodig hebt om zoiets te nuanceren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Ja. Daarom voel ik me ook zo schuldig.
[..]
Ik huil liever eerst op een forum zodat de druk eraf is en de boel genuanceerd, zodat ik er normaal over kan praten met mijn vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |