Dat laatste vrees ik dan toch ook wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:36 schreef horned_reaper het volgende:
Onze basis spits zal gewoon uit v.Perise,Sneijder,vd.Vaart en Robben moeten bestaan!
Of ze nu arrogant zijn, of constant genoeg spelen... het zijn de 4 beste spitsen die NL momenteel heeft....
En met zo'n sterke spits behoren we echt tot de absolute wereldtop!
Het zal zoals meestal weer volledig op onze verdediging aankomen...
Dat team speelt al sinds 2004 zo samen, is al vaak gebeurt toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het eerste de beste team met een beetje kwaliteit in de aanval walst dan compleet over dit elftal heen.
Ik volg je even nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat team speelt al sinds 2004 zo samen, is al vaak gebeurt toch?
Wat begrijp je niet?quote:
Ja, knap dat je het na 2 keer lezen wel begrijptquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat is al vaak gebeurt?
Dat de tegenstander eroverheen denderde?
Jezus, wat ben je toch ook een irritante zuigerquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, knap dat je het na 2 keer lezen wel begrijpt
Ik vind iemand die niet kan lezen en vervolgens begint te schelden uit onmacht nog veel irritanterquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jezus, wat ben je toch ook een irritante zuiger
Wat een slechte troll pogingquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Stekelenburg
Van Der Wiel - Heitinga - Maduro - Emanuelson
N. De Jong - Van Bommel - Sneijder
Robben - Van Persie - Van Der Vaart
Vorm (keeper) Utrecht
Velthuizen (keeper) Vitesse
Nicky Kuiper (linksback) Twente
Mendes da Silva (centrale verdediger) AZ
Mathijsen (centrale verdediger) Hamburg
Boulahrouz (centrale verdediger) Stuttgart
Brouwers (centrale verdediger) Gladbach
Vlaar (centrale verdediger) Feyenoord
Ronnie Stam (rechtsback) Twente
De Zeeuw (verdedigende middenvelder) Ajax
Brama (centrale middenvelder) Twente
Afellay (aanvallende middenvelder) PSV
Babel (linker vleugel) Liverpool
Elia (linker/rechter vleugel) Hamburg
Kuyt (rechter vleugel) Liverpool
Huntelaar (spits) Milan
Van Bronckhorst (35 jaar), Ooijer (35 jaar) en Van Nistelrooy (33 jaar) gewoon thuislaten.
Beetje lugubere post hoor dit...quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:36 schreef horned_reaper het volgende:
Onze basis spits zal gewoon uit v.Perise,Sneijder,vd.Vaart en Robben moeten bestaan!
Of ze nu arrogant zijn, of constant genoeg spelen... het zijn de 4 beste spitsen die NL momenteel heeft....
En met zo'n sterke spits behoren we echt tot de absolute wereldtop!
Het zal zoals meestal weer volledig op onze verdediging aankomen...
Onze spits is maar 1 persoon.. Zoals het er staat gaan we met wat knippen en plakken van 4 spelers 1 speler maken..quote:Onze basis spits zal gewoon uit v.Perise,Sneijder,vd.Vaart en Robben moeten bestaan!
Gelukkig nog iemand die het ziet!quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jezus, wat ben je toch ook een irritante zuiger
De spits van een team kan ook een samenvattend woord zijn voor het team.... het team is namelijk ook een naamwoord.... dus als we het over een team in zijn geheel hebben als een op zich staand geheel.... bestaat de spits van dat team uit alle spits spelers die in dat team spelenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:28 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Onze spits is maar 1 persoon.. Zoals het er staat gaan we met wat knippen en plakken van 4 spelers 1 speler maken..
Mathijssen linksback? Mwoah, dat weet ik zo net nog niet. En Afellay zowiezo niet op het middenveld. Heet hij ooit al eens een goede wedstrijd voor Nederland gespeeld?quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:08 schreef SoldMayor het volgende:
----------------Stekelenburg------------------
----Vd.Wiel---Heitinga---Ooier---Mathijssen
---------------------------------------------------
--------------Affelay----Sneider---------------
------------------Vd. Vaart---------------------
---------------------------------------------------
------Robben------V. Persie------Elia---------
Slovenië-uit was ooit vrij sterk. Dat is al lang geleden, was onder Van Basten, dus dat zegt wel iets.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
En Afellay sowieso niet op het middenveld. Heeft hij ooit al eens een goede wedstrijd voor Nederland gespeeld?
Robben speelt bij Bayern Munchen op rechts en doet het daar toch niet onaardig, om het maar even zo te zeggen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Spelers moeten op hun sterkste positie spelen, dat moet het uitgangspunt zijn.
Dus van Persie niet op rechts of links, Sneijder niet op links, Robben niet op rechts, Kuijt niet als diepste spits/afmaker en Mathijsen niet als linksback (!!).
Mathijssen is dat kleine kneusje van Willem II en RKC.
Mathijsen is de beste verdediger van Nederland, in dienst van Hamburger SV.
Ik vergis me. Robben wel op rechts, niet op links.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Robben speelt bij Bayern Munchen op rechts en doet het daar toch niet onaardig, om het maar even zo te zeggen.
Mathijssen, eerlijk is eerlijk, vind je hem écht zo sterk? Puur qua verdedigen is hij op zeker niet de beste.
Kuyt zou ik zowiezo niet in de basis zetten. Misschien leuk als invaller, wanneer de verdediging van de tegenstander al wat moe is.
Van Persie hoort zowiezo centraal. De best mogelijke optie. Daar ben ik het wel met je eens.
Op links kan Elia prima spelen op het WK. Ja, Elia is blessuregevoelig, maar dat geldt net zo goed voor Robben ( al heeft hij daar de laatste tijd amper meer last van )
Excuses voor mijn foutje. Mathijsen vind ik altijd zo weifelend overkomen op één of andere manier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik vergis me. Robben wel op rechts, niet op links.
Mathijssen voetbalt die nog??
Mathijsen vind ik sterk ja.
Ik denk dat hij wat voetballes krijgtquote:Op zondag 2 mei 2010 01:13 schreef opinionr het volgende:
Huntelaar op rechts
(vind het trouwens knap dat hij zich zo flexibel opstelt om op die positie te gaan spelen)
Das minder...quote:Op zondag 2 mei 2010 01:19 schreef opinionr het volgende:
Voetballend boekt hij inderdaad wel wat vooruitgang.. hij kan echter niet meer scoren
Tja wat moet je anders. Als ze zeggen op rechts of helemaal niet, zou ik er toch maar gaan staan.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:13 schreef opinionr het volgende:
Als Robben en Persie geblesseerd raken kunnen we altijd Leonardo's laatste uitvinding nog inzetten... Huntelaar op rechts
(vind het trouwens knap dat hij zich zo flexibel opstelt om op die positie te gaan spelen)
Toen was het alles of niets ,de ultieme wanhoopspoging...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Net als Hasselbaink toen in Ierland. Toen was Van Gaal het ook helemaal kwijt.
Boulahrouz heeft amper een wedstrijd gespeeld, die heeft niks op het WK te zoeken. Verder heb ik een hekel aan de Jong dus ik moet nog even over de opstelling nadenkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:31 schreef Skylark. het volgende:
------Stekelenburg-------
vdWiel--Heitinga--Mathijssen-Gio
----vBommel---De Jong---
-----------Sneijder----------
--Robben--vPersie--Eliah
Misschien Boulah ipv Gio, maar ik twijfel of hij op links kan.
Wil je Van der Vaart dan achter de spits zetten of op het middenveld?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kuijt heeft ook wel eens op links gespeeld in Oranje. Als Elia niet fit is, vind ik dat een aanvaardbaar alternatief.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:49 schreef bascross het volgende:
Vd Vaart moet sowieso spelen. Zondag in de basis bij Real en meteen weer een goal.
De Jong en Kuijt veilig op de bank. In de groepsfase heb je die twee sowieso niet nodig, daarna zien we wel verder.
jij begrijpt er werkelijk helemaal niks van he?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef dieselnoi het volgende:
Oh en nog iets. De waarheid kan hard zijn maar 4-2-3-1 is gewoon 4-3-3. Ja je bent al die jaren door van basten om de tuin geleidt. Hij heeft al die jaren gewoon met 4-3-3 gespeeld. Hij heeft het alleen 4-2-3-1 genoemd om van dat gezeik van de media af te komen en op papier heeft hij de 2 buitenste spelers ietsjes naar achteren getekent.
Dit komt keihard aan.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef skittelman het volgende:
steek
vdwiel--heitinga--mathijsen--anita
de jong---v.bommel
robben--vdvaart--sneijder
---------Kuyt---------
ook al ben ik nog zo'n grote ajacied, zonder Kuyt word het niks. Als die gast het op zn heupen krijgt denk ik dat zelfs Usain Bolt keutels poept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |