abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80850128
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:59 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Onrecht is waar maatschappelijke betrokkenheid uit geboren wordt.
Inderdaad. Maar niet elke 'ah zielig' is onrecht. Daar heb je een mavodiploma voor nodig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:24:38 #52
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_82065216
Ik heb Emile Roemer gezien in de debaten en me ervan overtuigd geen halve zool te zijn. Ik bied daarom nu mijn nederige excuses aan voor het openen van dit topic. Ik heb Emile onderschat.
Wel bewonder ik nog steeds zijn eerlijkheid.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:46:06 #53
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_82065838
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:24 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb Emile Roemer gezien in de debaten en me ervan overtuigd geen halve zool te zijn. Ik bied daarom nu mijn nederige excuses aan voor het openen van dit topic. Ik heb Emile onderschat.
Wel bewonder ik nog steeds zijn eerlijkheid.
Het waren mooie debaten.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:02:26 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82068212
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Emile Roemer heeft dus acht jaar gedaan over de havo, via de mavo zoals er staat. Dat betekent drie jaar studie vertraging siert het de SP dat ze deze pagina niet hebben aangepast of is het stom?
Graag jullie mening?
Mensen die wat langer doen over hun studie vind ik persoonlijk bedachtzamer dan strebertjes die al gauw de geldtekens in de ogen krijgen en flink verrechtsen. Dus waarom liegen/verdraaien in je CV. Het is zoals het is. Doet niks af aan of bij de persoon vind ik.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 29 mei 2010 @ 20:55:38 #55
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_82073151
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mensen die wat langer doen over hun studie vind ik persoonlijk bedachtzamer dan strebertjes die al gauw de geldtekens in de ogen krijgen en flink verrechtsen. Dus waarom liegen/verdraaien in je CV. Het is zoals het is. Doet niks af aan of bij de persoon vind ik.
Na Roemer beter gezien te hebben ben ik het nu met je eens.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_82078030
Eerlijk, maar het geeft me alles behalve vertrouwen in die club. Ik zou dus afzwaaien. Als je hem hoort praten... verschrikkelijk. Wat hij zegt en hoe hij het zegt. Met zo'n dialect kan je hem ook niet eens serieus nemen
  zondag 30 mei 2010 @ 11:26:08 #57
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_82093189
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef Q.E.D. het volgende:
Er zijn genoeg intellectuelen bij de SP zodat hij goede adviezen krijgt.
'wat niet rekt, dat scheurt'
  zondag 30 mei 2010 @ 11:56:47 #58
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82093955
Sinds wanneer is het langer doen over een opleiding een breekpunt?

Ben blij dat hij het vooralsnog heeft afgemaakt, en dat hij daarna verder is gaan studeren. Het geeft in ieder geval aan dat hij niet opgeeft en er het beste uit wil halen dat er in zit.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_82095456
Hoewel ik mij echt afvraag hoe je 8 jaar over de Havo kan doen, je bent dan 20 als het Havo papiertje krijgt, vind ik het geen probleem. De politiek moet voor iedereen toegankelijk zijn, en wie een goed betoog houdt met goede argumenten moet daar gewoon beoordeeld worden, en niet op opleidingsniveau. Al is het Henk de Bierzuipende Bouwvakker.
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen die wat langer doen over hun studie vind ik persoonlijk bedachtzamer dan strebertjes die al gauw de geldtekens in de ogen krijgen en flink verrechtsen.
Tussen wat langer studeren, en 8 jaar over Havo doen zit wel een verschil vind ik.
pi_82095618
Wat zegt een papiertje nou, het gaat erom dat je jezelf ontwikkeld hebt en om je verworven competenties.

Net als in het gewone bedrijfsleven, liever een lager opgeleide doorzetter die er gekomen is met veel inzet, die barst van de ervaring en zo een hoog niveau heeft behaald, dan een studiebol die 0 werkervaring heeft.
pi_82095688
Ik zie het probleem niet echt?
Conscience do cost.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:54:08 #62
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82095817
Nou én ? Hij heeft de opleiding netjes afgemaakt. Waarom zou hij erover moeten liegen dan
Hij komt helemaal niet dom over dus dat zit wel goed.

En hij lijkt me idg niet zo wereldvreemd als sommige andere politici.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_82095846
Het is logisch dat de SP hier eerlijk over is. Zoiets als opleiding kun je moeilijk verwijderen van een CV en er over liegen is nog vele malen erger. Daarnaast denk ik niet dat dit een groot probleem is voor de gemiddelde SP'er, Jan Marijnissen was ook niet een academicus.
  zondag 30 mei 2010 @ 22:10:20 #64
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_82121602
De SP is tot in al zijn vezels een eerlijke partij. Eerlijk over de discussiepunten in de partij (waar meningsverschillen over bestaan in de partij), eerlijk over waar ze hun geld vandaan halen, eerlijk over hun standpunten, eerlijk over wat ze bereikt hebben en eerlijk over hun verleden. Natuurlijk zijn ze dan ook hier eerlijk over. Nu nog eerlijke standpunten
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 30 mei 2010 @ 22:12:06 #65
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_82121720
het is geen domme man als dit bericht je dat probeert wijs te maken. mijn stem heeft hij in iedergeval.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_82121845
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:43 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Hij is dus van havo naar mavo gegaan en daarna weer naar havo. Een doorzetter dus.
Heb hetzelfde gedaan, daarna van HBO naar MBO en nu ben ik binnen.
pi_82122224
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
De SP is tot in al zijn vezels een eerlijke partij. Eerlijk over de discussiepunten in de partij (waar meningsverschillen over bestaan in de partij), eerlijk over waar ze hun geld vandaan halen, eerlijk over hun standpunten, eerlijk over wat ze bereikt hebben en eerlijk over hun verleden. Natuurlijk zijn ze dan ook hier eerlijk over. Nu nog eerlijke standpunten
Eigenlijk zou iedereen die op Cohen wil stemmen nu moeten switchen naar de SP... nouja, niet iedereen natuurlijk, maar wel een substantieel deel van de PvdA'ers
  zondag 30 mei 2010 @ 22:26:10 #68
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_82122710
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Eigenlijk zou iedereen die op Cohen wil stemmen nu moeten switchen naar de SP... nouja, niet iedereen natuurlijk, maar wel een substantieel deel van de PvdA'ers
Hoezo? Ook de PvdA is eerlijk over een aantal zaken. Zo vermelden ze elke donatie boven de 1000 euro per persoon in hun jaarverslag.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_82122929
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hoezo? Ook de PvdA is eerlijk over een aantal zaken. Zo vermelden ze elke donatie boven de 1000 euro per persoon in hun jaarverslag.
Hoezo? Er mogen van mij gewoon best wel een groot aantal PvdA'ers switchen naar de SP, ik gun de SP wel wat zetels ten koste van de PvdA
  zondag 30 mei 2010 @ 22:32:00 #70
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_82123097
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hoezo? Er mogen van mij gewoon best wel een groot aantal PvdA'ers switchen naar de SP, ik gun de SP wel wat zetels ten koste van de PvdA
In jouw droomwereld behaalt de VVD echt 76 zetels in zijn eentje he? En dan lekker de democratie afschaffen, zoals jij wilde.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_82123476
Laten we eerlijk zijn. De PvdA heeft kritiek op de VVD omdat ze de optie open houdt om met de "extreem-rechtse" PVV in een regering te zitten. De PvdA sluit zelf aan de andere kant ook de "asociale" VVD niet uit en heeft zich ook niet nadrukkelijk uitgesproken voor een linkse coalitie. Dat is naar mijn mening wel een signaal naar de linkse kiezer: stem je PvdA, dan is er een grote kans dat je de VVD er bij krijgt. Wil je een linkse coalitie? Stem dan op SP of GL, die zich beide wel voor een linkse lente hebben uitgesproken.

Als ik links was, dan wist ik het wel
pi_82123517
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

In jouw droomwereld behaalt de VVD echt 76 zetels in zijn eentje he? En dan lekker de democratie afschaffen, zoals jij wilde.
Met 76 zetels kunnen ze de grondwet nog niet wijzigen
  zondag 30 mei 2010 @ 22:39:36 #73
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_82123598
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Laten we eerlijk zijn. De PvdA heeft kritiek op de VVD omdat ze de optie open houdt om met de "extreem-rechtse" PVV in een regering te zitten. De PvdA sluit zelf aan de andere kant ook de "asociale" VVD niet uit en heeft zich ook niet nadrukkelijk uitgesproken voor een linkse coalitie. Dat is naar mijn mening wel een signaal naar de linkse kiezer: stem je PvdA, dan is er een grote kans dat je de VVD er bij krijgt. Wil je een linkse coalitie? Stem dan op SP of GL, die zich beide wel voor een linkse lente hebben uitgesproken.

Als ik links was, dan wist ik het wel
Hoe je het nog durft om asociaal tussen aanhalingstekens te zetten.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 30 mei 2010 @ 22:39:58 #74
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_82123620
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Met 76 zetels kunnen ze de grondwet nog niet wijzigen
Wil je serieus de grondwet wijzigen? Wat dan?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_82123726
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wil je serieus de grondwet wijzigen? Wat dan?
Art. 1 GW nadrukkelijk laten gelden voor de relatie overheid-burger, om maar eens wat te noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')