dat dus.quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef erikkll het volgende:
Ik ga toch liever naar het mooiste kassameisje.
Die handscanners heb ik dan weer geen ervaring mee...quote:Op zondag 25 april 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
Bij AH doen we het al een tijdje zo. Lekker alles zelf scannen en meteen in de boodschappentas stoppen en dan afrekenen door de scanner weer terug te hangen en even te pinnen.
Gemak dient de mens.
DAt heb ik wel eens gedaan.. Best handig! Maar ook diefstalgevoelig. ( AH XL Assenquote:Op zondag 25 april 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
Bij AH doen we het al een tijdje zo. Lekker alles zelf scannen en meteen in de boodschappentas stoppen en dan afrekenen door de scanner weer terug te hangen en even te pinnen.
Gemak dient de mens.
Jammer dat ik daar altijd word gecontroleerd.quote:Op zondag 25 april 2010 23:24 schreef drumminggod het volgende:
[..]
DAt heb ik wel eens gedaan.. Best handig! Maar ook diefstalgevoelig. ( AH XL Assen)
Bij de supermarkten waar ik ga zitten voornamelijk Polen achter de kassa, daar heb je veel sociaal contact meequote:Op zondag 25 april 2010 23:11 schreef Socios het volgende:
Nee, gewoon afrekenen bij het kassameisje. Meer sociale interactie en behoud van werkgelegenheid.
ik nooit.. Al heb ik er 50quote:Op zondag 25 april 2010 23:25 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar altijd word gecontroleerd.
Zelfs als ik maar 1 of 2 producten heb.
Het is wel handig inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2010 23:30 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ik nooit.. Al heb ik er 50. Maar dat zelfscannen daar is wel vies handig!
zekerquote:Op zondag 25 april 2010 23:31 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Het is wel handig inderdaad.Altijd vanuit school even snel met de handscanner boodschappen doen.
Maar zoals zaterdag 's avonds ga ik meestal gewoon naar de kassa's. Jonge meiden die om alles lopen te giebelen.
Als je iets op een band gooit, zonder dat je het scant, roept die kassa dat wel. Verder is er ook een medewerker, die, de kassas in de gaten huodt (en er ook is als er problemen zijn)quote:Op zondag 25 april 2010 23:24 schreef drumminggod het volgende:
[..]
DAt heb ik wel eens gedaan.. Best handig! Maar ook diefstalgevoelig. ( AH XL Assen)
Zie mijn laatste post. Net als die OV Chipkaart. In Nederland moet daar jaren over geleutert worden omdat het fraudegevoelig is etc. Dat is gewoon ieder systeem! De eerlijke burger moet echter weer opdraaien voor tekortkomingen,, die puur zijn ingevoerd voor besparingen. Als er wat fout gaat neemt niemand verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef Zith het volgende:
In 2006 zat ik zo al af te rekenen in Lyon (Fr), waarom moet dat zo lang duren?
Mwoah hier in Assen bij de AH XL zijn ze niet zo heel erg, als je per ongeluk in een hele kar met boodschappen iets bent vergeten te scannen en je word gecontroleerd dan mag je het product gewoon alsnog afrekenen. Maar niet dat je een boete oid er bij krijgt.quote:Op zondag 25 april 2010 23:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je iets op een band gooit, zonder dat je het scant, roept die kassa dat wel. Verder is er ook een medewerker, die, de kassas in de gaten huodt (en er ook is als er problemen zijn)
Het is dan blijkbaar weer iets typisch Nederlands: "Jaah, maar je kunt het jatten": Dat kan bij een gewone kassa toch ook!![]()
Hier (Ierland) haal je dat niet in je hoofd. Je betaalt en "common sense" bepaalt bij een fout of je met opzet iets jat of er gewoon een fout zit in het scansysteem en bij twijfel gaat klantvriendelijkheid voor. Als je het keer op keer flikt, wek je toch wel achterdocht en kom je de winkel niet meer in.
Ik verbaas me over verhalen (weet niet of het waar is, maar aannemelijk aangezien dat gedrag gebruikelijk is zoals de NS), dat bij een AH zelfscan als er een produkt niet gescanned is, dat je dan een boete moet betalen. Zo'n winkel zou me als klant kwijt zijn.
Met zo'n zelfscanner (hand held) scan je toch gewoon ieder product als je het al winkelend in je kar legt?quote:Op maandag 26 april 2010 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het niet handig, mensen zijn veel slomer met scannen. een mandje zelfscannen duurt langer dan een volle kar door een caissiere. Als ik weinig boodschappen heb en de scans zijn vol, sluit ik mooi aan in de 'normale' rij, en ben dan toch eerder klaar.
ah ok, tja bij de Hoogvliet helaas nietquote:Op maandag 26 april 2010 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zo'n zelfscanner (hand held) scan je toch gewoon ieder product als je het al winkelend in je kar legt?
Dan is het bij de "kassa" alleen nog een kwestie van de scanner er indoen en pinnen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |