Inderdaad, masturbeerders,quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent degene die begint te jammeren over het seksleven van ons masturbeerders.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef DeParo het volgende:
Ik heb wel zin in een dikke negerin hehe.
Masturberen is nu weer geen seks? Masturberen en neuken/pijpen/beffen/whattefuckever kunnen niet naast elkaar bestaan? Mèn, wat moet jij nog veel van de wereld leren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef DeParo het volgende:
Inderdaad, masturbeerders,
welk seksleven![]()
![]()
![]()
.
En dat is dus de crux bij hem; hij denkt dat er onderscheid tussen die 2 zitquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Masturberen is nu weer geen seks? Masturberen en neuken/pijpen/beffen/whattefuckever kunnen niet naast elkaar bestaan? Mèn, wat moet jij nog veel van de wereld leren.
IK MAG TOCH GODVERDOMME WEL EEN MENING HEBBEN?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als we dat nu gewoon eens van elkaar respecteren....
Ik wil er veel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je krijgt niet genoeg seks! Je wil een ander!!!
Ah, dus jouw seksleven is puur masturberen, dat verklaart in ieder geval al een boel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Masturberen is nu weer geen seks? Masturberen en neuken/pijpen/beffen/whattefuckever kunnen niet naast elkaar bestaan? Mèn, wat moet jij nog veel van de wereld leren.
Uh ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat is dus de crux bij hem; hij denkt dat er onderscheid tussen die 2 zit
NEE! RUKKER!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
IK MAG TOCH GODVERDOMME WEL EEN MENING HEBBEN?!
Wacht even ... waar zeg ik dat precies?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef DeParo het volgende:
Ah, dus jouw seksleven is puur masturberen, dat verklaart in ieder geval al een boel.
Rustig maar, moet ik je handje vasthouden of gaat het weer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
IK MAG TOCH GODVERDOMME WEL EEN MENING HEBBEN?!
Welk seksleven heb jij nu nog als je masturberen van je lijstje zou strepen,quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even ... waar zeg ik dat precies?
Je kunt niet zo dom zijn, je doet het erom. Dat maakt het minder vermakelijk.
Damn wat ben jij ergquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wil er veel.
[..]
Ah, dus jouw seksleven is puur masturberen, dat verklaart in ieder geval al een boel.
Je bent gewoon jaloers.quote:
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Welk seksleven heb jij nu nog als je masturberen van je lijstje zou strepen,
dan houd je niets over, ja dan zou ik ook gaan trekken ja.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:04 schreef DeParo het volgende:
Welk seksleven heb jij nu nog als je masturberen van je lijstje zou strepen,
dan houd je niets over, ja dan zou ik ook gaan trekken ja.
Ja hoor, ik ben echt stikjaloers, echt! Ik wil ook graag zo'n bekrompen levenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Want jij hebt of slechte seks, of je bent alleen, ja sorry hoor maar daar kan je mij niet de schuld van geven.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Koepert het volgende:
DeParo slaat nu een beetje door van oprecht dom naar oprecht troll
Makkelijk he Copycat, want nu heb je zogenaamd elke dag seks,quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hoe voelt dat nu ... invullen vanuit je eigen non-ervaring?
Jij verzint ze waar je bijstaat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef DeParo het volgende:
Makkelijk he Copycat, want nu heb je zogenaamd elke dag seks,
Bekrompen, elke dag voldoende seks, niet meer hoeven trekken ergens stiekem,quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben echt stikjaloers, echt! Ik wil ook graag zo'n bekrompen levenNu!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |