Oei... De jongen uit je topic?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef clairan het volgende:
Hoogtepunt: sms van vriend uit Italië![]()
Dieptepunt: Dat ik me realiseer dat ik zo langzamerhand meer voor hem voel dan alleen vriendschap en de constante wetenschap dat hij dat sowieso niet voor mij voelt.
Geen hoogtepunt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Hoogtepunt: -
Dieptepunt: Zeer teleurgesteld in mijn vriendin
Vandaag niet, helaasquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Geen hoogtepunt?
Come on, iedereen heeft een hoogtepunt van een dag
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Hoogtepunt: -
Dieptepunt: Zeer teleurgesteld in mijn vriendin
op mn hoogtepunt kom ik terug ..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef DeBassist het volgende:
Dieptepunt: depressief en een heel moeilijk besluit moeten nemen![]()
hoogtepunt: ik denk dat het het juiste was
Gedumpt via MSNquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:23 schreef krengetje het volgende:
Hoogtepunt: Een kitten gehaald![]()
![]()
Dieptepunt: Gedumpt worden via msn
wat heb je gedaan dan? wat is die beslissing?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef DeBassist het volgende:
[..]
op mn hoogtepunt kom ik terug ..
ik haat ! mensen teleurstellen, vooral zo erg als nu ..
Moet je maar niet met emmers met koud water spelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:19 schreef -Nienna- het volgende:
Hoogtepunt: Eigenlijk alles gedaan wat ik vandaag wilde doen.
Dieptepunt: Ik vond het maar koud vandaag.
*proest....beeldscherm onder het drinken...*quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:21 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Moet je maar niet met emmers met koud water spelen![]()
Doekje!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
*proest....beeldscherm onder het drinken...*![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Dieptepunt: vanmiddag te horen gekregen dat mijn vader nog max een aantal maanden te leven heeft...
Veel sterkte Catwoman1986quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hoogtepunt: gister in het zonnetje gezet door een aantal vrienden dmv een lief kado en een gezellige bevrijdingsdag in Wageningen.
Dieptepunt: vanmiddag te horen gekregen dat mijn vader nog max een aantal maanden te leven heeft...
Wat erg..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hoogtepunt: gister in het zonnetje gezet door een aantal vrienden dmv een lief kado en een gezellige bevrijdingsdag in Wageningen.
jeetje! heel veel sterkte!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Feli vosss!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef vosss het volgende:
Hoogtepunt: Nieuwe baan gekregen en op de valreep nog even netto 100 euro extra per maand erbij gelult
Dieptepunt: Honger en die luie shoarmanees is al dicht hier
Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Gaaf! Mooi zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:21 schreef Soempie het volgende:
En vandaag.
Hoogtepunt:
[ afbeelding ]
Deze gekocht -staat best stoer- en nog een hardloopshirt in het roze met zwart. Heb ook nog hemdjes gezien, een fijne broek een riem met waterflesjes, en, en, en, heb, heb, heb!
![]()
Dieptepunten:
- een vriend belde af voor vanavond.
- te weinig gedaan aan m'n verslagen.
- hele dag heb ik m'n nieuwe hardloopshirt aan gehad, omdat ik hem zo tof vind.![]()
Tja, en ik weet niet of ik het bij het hoogtepunt of dieptepunt van de dag moet plaatsen; ik ga vanavond naar Ikea.
De week is nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Yuki het volgende:
Dieptepunten:
- Ik heb bijna alleen maar hoogtepunten over m'n studie deze week
Dit is gelijk je dieptepunt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:06 schreef El_Matador het volgende:![]()
![]()
Mijn hoogtepunt komt hopelijk snel. Het typt zo lastig met 1 hand.
![]()
![]()
*Is jaloeeeeers!quote:Op zondag 9 mei 2010 02:20 schreef N-E-R-D het volgende:
Hoogtepunt: Alicia Keys in de Gelredome!!
Dieptepunt: De rest van de dag bijna alleen maar fifa 10 gespeeld
I was kidding. Had 2 plakjes kaas op.quote:
Up is zo'n lieve film.quote:
watskebeurt?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef candygirl het volgende:
hoogetepunt ; blij met lieve mensen om me heen
dieptepunt vanaf half 7 op de eerste hulp gezeten/gelegen
waarschijnlijk een compicatie van een operatie van 4 maanden geledenquote:
Dat is inderdaad wel erg veel op en neer reizen. Onhandig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Dieptepunt: wonen in stad A, 's ochtends werken in stad B, 's middags werken in stad A, 's avonds een werkafspraak voor weer een andere job wederom in stad B en dan weer terugmoeten naar stad A om te slapen.
dit dus ..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
Hoogetepunt ; niks benoemenswaardig
Dieptepunt mijn gezondheid
Had jij niet al een relatie?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dieptepunt: iemand meer dan leuk vinden maar een duidelijke no go omdat hij een vriendin heeft, en ik kan er ook niks over zeggen omdat dat veel kapot zou maken![]()
Dacht het een keer gelezen te hebben, zal me wel vergissen danquote:
Same.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef Urquhart het volgende:
Hoogtepunt: Leuke sms'jes gekregen
Dieptepunt: Voor mijn gevoel iets te lui geweest vandaag
Yes you are wrong!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dacht het een keer gelezen te hebben, zal me wel vergissen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |