abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80818512
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Leg jij nou maar eens uit waarom je het activeren van je NS reizen op saldo niet kunt combineren met reizen met de trein.
Leg jij maar uit waarom ik dat niet gewoon per computer kan doen en waarom ik ook gelijk al 1e of 2e klasse aan moet geven, terwijl je dat ook kan implementeren in de OV chipkaartlezers

Nu ben ik verplicht 2 chipkaarten te hebben, voor het geval ik een keer 1e klasse wil reizen
pi_80818730
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Leg jij maar uit waarom ik dat niet gewoon per computer kan doen en waarom ik ook gelijk al 1e of 2e klasse aan moet geven, terwijl je dat ook kan implementeren in de OV chipkaartlezers

Nu ben ik verplicht 2 chipkaarten te hebben, voor het geval ik een keer 1e klasse wil reizen
Gelul.
quote:
Het Overgangsbewijs
Als u in het bezit bent van een 2e klas vervoerbewijs is het mogelijk dat om te zetten naar 1ste klas. Koop hiervoor bij een NS-verkooppunt een Overgangsbewijs voor het traject dat u 1ste klas wilt reizen.
Nogmaals dan, leg eens uit waarom je het activeren van het reizen op saldo voor NS niet kunt combineren met een treinreis.
Leaf
pi_80818970
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Gelul.
[..]

Nogmaals dan, leg eens uit waarom je het activeren van het reizen op saldo voor NS niet kunt combineren met een treinreis.
pi_80819160
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik ben wel weer klaar met je. Je vraagt vanalles, je moet alles weten, je plempt allerlei stellingen neer maar je wilt niks uitleggen.
Je verwacht dat ik alle onzin die jij uitkraamt voor zoete koek slik. Dat doe ik dus niet.

Als je echt een discussie wil voeren, zul je toch ook eens je stellingen moeten gaan verdedigen en je argumenten moeten onderbouwen.
Zolang je dat blijft weigeren te doen, kan ik je niet serieus nemen.

En een antwoord waarom je niet gewoon per computer kunt activeren, geen idee. Dat is niet iets wat ik verzonnen of bepaald heb. Dat zul je toch ook wel moeten snappen. En misschien kun je uitleggen hoe het mogelijk is dat je de ene keer 1e klas en de andere keer 2e klas kunt reizen via reizen op saldo.
Leaf
  woensdag 28 april 2010 @ 21:05:14 #55
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_80819488
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Ik snap ook niet waarom ze ooit een wiel hebben uitgevonden. Met boomstammen ging het ook vrijwel perfect.
Omdat je soms groener gras wil hebben?
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_80819497
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik ben wel weer klaar met je. Je vraagt vanalles, je moet alles weten, je plempt allerlei stellingen neer maar je wilt niks uitleggen.
Je verwacht dat ik alle onzin die jij uitkraamt voor zoete koek slik. Dat doe ik dus niet.

Als je echt een discussie wil voeren, zul je toch ook eens je stellingen moeten gaan verdedigen en je argumenten moeten onderbouwen.
Zolang je dat blijft weigeren te doen, kan ik je niet serieus nemen.

En een antwoord waarom je niet gewoon per computer kunt activeren, geen idee. Dat is niet iets wat ik verzonnen of bepaald heb. Dat zul je toch ook wel moeten snappen. En misschien kun je uitleggen hoe het mogelijk is dat je de ene keer 1e klas en de andere keer 2e klas kunt reizen via reizen op saldo.
terwijl je dat ook kan implementeren in de OV chipkaartlezers
pi_80819678
laat maar
pi_80819719
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

terwijl je dat ook kan implementeren in de OV chipkaartlezers
Achja... Verschillende OV chipkaart lezers... Nee dat maakt het overzichtelijk

Als ze dat hadden bedacht, dan was jij waarschijnlijk gaan klagen dat je dat toch vrijwel nooit nodig hebt en dat het alleen maar verwarring zou veroorzaken.

Nou nogmaals, waarom kun je je je NS reizen op saldo niet activeren als je toch op het station bent om met de trein te reizen.
Leaf
pi_80819760
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:05 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Omdat je soms groener gras wil hebben?
En dat willen de OV bedrijven ook
Leaf
pi_80819951
Maar VCF zou ik zonder dat product ook saldo op die kaart gekregen hebben bij een NS automaat?
pi_80820223
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:15 schreef Basp1 het volgende:
Maar VCF zou ik zonder dat product ook saldo op die kaart gekregen hebben bij een NS automaat?
Dat weet ik niet.

Lijkt me ook irrelevant aangezien je met die kaart gewoon saldo kunt krijgen bij een metro automaat in Amsterdam. Lijkt me weinig zinvol om eerst naar een NS station te gaan om saldo te laden en dan naar de metro te gaan.
Leaf
pi_80820622
Aangezien ik niet in amsterdam woon en al wel graag tegoed op die kaart wil hebben om met de metro te kunnen reizen boeien mij die metroautomaten helemaal niet, vooral omdat ik een overstap op amstel heb, die automaat zal wel weer op een onmogelijke plaats staan waardoor je je aansluiting mist.
pi_80821301
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:28 schreef Basp1 het volgende:
Aangezien ik niet in amsterdam woon en al wel graag tegoed op die kaart wil hebben om met de metro te kunnen reizen boeien mij die metroautomaten helemaal niet, vooral omdat ik een overstap op amstel heb, die automaat zal wel weer op een onmogelijke plaats staan waardoor je je aansluiting mist.
En zo blijf je bezig problemen te verzinnen.
Zo lul je natuurlijk weer makkelijk over het feit dat jij weer op iets liep te mopperen terwijl je zelf niet begreep hoe het werkte.

Owja. je kunt natuurlijk ook al tegoed bestellen via de OV chipkaart site. Hoef je dat alleen maar op te halen op station Amstel. Gaat sneller dan daar saldo betalen en laden
Of meteen automatisch opladen aanvragen, hoef je je nooit meer zorgen te maken

[ Bericht 24% gewijzigd door VancouverFan op 28-04-2010 21:46:42 ]
Leaf
  woensdag 28 april 2010 @ 21:45:45 #64
188877 Stupendous76
pi_80821532
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En de reiziger dan?
Repent, Pray, Forgive
pi_80821677
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

En de reiziger dan?
Het is OV systeem is geen democratie.
Leaf
  woensdag 28 april 2010 @ 21:52:03 #66
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80821902
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Is wel mooi hoor dat je als bedrijf zo ontiegelijk veel geld krijgt van de overheid voor het ontwikkelen en implementeren en upgraden van je private bedrijf. Allemaal belastignggeld. En als je met ontwikkeling sneller klaar bent dan maak je gewoon foutjes zodat je de subsidie opmaakt. Lekker..

Dat geld ziet de burger niets van terug. behalve dat het moet blijven dokken voor het reizen met de ov. Trienkaartjes waren afdoende. Waarom moest de pverheid zonodig ovchip invoeren voor meer dan een miljard aan belastinggeld?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_80822103
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Is wel mooi hoor dat je als bedrijf zo ontiegelijk veel geld krijgt van de oevrheid voor het ontwikkelen en implementeren en upgraden van je private bedrijf. allemaal belastignggeld. En al je met ontwikkeling sneller klaar bent dan maak je gewoon foutjes zodat je die subsidie opmaakt. lekker.. En ziet de burger niets van terug. behalve dat het moet blijven dokken voor het reizen met de ov. Trienkaartjes waren afdoende. Waaor moest de pverheid zonodig ovchip invoeren voor meer dan een miljard belastinggeld?
Omdat de strippenkaart hopeloos ouderwets is.
En het een flinke overgang van stempels naar chipkaart is.
Leaf
  woensdag 28 april 2010 @ 22:03:59 #68
188877 Stupendous76
pi_80822510
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nee, dat merken we met de chipkaart
Repent, Pray, Forgive
  woensdag 28 april 2010 @ 22:04:18 #69
188877 Stupendous76
pi_80822527
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Omdat de strippenkaart hopeloos ouderwets is.
En het een flinke overgang van stempels naar chipkaart is.
Vertel, waarom is dat hopeloos ouderwets?
Repent, Pray, Forgive
pi_80822666
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Nee, dat merken we met de chipkaart
Het was ook al zo bij de strippenkaart hoor.
Of is jou of jouw ouders toen gevraagd of ze dat wel wilden?
Leaf
pi_80822738
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:04 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Vertel, waarom is dat hopeloos ouderwets?
Een stempeltje dat aan moet geven of je mag reizen of niet.
We leven in een digitaal tijdperk en wij gaan nog reizen met stempeltje
Leaf
pi_80822842
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En zo blijf je bezig problemen te verzinnen.
Zo lul je natuurlijk weer makkelijk over het feit dat jij weer op iets liep te mopperen terwijl je zelf niet begreep hoe het werkte.

Owja. je kunt natuurlijk ook al tegoed bestellen via de OV chipkaart site. Hoef je dat alleen maar op te halen op station Amstel. Gaat sneller dan daar saldo betalen en laden
Of meteen automatisch opladen aanvragen, hoef je je nooit meer zorgen te maken
ja want voor automatisch opladen hoef je ook niet naar een OV automaat.
Hoe je het ook wendt of keert, je moet gewoon een product op gaan halen bij de automaat
pi_80822913
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Een stempeltje dat aan moet geven of je mag reizen of niet.
We leven in een digitaal tijdperk en wij gaan nog reizen met stempeltje
vertel dat ook even tegen Qbuzz, waar je in het chipkaart tijdperk gewoon een kaartje kan kopen dat gestempeld wordt.

Hopeloos ouderwets maar toch kiezen ze daarvoor
pi_80822956
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

kan je ook zinnen maken die betekenis hebben ?
pi_80823038
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

vertel dat ook even tegen Qbuzz, waar je in het chipkaart tijdperk gewoon een kaartje kan kopen dat gestempeld wordt.

Hopeloos ouderwets maar toch kiezen ze daarvoor
qbuzz zit nog in de overgangsperiode, dus kan je beide nog gebruiken
namaste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')