Melodie is gewoon precies hetzelfdequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
'Sha-la-lie is plagiaat'Ik LOL'de
Het lijkt er wel verdacht veel op trouwens
Bweeeh. Ik vond het wel een grappige gozer maar zijn kleren mag hij echt aan houden hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:38 schreef Woelli het volgende:
Wie kent Frank de Graaf nog uit idols 2?
[ afbeelding ]
Was vandaag naakt te zien in S1ngle, en dames het was best jammie
Nee oke, dan snap ik hetquote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk omdat we een vrij klein subforum zijn. Het kan wel vergroot worden, maar ik vraag me af of dat nodig is.
Ik heb laats wel gezocht naar het topic van BadBoyz, die was naar beneden gezakt en was niet meer te vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk omdat we een vrij klein subforum zijn. Het kan wel vergroot worden, maar ik vraag me af of dat nodig is.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb laats wel gezocht naar het topic van BadBoyz, die was naar beneden gezakt en was niet meer te vinden.
Uiteindelijk met de zoekfunctie gevonden, maar vond het wel vrij lastig!
Ik eigenlijk ook niet zo, tot ik die enorme lijsten zag bij andere subforaquote:
Ja ik weet niet wta ik wilquote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
@c_a Heb je nou alweer een andere UI ?
[..]
Ik eigenlijk ook niet zo, tot ik die enorme lijsten zag bij andere subfora
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijken wel Nick en Simon in c_a's plaatje.
Ik dacht dus dat dat ze warenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijken wel Nick en Simon in c_a's plaatje.
nee dat is Damon Salvatore van Vampire Diaries (Ian Somerhalder)quote:
In ieder geval Nederland kijken met (waarschijnlijk) een vol huisquote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Het is rustig op me werk
Gaan jullie nog naar het WK kijken trouwens?
Zo ja hoe?? Ziekmelden, vrijnemen? Inclusief oranje outfit. Boel buiten versieren etc.
Ik woon niet in zo'n buurtquote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie nog naar het WK kijken trouwens?
Zo ja hoe?? Ziekmelden, vrijnemen? Inclusief oranje outfit. Boel buiten versieren etc.
Niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik woon niet in zo'n buurt
Ik heb meer met de Olympische Winterspelen (ik heb geen schaatsslag gemist en vrijwel alles live) dan met het WK maar ga wel de wedstrijden van Nederland kijken. Ik neem er dan wel een paar uur vrij voor.
Ik ga voor 64 uit 64quote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
WK wordt selectief kijken, kijken wat mogelijk is. En waar? Waar kan, veel thuis en Oranje met de buurt.
Haha hoe ga je dat doen!?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
EK2000. Frankrijk trainde een paar kilometer verderop. Was leuk om te kijken
[..]
Ik ga voor 64 uit 64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |