gefrituurde mars?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mooi! Have fun en niet te veel gefrituurde Marsen eten hè
Hahaha dat vraag ik me dus ook af. Maar schijnt typisch Schots te zijn.quote:
ik ben nu ook wel benieuwdquote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha dat vraag ik me dus ook af. Maar schijnt typisch Schots te zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_Bar
Ik ga het binnenkort een proberen denk ik
Haha ja joh! Spannendquote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel wandelplezier sbien!
Zo Barca - Inter, kijk je ook Marlalalalalala?
Dat is minder erg dan dat Barca in Madrid de CL wintquote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Als inter in de finale komt, dan staan Robben EN snijder in de finale in MadridZou wel een stunt zijn richting Real
Ik denk dat ze dat liever hebben dan Barca in de finale.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Als inter in de finale komt, dan staan Robben EN snijder in de finale in MadridZou wel een stunt zijn richting Real
dat zou wel heel gaaf zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Slaap lekker alvast!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk niet, ik moet zo slapen, morgen om 6 uur me bed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |