Je hebt echt een plaat voor kop, he?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lafheid is geld weghalen bij het hardwerkende deel van de bevolking om het werkschuwe deel te voorzien.
Hoezo? Wil je beweren dat er geen uitzuigers tussenzitten?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt echt een plaat voor kop, he?
Te hard bezuinige op dingen die de economie niet schaden kan nooit kwaad hebben vaak ook geen waarde.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hoeft bepaald geen top-econoom en geen top-psycholoog (de helft is psychologie) te zijn om in te zien wat er gebeurt als je te hard gaat bezuinigen.
Ja of jij dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 29 april 2010 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt echt een plaat voor kop, he?
Het enige wat ik zie is dat in de jaren 80 en 90 vooral de SP/GL/Pvda het woord in de mond namen om tegen de VVD te schoppen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik noem dat gewoon lafheid. Google er maar op, je ziet dat de VVD het standpunt wel degelijk had ingenomen.
Laat ze het gewoon eerlijk zeggen dat als ze het niet meer zo vinden en inzien dat het wel erg asociaal is.
Ze hebben het zelf geroepen hoor. Mensen verzinnen zoiets niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef axis303 het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is dat in de jaren 80 en 90 vooral de SP/GL/Pvda het woord in de mond namen om tegen de VVD te schoppen.
Het staat niet in het programma, het staat niet op hun website, dus je uitspraak over 'net teveel om van dood te gaan, maar te weinig om van te leven' is verwerpelijk en van een bijzonder laag niveau.
Hoe vaak moet ik nog herhalen, dat ook ik vind dat luiaarts aangepakt moeten worden? Haal die grote plaat eens weg, voordat ik verder wil.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef Amos_ het volgende:
Vent, je enige argument is steeds dat mensen die veel geld hebben dit niet verdienen en moeten afstaan.
Als ik iets abject vind is het wel verplicht moeten opdraaien voor de kosten van mensen die moedwillig niet werken. En dat moedig je met jouw partij wel aan.
En hoe zou je die luie donders aan willen pakken? Behoud van subsidie en uitkering?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog herhalen, dat ook ik vind dat luiaarts aangepakt moeten worden? Haal die grote plaat eens weg, voordat ik verder wil.
Luiaards trap je uit de uitkering.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En hoe zou je die luie donders aan willen pakken? Behoud van subsidie en uitkering?
Dan zou ik maar geen PVDA of CU stemmen als ik jou was. Want dat gaan die partijen niet doen, integendeel.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Luiaards trap je uit de uitkering.
Oh, dus je gaat ook VVD stemmen?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe vaak moet ik nog herhalen, dat ook ik vind dat luiaarts aangepakt moeten worden? Haal die grote plaat eens weg, voordat ik verder wil.
Geen enkele partij vindt dat luiaards beloond moeten worden. Daarvoor heeft de VVD echt niet het monopolie.... Maar andere partijen maken itt de VVD wel onderscheidt tussen mensen die niet kunnen en mensen die niet willen....quote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar geen PVDA of CU stemmen als ik jou was. Want dat gaan die partijen niet doen, integendeel.
Maar toch ook verkorten in duur?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
De VVD wil de ww uitkering verhogen
Als je de duur verkort verhoog je hem over het totaal natuurlijk niet he?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
Maar de duur fors verkorten.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
Een jaar lang is meer dan zat. Dat overige geld kunnen naar de grote bedrijven, hoe meer winst hoe meer investeringen hoe meer werk hoe meer belasting.
Dit zijn woorden naar mijn hartquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Laten we het hopen Nederland moet nodig uit het slop getrokken worden en daar is een frisse rechtse wind voor nodig.
Wat is dat?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je gelooft zeker ook in "trickle-down economics"?
Waarom niet? Ik lees veel, ik werk, loop stage, en zit nog op school.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:45 schreef Stridone het volgende:
[..]
Jij als 17-jarige hebt vast genoeg ervaring op de arbeidsmarkt om dit vast te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |