ik vermoed dat het tiara is, maar weet het natuurlijk niet zeker...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Is die Orly, is dat Shine?
Zo ja, wantz.
welke zijn die rode en die zwarte met glittur? Me likezquote:Op maandag 10 mei 2010 20:17 schreef Dzjenn. het volgende:
Swaplakjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enigszins crappy kwaliteit, excuses.
Is het niet makkelijk om van alle lakjes even de naam erbij te zetten? De foto's zijn erg vaag en dan kunnen we swatches zoeken op de interwebzquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:10 schreef Dzjenn. het volgende:
Dames!![]()
Wat info over de lakjes, die van CG en ORLY zijn;
China Glaze- Flirty Femininity
China Glaze - Moulin Rouge
China Glaze - Cosmic
ORLY - Tiara
En die van New York;
New York - Multi Glitter
New York - Summer Dream
die wil ik!!quote:
Ik heb hem zelf al, had hem ook meegenomen omdat het de laatste was en ik er vast hier iemand wel blij mee kan maken! Ben hem waarschijnlijk ook al kwijt, via de PMquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef vamperotica het volgende:
Nog niemand voor de sold out?![]()
(niet mijn kleurtje.. maar ik dacht dat er heul veul dames steeds misgrepen...)
Jeuuujquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Dzjenn. het volgende:
DeltaCephei en liiszle, jullie lakjes zijn sinds gisteren op de post! Laten jullie het me weten wanneer ze zijn ontvangen?
prima! jouwes is ook vandaag de bus op gegaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Dzjenn. het volgende:
DeltaCephei en liiszle, jullie lakjes zijn sinds gisteren op de post! Laten jullie het me weten wanneer ze zijn ontvangen?
heb je mijn laatste pm nog gelezen...?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Dzjenn. het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef liiszle het volgende:
Ik ben opzoek naar een Matte topcoat.. wie o wie kan mij hier aan helpen?
Nou ik had er eentje maar daar wilde ze een lakje niet tegen ruilen, ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om te ruilen tegen een lakje van haar ofzo?
ik wil de rainbow gewoon niet kwijt..quote:
Heb je deze 2 nog?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:12 schreef Lindytje het volgende:
Hallo!!
Ik heb in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Plum pie in the Sky
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Café au Lait
Ik heb zelf al genoeg roze en rood, en geel vind ik stom.
Ik hou heel erg van blauw, paars, turquoise en groen-ish (niet fel groen, maar met een beetje blauwig erdoor). Ik hou niet van sheer lakjes, wel van glitters
Hema, voor 2.50 geloof ik! Vandeweek gekocht maar nog niet geprobeerd!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef liiszle het volgende:
Ik ben opzoek naar een Matte topcoat.. wie o wie kan mij hier aan helpen?
je hebt PM kleintje ivm die blauwe (dorothy who?)quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Maah, & Nova zijn weg
Miss-moana ik vind orly glam rock wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |