Dan ben ik de heilige maagd, da's pas coolquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is iets anders.
Dat is meer normaal.
Ja, want zo werkt hetquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij niet verzadigd genoeg
Waarom zou je het anders doen, als je verzadigd bent, dan hoef je normaal niet te trekken tenzij je misschien gay bent en je in een leugen ofzo leeft.quote:
Ik trek niet. Dat doet pijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef DeParo het volgende:
Seksbeeld, omfg, jij hebt geen seks je trekt alleen denkend aan seks.
Nou sorry hoor ik heb een prima sexleven maar gewoon ff lekker rukken niks mis meequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef DeParo het volgende:
Als je seks goed is dan hoef je je niet, naast je vriendin in bed,
af te trekken dat is gewoon diep triest en dan heb je geen geweten.
Kan je prima doorkrassen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou sorry hoor ik heb een prima sexleven maar gewoon ff lekker rukken niks mis mee
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan ben ik de heilige maagd, da's pas coolonbevlekte ontvangenis FTW
Mwoah, ik kom nooit echt te kort, mijn orgasmes kunnen juist uitputtend lang duren.quote:
En nu heb je je verlult, zulke uitdrukkingen kent een echte n00b nietquote:
En zou je al die keren dat je kwam niet liever een man/vrouw hebben die het deed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik kom nooit echt te kort, mijn orgasmes kunnen juist uitputtend lang duren.
Want ? Jij vind masturberen naast je vriendin niet passen naast gewoon sex ?quote:
Ik gaf het eerder ook al aan, maar ga eens op zoek naar waar dat lage libido vandaan komt. Slik je bv. de pil? Dat kan nl. al een oorzaak zijn, veel pillen hebben dit als bijwerking. Heeft het iets te maken met een ervaring uit het verleden? Dan lijkt het me verstandig om daar met iemand over te gaan praten. Op deze manier houdt je relatie niet lang stand hoor. Dit komt tussen jullie in te staan, als het dat al niet doet. Je hebt een erg verwrongen beeld van jezelf en van het hele seks-gebeuren en dat maakt het voor jou niet leuk. Je associeert nu seks met iets dat niet leuk is en dat lijkt me niet echt de bedoeling. Ga dus serieus op zoek naar waar het lage libido vandaan komt. En pak dan dus die oorzaak aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef Foutje. het volgende:
[..]
Hij mag al een hoop niet... Bepaalde handelingen maken me erg ongemakkelijk en dan verdwijnt de zin als sneeuw voor de zon. En de zin is zowiezo altijd ver te zoeken, het is nog maar zeer zelden dat ik spontaan denk: woooo ik heb zinEn omdat hij juist een gezond libido heeft voel ik me met de dag schuldiger. Een normale vrouw vindt het leuk om haar vent te 'belonen' met seks, voor mij werkt dat juist averechts. Omdat als hij iets superliefs doet ik meteen denk: nu moet ik hem belonen, maar shit ik heb nu echt niet de behoefte aan seks, maar het moet eigenlijk wel want hij is zo lief, en zo zit je in een neerwaartse spiraal want dan gaat het op dwang lijken.
Ik weet dat het maar hersenspinsels zijn. Maar probeer maar eens ergens niét aan te denken.![]()
Het zit gewoon verkeerd in mijn kop en dat krijg ik nu wel door. Maar wat ik eraan moet doen en vooral: moet ik hem ermee lastig vallen (alweer). Ik ben bang dat hij net zo denkt als iedereen hier.
Nee, inderdaad. Dat zijn de enige verklaringen die er te bedenken zijn voor iemand die 's nachts wakker wordt en aan z'n pik gaat trekken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders doen, als je verzadigd bent, dan hoef je normaal niet te trekken tenzij je misschien gay bent en je in een leugen ofzo leeft.
Je moet afleren om verder te gaan discussiëren op basis van je aannames, dan gaat elke discussie mank.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef DeParo het volgende:
En zou je al die keren dat je kwam niet liever een man/vrouw hebben die het deed.
TS heeft het moeilijk, jij zit alleen maar te zeiken dat jij graag trekt in een relatie,quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En nu heb je je verlult, zulke uitdrukking kent een echt n00b niet
Die tijn he , die heb er wel verstand van dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat zijn de enige verklaringen die er te bedenken zijn voor iemand die 's nachts wakker wordt en aan z'n pik gaat trekken.
Je doet precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet afleren om verder te gaan discussiëren op basis van je aannames, dan gaat elke discussie mank.
Naast z'n vriendin ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat zijn de enige verklaringen die er te bedenken zijn voor iemand die 's nachts wakker wordt en aan z'n pik gaat trekken.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t nu al jammer dat dit topic dicht gaat straks.... en DeParo dan... er is nog zoveel te bespreken..
Nee, jij zegt het... Jij beweert dat ik geen sexleven heb en toch heb ik een kind, hoe kan dat nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |