Inderdaad. Maar niet elke 'ah zielig' is onrecht. Daar heb je een mavodiploma voor nodig.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Onrecht is waar maatschappelijke betrokkenheid uit geboren wordt.
Het waren mooie debaten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:24 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb Emile Roemer gezien in de debaten en me ervan overtuigd geen halve zool te zijn. Ik bied daarom nu mijn nederige excuses aan voor het openen van dit topic. Ik heb Emile onderschat.
Wel bewonder ik nog steeds zijn eerlijkheid.
Mensen die wat langer doen over hun studie vind ik persoonlijk bedachtzamer dan strebertjes die al gauw de geldtekens in de ogen krijgen en flink verrechtsen. Dus waarom liegen/verdraaien in je CV. Het is zoals het is. Doet niks af aan of bij de persoon vind ik.quote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Emile Roemer heeft dus acht jaar gedaan over de havo, via de mavo zoals er staat. Dat betekent drie jaar studie vertraging siert het de SP dat ze deze pagina niet hebben aangepast of is het stom?
Graag jullie mening?
Na Roemer beter gezien te hebben ben ik het nu met je eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mensen die wat langer doen over hun studie vind ik persoonlijk bedachtzamer dan strebertjes die al gauw de geldtekens in de ogen krijgen en flink verrechtsen. Dus waarom liegen/verdraaien in je CV. Het is zoals het is. Doet niks af aan of bij de persoon vind ik.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef Q.E.D. het volgende:
Er zijn genoeg intellectuelen bij de SP zodat hij goede adviezen krijgt.
Tussen wat langer studeren, en 8 jaar over Havo doen zit wel een verschil vind ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen die wat langer doen over hun studie vind ik persoonlijk bedachtzamer dan strebertjes die al gauw de geldtekens in de ogen krijgen en flink verrechtsen.
Heb hetzelfde gedaan, daarna van HBO naar MBO en nu ben ik binnen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hij is dus van havo naar mavo gegaan en daarna weer naar havo. Een doorzetter dus.
Eigenlijk zou iedereen die op Cohen wil stemmen nu moeten switchen naar de SP... nouja, niet iedereen natuurlijk, maar wel een substantieel deel van de PvdA'ersquote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
De SP is tot in al zijn vezels een eerlijke partij. Eerlijk over de discussiepunten in de partij (waar meningsverschillen over bestaan in de partij), eerlijk over waar ze hun geld vandaan halen, eerlijk over hun standpunten, eerlijk over wat ze bereikt hebben en eerlijk over hun verleden. Natuurlijk zijn ze dan ook hier eerlijk over. Nu nog eerlijke standpunten
Hoezo? Ook de PvdA is eerlijk over een aantal zaken. Zo vermelden ze elke donatie boven de 1000 euro per persoon in hun jaarverslag.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen die op Cohen wil stemmen nu moeten switchen naar de SP... nouja, niet iedereen natuurlijk, maar wel een substantieel deel van de PvdA'ers
Hoezo? Er mogen van mij gewoon best wel een groot aantal PvdA'ers switchen naar de SP, ik gun de SP wel wat zetels ten koste van de PvdAquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoezo? Ook de PvdA is eerlijk over een aantal zaken. Zo vermelden ze elke donatie boven de 1000 euro per persoon in hun jaarverslag.
In jouw droomwereld behaalt de VVD echt 76 zetels in zijn eentje he? En dan lekker de democratie afschaffen, zoals jij wilde.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo? Er mogen van mij gewoon best wel een groot aantal PvdA'ers switchen naar de SP, ik gun de SP wel wat zetels ten koste van de PvdA
Met 76 zetels kunnen ze de grondwet nog niet wijzigenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In jouw droomwereld behaalt de VVD echt 76 zetels in zijn eentje he? En dan lekker de democratie afschaffen, zoals jij wilde.
Hoe je het nog durft om asociaal tussen aanhalingstekens te zetten.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Laten we eerlijk zijn. De PvdA heeft kritiek op de VVD omdat ze de optie open houdt om met de "extreem-rechtse" PVV in een regering te zitten. De PvdA sluit zelf aan de andere kant ook de "asociale" VVD niet uit en heeft zich ook niet nadrukkelijk uitgesproken voor een linkse coalitie. Dat is naar mijn mening wel een signaal naar de linkse kiezer: stem je PvdA, dan is er een grote kans dat je de VVD er bij krijgt. Wil je een linkse coalitie? Stem dan op SP of GL, die zich beide wel voor een linkse lente hebben uitgesproken.
Als ik links was, dan wist ik het wel
Wil je serieus de grondwet wijzigen? Wat dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met 76 zetels kunnen ze de grondwet nog niet wijzigen
Art. 1 GW nadrukkelijk laten gelden voor de relatie overheid-burger, om maar eens wat te noemen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wil je serieus de grondwet wijzigen? Wat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |