Wat ik begrepen heb is dat de pitjes erg allergeen zijn. Dus als je ze zou schillen moet het beter zijn. Maar goed ik weet dat niet zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan vond aardbei ook heel lekker! Alleen staat in het lijstje van borstvoeding.com dat je er beter mee kunt wachten tot de leeftijd van 1 jaar. Ik heb ergens gehoord dat je het allergierisico ongedaan kunt maken door aardbeien af te spoelen met warm water. Is dat nou een fabeltje of zit er echt iets in? Hoe werkt dat dan?
Wat een mooi overzichtelijk schema, dankjewel!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
Hier kijk ik altijd en daar zeggen ze dus met 9-10 maanden al.
Zo doen wij het ook! En Ivan vindt yoghurt heerlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:39 schreef WupWup het volgende:
Yoghurt is ook heel lekker!
[ afbeelding ]
edit: wij voeren de yoghurt niet, ik dip alleen de lepel erin en geef het dan aan Emma. Ik heb het bakje aangeboden, zodat ze met d'r handen erin kon, maar dat snapte ze echt nog niet. Ze probeerde alleen mijn hand te pakken die het bakje vasthad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |