Leuk he, soms krijg je idd zulke leuke dingetjes mee, en leuk verpakt!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef milka82 het volgende:
And I Haz failed once again....
[ afbeelding ]
Jaco, Paris, Canberra en Toronto.
Je ziet het, ben even op wereldreis geweest.... Kreeg ze mee in een mooi doosje met ienieminie glasvijl en nagellak remover...
Jaco? Die stad ken ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef milka82 het volgende:
And I Haz failed once again....
[ afbeelding ]
Jaco, Paris, Canberra en Toronto.
Je ziet het, ben even op wereldreis geweest.... Kreeg ze mee in een mooi doosje met ienieminie glasvijl en nagellak remover...
Oh, die zien er leuk uit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Leuk he, soms krijg je idd zulke leuke dingetjes mee, en leuk verpakt!
Ik heb van de nieuwe Essence collectie, de turquoise en paarse nagellak gescoord vanmiddag (en eyeliner).
[ afbeelding ]
Oeh, heeft Kruidvat die al dus?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef PeRi het volgende:
Ik heb van de nieuwe Essence collectie, de turquoise en paarse nagellak gescoord vanmiddag (en eyeliner).
[ afbeelding ]
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=jaco&sll=39.930801,-79.887085&sspn=0.776103,1.781158&ie=UTF8&hq=&hnear=Jaco,+Monongalia+County,+West+Virginia&ll=39.666896,-79.917984&spn=0.10069,0.222645&z=13quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaco? Die stad ken ik niet![]()
Mooie lakjes en leuk setje!
Geen SV gebruikenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef Mss het volgende:
Dames, hoe doen jullie dat met glitterlakjes als MAAH en Atlantis, want die moet je heel dik lakken voordat ze dekkend zijn en als je daar dan SV overheen doet dan krijg je enorm last van shrinkage. Met een kleur eronder zie je de glitters niet goed.
geen last vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef Mss het volgende:
Dames, hoe doen jullie dat met glitterlakjes als MAAH en Atlantis, want die moet je heel dik lakken voordat ze dekkend zijn en als je daar dan SV overheen doet dan krijg je enorm last van shrinkage. Met een kleur eronder zie je de glitters niet goed.
Ik zei tegen Margot: "Wanneer neemt je mijn lieve vriendinnetje nou aan?" en schijnbaar moet ze er eerst iemand uittiefenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
OPI INK, looooove
[ afbeelding ]
Hier zie je de paarse microshimmer een beetje, alhoewel die IRL veel prominenter is:
[ afbeelding ]
En, op de valreep nog ff twee afwijzingen net de laatste minuten van de werkdag![]()
Srsly?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zei tegen Margot: "Wanneer neemt je mijn lieve vriendinnetje nou aan?" en schijnbaar moet ze er eerst iemand uittiefen.
Verrie naaisquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
OPI INK, looooove
[ afbeelding ]
Hier zie je de paarse microshimmer een beetje, alhoewel die IRL veel prominenter is:
[ afbeelding ]
En, op de valreep nog ff twee afwijzingen net de laatste minuten van de werkdag![]()
Ach, na honderdzoveel begint het te wennenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verrie naais
En afwijzingen zuigen.
Ze zijn iets donkerder irl, mooier dan op het plaatjequote:
Op de hoogstraatquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeh, heeft Kruidvat die al dus?
alleen al voor de leuke dop wil ik ze![]()
Bij welke Kruidvat ben je geweest? Dan ga ik daar morgen even heen denk ik
Zijn ze trouwens creme of shimmer?
Dat was hier vandaag ook zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was net bij 't Kruidvat. Van de normale collectie was nog maar weinig over en van die nieuwe was er niets te bekennen. [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
quote:
Geen last van eigenlijk. 3 a 4 lagen van de lak, dan 2 lagen sv en klaar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef Mss het volgende:
He, wat klote!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
OPI INK, looooove
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohja, die heb ik ook nog!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
OPI INK, looooove
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is wel shiny trouwensquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
OPI INK, looooove
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik al ruim een jaar untried staanquote:
OMG!quote:
Hm. Stom van ze maar aan de ene kant wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:38 schreef Chanty87 het volgende:
Even ter informatie: USPS heeft geen problemen met het verzenden van nagellak (aldus een Amerikaanse die jaren bij de post heeft gewerkt), het moet volgens haar TD's eigen keuze zijn geweest om geen verzending via USPS te bieden... Ik vermoed veel kapotte/vermiste pakketjes.
Hmmm, oke. Dan verwacht ik toch wel dat ze daar heeeeeel snel op terug gaan komen, want het zal ze heus een hoop omzet schelen, dat kan niet anders. Ik vond het ook wel vaag dat verzending via 8ty8beauty e.d. nog wel gewoon mogelijk is en dan alleen bij TD niet, maar verder niet echt bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:38 schreef Chanty87 het volgende:
Even ter informatie: USPS heeft geen problemen met het verzenden van nagellak (aldus een Amerikaanse die jaren bij de post heeft gewerkt), het moet volgens haar TD's eigen keuze zijn geweest om geen verzending via USPS te bieden... Ik vermoed veel kapotte/vermiste pakketjes.
Wowsiequote:
Mooi zeg!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wowsie!!
Ik heb sinds vrijdagOPI - Boris & Natasha
op en het zit nog prima!! Top!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat past ie mooi bij mn tas hč [ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
En de buit van vanmiddag, zo zien de nieuwe Essence lakjes er dus uit.
[ afbeelding ]
Jij hebt echt zo'n mooie smalle nagels! En die kleur past goed bij jequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wowsie!!
Ik heb sinds vrijdagOPI - Boris & Natasha
op en het zit nog prima!! Top!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat past ie mooi bij mn tas hč [ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
En de buit van vanmiddag, zo zien de nieuwe Essence lakjes er dus uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |