En dan halverwege het geld 'laten vallen'.quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef cherrycoke het volgende:
met veel kleingeld betalen zodat zij moet tellen en dan lekker flirten
Als ze mij een prettig weekend wenst zeg ik tegen haar "Jij ook, maak er wat van". Goeie?quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef cherrycoke het volgende:
met veel kleingeld betalen zodat zij moet tellen en dan lekker flirten
we hebben een kennerquote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En dan halverwege het geld 'laten vallen'.
nee nee dat is je aansluiting om met haar te babbelen zo van wat ga jij dit weekend doenquote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ze mij een prettig weekend wenst zeg ik tegen haar "Jij ook, maak er wat van". Goeie?
En dan rapen jullie dat samen op, en dan leg jij jou hand op haar hand... en dan.....quote:
Haha goeie, keertje proberen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:21 schreef cherrycoke het volgende:
nee nee dat is je aansluiting om met haar te babbelen zo van wat ga jij dit weekend doen![]()
als ze dan niks terug zegt en volgende klant helpt is ze niet geïnteresseerd![]()
als ze op haar boven lip gaat kauwen vind ze je geil
onderlip trouwensquote:
*meldtquote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef GizartFRL het volgende:
en wie van de fokkers heeft al eens een kassiere mee uit gevraagd?
Geen enkele? FOK!kers bestellen boodschappen online of komen hooguit één keer per week in de supermarkt.quote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef GizartFRL het volgende:
en wie van de fokkers heeft al eens een kassiere mee uit gevraagd?
je moet durven en niet wegvallen zoalsquote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen enkele? FOK!kers bestellen boodschappen online of komen hooguit één keer per week in de supermarkt.
Maak anders een keer een filmpje voor ons als instructie???quote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je moet durven en niet wegvallen zoals
duhh ehh ehh
zeker van je zijn sterk in je schoenen staan weet wat je wil
Ja, inderdaad. Zou handig zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Maak anders een keer een filmpje voor ons als instructie???
jonguuhquote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maak anders een keer een filmpje voor ons als instructie???
Idem,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heb je haar geregeld dan?quote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef GizartFRL het volgende:
Idem,
blond ( achteraf gezien niet vrijgezel) met een rij mensen achter me.
Kwam er destijds dagelijks voor de lunch
oei kan er tussen zitten inderdaad niet vrijgezelquote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Idem,
blond ( achteraf gezien niet vrijgezel) met een rij mensen achter me.
Kwam er destijds dagelijks voor de lunch
Jij regelde als 13 jarig snotjoch bij de lege flessen de grote kassameisjes van 16?quote:Op maandag 26 april 2010 23:36 schreef jantjeschmit het volgende:
heb er 4 gehad, maar werkte dan ook in een supermarkt
nee.. de doorstroom is groot bij een supermarkt. Toen ik 16 was, gingen er meisjes van 15 werken. Wel een keer als 19 jarige een 27jarige collega gedaan.. maar dat was voordat ik wist dat ze 27 wasquote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij regelde als 13 jarig snotjoch bij de lege flessen de grote kassameisjes van 16?
Dat wist ik pas veul later.quote:Op maandag 26 april 2010 23:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
oei kan er tussen zitten inderdaad niet vrijgezel
ach ja nooit geschoten is altijd mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
Omdat?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:19 schreef Chinless het volgende:
Doe maar niet.... ik heb dat eens gedaan bij de lokale supermarkt. Daarna veel geSMSt, MSN en de rest...maar nu is het er van gekomen dat ik geen boodschappen er meer doe.
Afrader dus!
We na een aantal afspraakjes flinke ruzie kregenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat?
Je weet dat je geen meisjes mag verkrachten, vooral niet op hun werk.
En ze werkt daar elke dagquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
We na een aantal afspraakjes flinke ruzie kregenen ik nu niet meer durf
?
Nee....meestal alleen donderdag middag en zaterdag. Al zie ik dr soms maandag middag ook.quote:
Vermoord haar, opgelost.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee....meestal alleen donderdag middag en zaterdag. Al zie ik dr soms maandag middag ook.
Echter juist om dat te voorkomen ga ik er niet meer naar toe
het was toch geen Olga??quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee....meestal alleen donderdag middag en zaterdag. Al zie ik dr soms maandag middag ook.
Echter juist om dat te voorkomen ga ik er niet meer naar toe
onthoud mannen>vrouwen dus je hoeft nergens bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
We na een aantal afspraakjes flinke ruzie kregenen ik nu niet meer naar binnen durf
?
In tegendeel, het was juist een mooi slank teder meisje en nee ik sla haar niet zomaar. Paar meter verderop zit er ook een supermarkt. Ga daar wel shoppen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:25 schreef Olle. het volgende:
[..]
het was toch geen Olga??
bedoel als ze lastig wordt kun je er toch wel een paar op patsen?
hmmquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
In tegendeel, het was juist een mooi slank teder meisje en nee ik sla haar niet zomaar. Paar meter verderop zit er ook een supermarkt. Ga daar wel shoppen.
Ja hoor dat ben ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
hmm
nou mja zolang jij maar gelukkig bent!
Mietje, ga gewoon naar die supermarkt en zeg hoi tegen haarquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja hoor dat ben ik. Dat komt wel goed
.
Dat gebeurt mij mij heul niet op zaterdagquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:33 schreef appeltjap het volgende:
Kassameisjes zijn gewoon de shit, op zaterdag moeten ze altijd helpen met vakkenvullen.
moet je minderhard gaan werken zodat er werk overblijft voor de kassasletjes!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij mij heul niet op zaterdag
Rofl. Ik zou daar dan JUIST boodschappen blijven doen en bij haar in de rij aansluiten. Kijken hoe ze professioneel moet blijven handelen aan de kassa als je voorbij loopt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef Chinless het volgende:
We na een aantal afspraakjes flinke ruzie kregenen ik nu niet meer naar binnen durf
?
ik moest lachenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Oh, ik heb het ook een keer geprobeerd. Was 16 (17?) jarig VMBO-er.. na een keertje wat samen gedaan te hebben was het echt niet leuk meer, meeste zijn inderdaad zo ongelovelijk dom.
Goed topic.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef Paul het volgende:
Ga jij ook altijd bij de leukste cassiere staan?
Mjah, niemand die het door had? Dit was eigenlijk een lemming.quote:
Oh, niet echt verwonderlijk kom nergens anders behalve TRV, ONZ en KLBquote:Op woensdag 28 april 2010 14:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, niemand die het door had? Dit was eigenlijk een lemming.
zelfscan-kassas: Handig of niet?
Pin accepteren ze ook niet, die meisjes. Je moet ze altijd contant betalen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
In de supermarkt ga ik altijd met mijn boodschappen in de rij staan waar ik door het mooiste kassameisjes geholpen ga worden.Ook al is deze rij langer.
Ook ben ik heel geduldig en betaal ik altijd cash aan haar.
Binnenkort keertje eentje versieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |