niet in Rotterdam hoor, daar is de OV chipkaart sinds 11 februari 2010 verplicht.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:15 schreef Dulk het volgende:
[..]
qbuzz zit nog in de overgangsperiode, dus kan je beide nog gebruiken
Kun jij ook gewoon normaal discussiėren?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
kan je ook zinnen maken die betekenis hebben ?
De strippenkaart kwam er omdat het een chaos was voor reizigers vanwege alllemaal verschillende betaalsystemen en tarieven. Je kan het eenzijdig opleggen noemen, de reiziger werd er in ieder geval beter van.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het was ook al zo bij de strippenkaart hoor.
Of is jou of jouw ouders toen gevraagd of ze dat wel wilden?
Denken dat iets 'digitaal maken' vooruitgang isquote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een stempeltje dat aan moet geven of je mag reizen of niet.
We leven in een digitaal tijdperk en wij gaan nog reizen met stempeltje
nu gaan we dus weer terug in de tijd, alleen we noemen het enkeltje nu chipkaartquote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
De strippenkaart kwam er omdat het een chaos was voor reizigers vanwege alllemaal verschillende betaalsystemen en tarieven. Je kan het eenzijdig opleggen noemen, de reiziger werd er in ieder geval beter van.
Dat zal nu ook gebeuren.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
De strippenkaart kwam er omdat het een chaos was voor reizigers vanwege alllemaal verschillende betaalsystemen en tarieven. Je kan het eenzijdig opleggen noemen, de reiziger werd er in ieder geval beter van.
Denken dat reizen met een stempeltje onverbeterbaar isquote:Op woensdag 28 april 2010 22:26 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Denken dat iets 'digitaal maken' vooruitgang is
welke heibel en paniek ? en hoe lang ?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat zal nu ook gebeuren.
En net als er veel heibel en paniek was bij de invoering van de strippenkaart is die heibel en paniek er nu ook.
Vertel eens hoe dat zal gebeuren, want het enige wat we nu zien is dat de tarieven per vervoerder anders zijn geworden en niet meer van te voren bepaalbaar (want per kilometer en dat ligt om en nabij vast, maar niet exact)quote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat zal nu ook gebeuren.
En net als er veel heibel en paniek was bij de invoering van de strippenkaart is die heibel en paniek er nu ook.
Aannemen dat mensen dat denkenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Denken dat reizen met een stempeltje onverbeterbaar is
Jij ziet maar 1 nieuw onderdeel bij de invoering van de OV chipkaart, het reizen per kilometer?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Vertel eens hoe dat zal gebeuren, want het enige wat we nu zien is dat de tarieven per vervoerder anders zijn geworden en niet meer van te voren bepaalbaar (want per kilometer en dat ligt om en nabij vast, maar niet exact)
Gezien jouw felle weerstand tegen de OV chipkaart is het toch geen onlogische gedachte dat jij voorstander bent van stempelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Aannemen dat mensen dat denken
de OV chipkaart zoals die functioneert in Singapore en Hong Kong, heel simpelquote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Gezien jouw felle weerstand tegen de OV chipkaart is het toch geen onlogische gedachte dat jij voorstander bent van stempelen.
Of wat zie jij als ideaal middel om het reizen in het OV mee te betalen?
hoe kan je discussieren als je iemand die een tegenargument heb doodzwijgt als hij een punt heeft ?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Kun jij ook gewoon normaal discussiėren?
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
hoe kan je discussieren als je iemand die een tegenargument heb doodzwijgt als hij een punt heeft ?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik ben wel weer klaar met je. Je vraagt vanalles, je moet alles weten, je plempt allerlei stellingen neer maar je wilt niks uitleggen.
Je verwacht dat ik alle onzin die jij uitkraamt voor zoete koek slik. Dat doe ik dus niet.
Als je echt een discussie wil voeren, zul je toch ook eens je stellingen moeten gaan verdedigen en je argumenten moeten onderbouwen.
Zolang je dat blijft weigeren te doen, kan ik je niet serieus nemen.
En een antwoord waarom je niet gewoon per computer kunt activeren, geen idee. Dat is niet iets wat ik verzonnen of bepaald heb. Dat zul je toch ook wel moeten snappen. En misschien kun je uitleggen hoe het mogelijk is dat je de ene keer 1e klas en de andere keer 2e klas kunt reizen via reizen op saldo.
wat heb je hier dan voor probleem mee ?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
de OV chipkaart zoals die functioneert in Singapore en Hong Kong, heel simpel
dit is geen onzin ofzo ? Hoe lang was die heibel dan en welke problemen waren er ?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat zal nu ook gebeuren.
Dat het systeem niet werkt is jouw mening.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef Hukkie het volgende:
De heibel bij de invoering van de strippenkaart bestond er waarschijnlijk uit dat de reiziger bang was voor een nieuw systeem. Die heibel is bij de OV Chip ook, met de toevoeging dat het systeem niet werkt. En dan is het nog maar in twee steden in Nederland ingevoerd, God verhoede wat er straks gebeurd als het landelijk gaat.
Gezien jouw legendarisch onvermogen om te begrijpen wat anderen bedoelen: ik, en ook vele anderen hier, hebben meerdere keren aangegeven dat we niets zien in deze vorm van de chipkaart.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Gezien jouw felle weerstand tegen de OV chipkaart is het toch geen onlogische gedachte dat jij voorstander bent van stempelen.
Of wat zie jij als ideaal middel om het reizen in het OV mee te betalen?
zeg toch eens de waarheid, de geregistreerde OV chipkaartgebruiker geeft de chipkaart een 7,2quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat het systeem niet werkt is jouw mening.
Dan moet ik voor de zoveelste keer toch verwijzen naar de reizigers in Rotterdam die de kaart een hoge waardering geven.
Jij ziet maar 1 voordeel, namelijk digitaal ipv 'dat enorm ouderwetse kaartjessysteem'?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij ziet maar 1 nieuw onderdeel bij de invoering van de OV chipkaart, het reizen per kilometer?
Het zwartrijden wat gedaald is, nooit meer een strippenkaart hoeven te kopen en andere zaken zie je niet of wil je niet zien?
Jaja, die kennen we inmiddels al. Toch loopt het internet over van de klachten over de OV Chip. Klachten die niets te maken hebben met wennen aan een nieuw systeem, wel met de werking van het nieuwe systeem.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat het systeem niet werkt is jouw mening.
Dan moet ik voor de zoveelste keer toch verwijzen naar de reizigers in Rotterdam die de kaart een hoge waardering geven.
Ach, als ik de klachten zie die hier ter sprake komen raak ik niet snel onder de indruk.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:02 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jaja, die kennen we inmiddels al. Toch loopt het internet over van de klachten over de OV Chip. Klachten die niets te maken hebben met wennen aan een nieuw systeem, wel met de werking van het nieuwe systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |