ik weetd at mirannie héél graag yasmeen wil!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb een gloedjenieuwe Zoya Yasmeen voor de liefhebber. Ooit besteld maar niet eens geprobeerd
volgens SQ gebeurt het wel vaker hierquote:
Ok mooi. Dacht dat het misschien voorbehouden was aan V&Aquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens SQ gebeurt het wel vaker hier![]()
ik heb zelf geen flauw idee, heb het nog niet gezien, maar ik zou ook niet weten waarom hiet niet zou mogen
jawel toch? Buzz verkocht toen toch plates en fimo ook? Of ben ik nu abuis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens SQ gebeurt het wel vaker hier![]()
ik heb zelf geen flauw idee, heb het nog niet gezien, maar ik zou ook niet weten waarom hiet niet zou mogen
hmm, dat kan wel kloppen inderdaad, gij hedde heulemaal gelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel toch? Buzz verkocht toen toch plates en fimo ook? Of ben ik nu abuis?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb een gloedjenieuwe Zoya Yasmeen voor de liefhebber. Ooit besteld maar niet eens geprobeerd
Ja, ja, ja, ik wil ´m!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weetd at mirannie héél graag yasmeen wil!
Welke zoek je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef vamperotica het volgende:
Als er toevallig iemand Nfu Oh's in den aanbieding heeft.....
Ghehehe wat heb je in de aanbieding...quote:
Nou ik heb nummer 95 maar weet nog niet echt of ik hem wel zo leuk vind ja of nee, de kleur is geweldig maar ik vond hem niet echt bij mij staan, omdat ik zo twijfelde heb ik hem nog niet hier gezetquote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe wat heb je in de aanbieding...
* Even je wishlist zoeken gaatquote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou ik heb nummer 95 maar weet nog niet echt of ik hem wel zo leuk vind ja of nee, de kleur is geweldig maar ik vond hem niet echt bij mij staan, omdat ik zo twijfelde heb ik hem nog niet hier gezetDus je moet wel iets hebben dan wat ik nog heel graag wil hebben
misschien dat ik van de week nog even 1 nagel ermee lak en dan goed ga kijken, ik ben zoooooo lastig
ik kan niks vinden op google, welke kleur is 95?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou ik heb nummer 95 maar weet nog niet echt of ik hem wel zo leuk vind ja of nee, de kleur is geweldig maar ik vond hem niet echt bij mij staan, omdat ik zo twijfelde heb ik hem nog niet hier gezetDus je moet wel iets hebben dan wat ik nog heel graag wil hebben
misschien dat ik van de week nog even 1 nagel ermee lak en dan goed ga kijken, ik ben zoooooo lastig
Blauwig toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan niks vinden op google, welke kleur is 95?
ah, thanksquote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Holyme het volgende:
http://1.bp.blogspot.com/(...)0-h/Enamel81-100.jpg
Daarop staat ie
Plaatje van http://nfuohproduct.blogspot.com/
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, thanks
blauw is niet echt mijn kleur helaas
ik heb dusk to dawn te ruil staanquote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
Ik wil nog graag van Catrice
030 Meet Me At Coral Island,
130 Lucky In Lilac,
170 I Scream Peach,
200 From Dusk To Dawn,
220 Lust In Mud
als iemand daar toevallig van af wil?
Zo, even bijgewerkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:59 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
coconut kiss, cowardly lyin´, meteor shower, cosmic, anklets of amethyst, the ten man, spin me round, white out, black liquid leather (baby)
[ afbeelding ]
ds illuminate, I only drink champagne, dominant jeans, ink, teal the cows come home, Ozotic funky cinnamon city 524
[ afbeelding ]
Gosh gasoline, Gerard Brinard goud, Gerard Brinard blauw (lijkt op ocean van gosh), Essence glitter topper, Golden Rose holo 102, Golden Rose holo 104, Catrice ice princess, Catrice orchid pink
Deze lakjes ruil ik er dus gerust 2 voor 1 van jou.
Wat wil je voor Ink hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo, even bijgewerkt.
En na de swapdoos komt de grote opruiming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |