Dat Willy Caron is overleden ja.quote:
Dan lig ik hier echt in een scheurquote:
Echt... wat is 'daarlijk'?quote:
Tja, zo werkt religie eigenlijk ook, dus waarom ook niet.quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Het is echt![]()
Gewoon geloven dat hij dood is dan geloven andere het ook.
nou laat um eens opschieten dan met wat meer info vertellen!quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Die bron had het ook gelijk met MJ, en hij heeft zowat 1.5 tera muziek upgeload, dusja.
Natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
'daar' verwijst naar een plaats en 'lijk' naar Bono
Misschien bedoelt hij dat zijn muziek dood is,..dat vind ik al jarenquote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Die bron had het ook gelijk met MJ, en hij heeft zowat 1.5 tera muziek upgeload, dusja.
Bron is what I need.quote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou laat um eens opschieten dan met wat meer info vertellen!
Haha, nu geef je ook al valse feitjes over mijn moeder!quote:
Wanneer krijgen we een echte bron? Of deze persoon te spreken?quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
de bron is dit topic jonguh!quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb het al getweet maar ik eigenlijk wel een bron zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |