Awww dat is toch saai man!quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb hier een keramische kookplaat.Echt wokken zit er dus niet in.
Je had de hint de eerste keer niet begrepen ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:48 schreef eigendeegcookie het volgende:
mn jongste dochter vond t zo vies dat ze dr bord had verstopt in dr kamer.
Ze zei dat t op was.
Weekje later : onbegrijpelijke zware stank in haar kamer.
uiteindelijk vond ik natuurlijk toch de oorzaak , in t gootsteenkastje , bedekt met tekeningen.
Ik had echt de indruk dat ze t zelf vergeten was dat ze dat gedaan had, want ze leed er wel onder natuurlijk
Poosje later : weer vreselijke stank!!
Dan denk je toch : dit keer is het natuurlijk niet iets wat ze zelf gedaan heeft , toch ?.
Maar jawel : WEER BROCCOLI , EN WEER IN T GOOTSTEENKASTJE !!!
Dat ze misschien gewoon überhaupt geen broccoli lustquote:Op dinsdag 27 april 2010 02:55 schreef eigendeegcookie het volgende:
jawel hoor ,
welke hint eigenlijk?
-geen broccoli meer ?
-ik kan niet koken?
-ik moet beter opletten?
-het kind is gek?
Nope, gewoon een seconde of 30 in kraankoud water.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:25 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ho even. Bedoel je met "even laten weken" dat het een paar seconden/minuten moet meeborrelen in genadeloos kokend water of iets anders?
De kip vervangen door reepjes rundvlees, de pijnboompitten vervangen door cashewnoten en de knoflooksaus zelf makenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Lekker met kip, pijnboompitjes in een lekkere knoflooksaus gaar roerbakken![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:45 schreef Enfermera het volgende:
Lekker. Maar niet helemaal kapotgekooktGewoon lekker knapperig!
Dattequote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef MaLo het volgende:
Ik kan wel posten in het kookzonden-topic, ik ben dus echt zo'n figuur die broccoli kapotgekookt net zo lekker vindt als knapperig. En dan mag er ook nog wel een sausje overheen om het nog papperiger te maken
![]()
Is op zich wel handig, het maakt voor mij niet uit of de broccoli eens 5 minuten langer of korter opstaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |