Citroëns kunnen ook hard. En anders leggen ze er wel snellere motoren in.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een Citroën kopen, want ik hou me eigenlijk gewoon altijd aan de snelheid, rijdt net zo lekker, en kost minder.Ja, af en toe 5 of 10 km/h er bij, maar daar zal niemand nou echt wakker van liggen.
Nog nooit een boete gereden ook. Nouja, met de auto dan.
Maar verder gaat het wel goed met je ??quote:Op maandag 3 mei 2010 00:07 schreef 2cv het volgende:
Ze hadden vandaag (en gister en eergister) MIJN rijbewijs af moeten pakken. Ik zat vanavond bijna te slapen achter het stuur en eerder ging het met zwaar slippende, naar grip zoekende banden + een toerenteller ver in het rood (2e of 3e versnelling) de stad door. Met name dat eerste is ietsje gevaarlijker dan een kanonskogel na proberen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
Gecondoleerd, TS.
Gefeliciteerd, rest van Nederland.
Kut-bx? Misschien moet je er eens goede banden omheen laten draaien, dan kan je met een bx prima hoeken!quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef 2cv het volgende:
Ben stervensmoe eigenlijkEn die kut-BX heeft in bochten bij het binnenste aangedreven wiel gruwelijk weinig grip als de weg nat is. En als je dan achter iemand aan moet die de weg wijst in een nogal wat snellere auto ...
Yes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Aldus het jochie wat zonder rijbewijs rond heeft gereden. Balk/splinter enzo.
knikkers, denk eens na wat zou het meest logisch zijnquote:
troostprijsquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Catch22- het volgende:
Lekker voor je.
Ennuh, de beker is gewoon in Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |