Wat zij zegtquote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
Hoe dan ook, ik baal!! Het wordt nooit meer zo cheap als TD
Head2toe verkoopt volgens mij Orly ( www.head2toebeauty.com )quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef miss--moana het volgende:
Is er een andere site waar ze Orly verkopen?
Vind het echt rot dat TD zo duur is ineens, maar denk dat hun ook niet anders kunnen en er van balen.
Ik heb ze net gemaild om te vragen hoe het met mijn 2 pakketjes zit, ik neem aan dat de mensen die gewoon betaald hebben nog wel gewoon hun bestelling ontvangen![]()
Ik ben benieuwd wat ik te horen zal krijgen.
dankje!quote:Op maandag 26 april 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Head2toe verkoopt volgens mij Orly ( www.head2toebeauty.com )
Die site is ook niet duur tochquote:Op maandag 26 april 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wat daar de verzendkosten van zijn? Ik dacht ik vraag het eerst even hier voor ik een mail ga sturen naar ze!quote:Op maandag 26 april 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ik geen last van... maar gebruik ook altijd nog 2 lagen sneldrogende topcoat.quote:Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Even een newbievraag, maar hoe is de China Glaze? Alles wat ik nu heb valt er een dag later met stukken af, of zijn daar andere tips en trucs voor?
gebruik je topcoat?quote:Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Even een newbievraag, maar hoe is de China Glaze? Alles wat ik nu heb valt er een dag later met stukken af, of zijn daar andere tips en trucs voor?
Eeeeeehh, ik doe er een blanke lak overheen?quote:
hihiquote:Op maandag 26 april 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eeeeeehh, ik doe er een blanke lak overheen?
Oh leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:19 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Zometeen met mijn mams naar Rotterdam, dagje winkelen
Dat lossen ze dan wel weer netjes op want als dat verhaal van het postkantoor klopt kost het hen dus rond de $80 om jouw pakketje te versturen. Ben dan ook heel benieuwd wat er straks als portokosten e.d. op jouw pakket staat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:48 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een mailtje van TD gekregen dat me 2 bestellingen vandaag verzonden gaan worden![]()
Gelukkig maar, want was al bang dat die niet meer door zouden gaan. Op de een of andere manier had ik een vaag voorgevoel toen ik bestelde, ik heb dan ook alle lakjes besteld die ik al heel lang en heel graag wilde hebben![]()
En dat is maar goed ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |