het was Warbid....!!! en niet beautyzone2007quote:
Heeft zij meerdere ebayprofielen danquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:47 schreef bernies het volgende:
[..]
het was Warbid....!!! en niet beautyzone2007
Het is twee keer mis gegaan bij haar...
Besteld op ebay, netjes betaald, na twee weken nog niets ontvangen, blijkt ze niet meer te bestaan op ebay en niks verzonden te hebben..via paypal uiteindelijk mijn geld teruggekregen.
Keer ervoor kreeg ik een bestelling van iemand anders, en heb een keer of 5 moeten mailen totdat ik het juiste kreeg. Viel totaal niet mee te communiceren, helaas!
Nee ik vergiste me, het is Warbid....quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft zij meerdere ebayprofielen dan
Ah, want de eigenaresse van Nailetc op ebay heet nailetcbeauty zover ik ziequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee ik vergiste me, het is Warbid....
Ja, dat leek mij dus ook.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, want de eigenaresse van Nailetc op ebay heet nailetcbeauty zover ik zie
oei, ja zeker! En je kan met Paypal betalenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://nailetc.com/index.html
Ziet er ook wel goed uit
Dan heeft ze een nieuwe of zo denk ik....quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij dus ook.
http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=nailetcbeauty&ftab=AllFeedback&myworld=true
Heb er ook een keer besteld en naar alle tevredenheid eigenlijk.
Mooi kleurtje!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herome Paris![]()
En dat wondje was heel nasty, dus daar moest wat overheen
Mooie bestelling!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef mirannie het volgende:
Zo zit je weken te wachten en zo komt alles in 1x tegelijk binnen![]()
[ afbeelding ]
nubar gem, nubar night sparkle, zoya malia, zoya adina, zoya kotori, zoya rea, zoya zara, diamond cosmetics roasty toasty taupe en konad plates M64, M79, M55
[ afbeelding ]
CG it´s my turn, CG kaleidoscope him oud, CG black magic, OPI suede suzi skis in the pyrenees, OPI at your quebec and call, CC too violet, LA Girl Rockstar double platinum
En nu gauw mijn dochter uit school halen, dan kan ik daarna nog even lakken
Mirannie en d'r shopping frenzy'squote:Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
nubar gem, nubar night sparkle, zoya malia, zoya adina, zoya kotori, zoya rea, zoya zara, diamond cosmetics roasty toasty taupe en konad plates M64, M79, M55
[ afbeelding ]
CG it´s my turn, CG kaleidoscope him oud, CG black magic, OPI suede suzi skis in the pyrenees, OPI at your quebec and call, CC too violet, LA Girl Rockstar double platinum
Naaisquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van eBay van verkopers R39 en sparkling nailsquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooie bestelling!
vooral die Zoya's lijken me mooi. Waar heb je die besteld?
Welk buitje??quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn buitje van vandaag:
[ afbeelding ]
Nog meer untrieds om uit te kiezen
Mooie Zoya lakjes! staan er ook een paar van mijn wenslijstje tussen. Maar schrijf toch ook nog even zoya adina erbijquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarbij de roze = bianca?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn buitje van vandaag:
[ afbeelding ]
Heb net alles even op mijn nagelwielen gedaan en adina is echt zoooooo mooi!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooie Zoya lakjes! staan er ook een paar van mijn wenslijstje tussen. Maar schrijf toch ook nog even zoya adina erbij
Ook een leuk rijtje!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn buitje van vandaag:
[ afbeelding ]
Yasmeen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ook een leuk rijtje!!
Welke is die paarse?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarbij de roze = bianca?
De andere zijn iig mooi
Forum Opties | |