Tja in de bumper zagen vind ik zo zondequote:Op donderdag 13 mei 2010 19:17 schreef 2cv het volgende:
Gat in de bumper zagen ? Of lampen op pootjes en die op de bumper zetten ? Op de motorkap kan ook.
Okay, toch bedankt voor het meedenkenquote:
Maarja het is toch niet zo dat ik bijvoorbeeld opeens 1 op 14 ga gebruiken terwijl ik met redelijk normaal rijden de 1 op 18 makkelijk haal?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef 2cv het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik met mijn vorige BX een verbruiksrecord heb gezet met een stel lampen op het dak ?
Wil er een klein beetje rally uitstraling aan geven jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:32 schreef invine het volgende:
Ik zou gewoon beugeltjes gebruikengeeft meteen beetje rally uitstraling mocht je daarvoor willen gaan!
Daar zit het sleepoogquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Koepert het volgende:
Lijkt me dat die lampen (mits niet formaatje bouwlamp) niet ontzettend veel op het verbruik schelen.
Wil je trouwens voor de 'rally-look' van 'stoere mistlampen' gaan? Of ze gewoon netjes op de auto..
Als dat 2e het geval is: hoe groot zijn die uitsparingen onderin de bumper (net 'buiten' het rooster onder de kentekenplaat)? Kun je daar niks mee? Of zit daar t sleepoog onder?
Verbruik is zeer verwaarloosbaar!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil er een klein beetje rally uitstraling aan geven ja.. En wel demontabele beugeltjes, zodat ik ze er ook af kan halen als ik lange stukken overdag moet rijden ivm met bovenstaand verbruik dan
. Ga van t weekend denk ik even kijken of er handige montagepunten zitten.
Zo'n vermoeden had ik al, maar kon op foto 1 de andere kant vd ktkplaat niet goed zien.. En als het niet al te grote rechthoekige worden, is het dan een idee om te kijken of dat 'in de grille' kan? Ik schreeuw ook maar wat hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daar zit het sleepoog. Het idee van bovenop de bumper (boven de kentekenplaat) staat mij het beste aan, en het zullen niet al te grote rechthoekige lampen worden. Denk dat die het beste staan. Dus de rally-look naar mijn idee
In de grill is mij wat te "clean" zeg maar. Maar om nou van die puisten zoals op deze foto er op te doen vind ik ook weer zo overdreven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar kon op foto 1 de andere kant vd ktkplaat niet goed zien.. En als het niet al te grote rechthoekige worden, is het dan een idee om te kijken of dat 'in de grille' kan? Ik schreeuw ook maar wat hoormaar op de bumper vind ik persoonlijk (maar dat is t mooi aan persoonlijke smaak) niet mooi. Past imo niet bij de rest vd auto. Wit, mooi strak, netjes, rally-lampen. Maar nogmaals, das persoonlijk en misschien moet ik t eerst zien.
supervet juist!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In de grill is mij wat te "clean" zeg maar. Maar om nou van die puisten zoals op deze foto er op te doen vind ik ook weer zo overdreven.
[ afbeelding ]
Ik heb een ideetje in mijn hoofd om de verbindingspunten van de grille te gebruiken als bevestiging voor de beugel, dus zeg maar metalen plaatjes die uit de grille komen. Weet niet of zoiets mag ivm veiligheid bij het aanrijden van iets?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef Koepert het volgende:
Kun je dan niet met een soort 'klemmen' de lampen in de grill zetten? eventueel een back-up grill voor als je 'zonder' wilt rijden?
Wel vet, maar dan wel bij een echt sportieve auto. Dus niet bij de mijnequote:
Die 27 mc ookquote:
Het is echt leuk (en ook beetje ouderwets) speelgoedquote:
We zijn een andere vriend aan het overhalen om er ook één te kopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |