Dat doe je door een opmerking te ondersteunen met bronnen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik gun FOK! een primeur, das alles.
kan ookquote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of iemand die slechte meds verkoopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
BBC meldt het ookWAT bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
photoshop waarom schaduwen kloppen nietquote:Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
volgens die dude met die zonnebril sterft ie in 2021
Ik zweer.quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Aneurysma het volgende:
Als dit een slechte kutgarp is kom ik je opzoeken, ik zweer.
Ik deed mijn typetje even.quote:
ik snap deze zin nietquote:Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
photoshop waarom schaduwen kloppen niet
quote:Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
photoshop waarom schaduwen kloppen niet
quote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef Sigmund666 het volgende:
TS bedoelt vast Sonny Bono
(ja, die is in 1998 tegen een boom aangeknald)
* shiznuts agreesquote:Op maandag 26 april 2010 22:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://twitter.com/#search?q=bono
hoax
Ik wil wel een Twitter hype startenquote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
* shiznuts agrees
Ik ben geen fan van twitter, heb ook geen account, maar al is er het geringste gerucht, dan is dat niet via Soulseek of FOK!, dan is binnen notime iedereen op Twitter erover aan het Twitteren, wat helemaal niet het geval is.
Ik doe meequote:Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wil wel een Twitter hype starten
Bron?quote:
waar lijk?quote:Op maandag 26 april 2010 22:55 schreef Lespaulspelert het volgende:
Houdt het hier ff schoon, daarlijk is het echt.
Doen dan!quote:Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://twitter.com/LucasMS/statuses/12904105411quote:Op maandag 26 april 2010 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh gawd, anonymous, please, releash your fury.quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Doen dan!Zo zou wie ook alweer volgens teletekst twee keer overleden zijn? (Harry Mulish toen?)
Dan openen we gewoon #2quote:Op maandag 26 april 2010 22:55 schreef Lespaulspelert het volgende:
Houdt het hier ff schoon, daarlijk is het echt.
Klopt, ik had hem net nog aan de telefoon. Ik begrijp de commotie niet.quote:
O M G, een sneue 4chan-troller wannabequote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Oh gawd, anonymous, please, releash your fury.
common sencequote:
Done.quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://twitter.com/LucasMS/statuses/12904105411
http://search.twitter.com/search?q=%23Bono
Let the games begin
Ja, in het Engels dan hč...quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://twitter.com/LucasMS/statuses/12904105411
http://search.twitter.com/search?q=%23Bono
Let the games begin
Heb jij de telefoondienst van Driekoplopers overgenomen dan ?quote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Klopt, ik had hem net nog aan de telefoon. Ik begrijp de commotie niet.
Hij had het op het laatst alleen nog over 'ophangen'.
agh, genoeg idioten die het blind gaan retweetenquote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, in het Engels dan hč...(mag je best linken naar NL 'bron', begrijpen ze de ballen van)
Oh kanker.quote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef NurKs het volgende:
Ik ging even naar Twitter....
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heb jij de telefoondienst van Driekoplopers overgenomen dan ?
"Yeah hallo Bono, Shizznuts from Fok! in the Netherlands!"
"Yeah right, go and make that the cat wise!"
Dat weet ik ja allemaal niet hoe dat werkt jonge.quote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, genoeg idioten die het blind gaan retweeten
Dat Willy Caron is overleden ja.quote:
Dan lig ik hier echt in een scheurquote:
Echt... wat is 'daarlijk'?quote:
Tja, zo werkt religie eigenlijk ook, dus waarom ook niet.quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Het is echt![]()
Gewoon geloven dat hij dood is dan geloven andere het ook.
nou laat um eens opschieten dan met wat meer info vertellen!quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Die bron had het ook gelijk met MJ, en hij heeft zowat 1.5 tera muziek upgeload, dusja.
Natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
'daar' verwijst naar een plaats en 'lijk' naar Bono
Misschien bedoelt hij dat zijn muziek dood is,..dat vind ik al jarenquote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Die bron had het ook gelijk met MJ, en hij heeft zowat 1.5 tera muziek upgeload, dusja.
Bron is what I need.quote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou laat um eens opschieten dan met wat meer info vertellen!
Haha, nu geef je ook al valse feitjes over mijn moeder!quote:
Wanneer krijgen we een echte bron? Of deze persoon te spreken?quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
de bron is dit topic jonguh!quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb het al getweet maar ik eigenlijk wel een bron zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |