Nee, die gaat collecteren voor dat kankerfonds.quote:Op maandag 26 april 2010 19:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als WD ook maar mijn secretaresse wordt vind ik het best.
Ik dacht dat zij de PR deed.quote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die gaat collecteren voor dat kankerfonds.
quote:
quote:
Je plagie doet et nie.quote:
Nee, dat gaat Allure doen.quote:
Dan dibs ik WD gewoon. Ik breng toch het meeste in, want die maagdendokter loopt toch niet. Ergo, ik ben de eindbaas.quote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die gaat collecteren voor dat kankerfonds.
Ik doe mijn werk uitsluitend in liggende positie.quote:Op maandag 26 april 2010 19:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan dibs ik WD gewoon. Ik breng toch het meeste in, want die maagdendokter loopt toch niet. Ergo, ik ben de eindbaas.
Ik snap hem nie.quote:Op maandag 26 april 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
Ik moet jullie even inschakelen denk ik, mits jullie kunnen vechten.
Nikki Cox nu op Net5
De reacties die volgen.![]()
Wie ben jij en wat doe jij hier.quote:Op maandag 26 april 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
Ik moet jullie even inschakelen denk ik, mits jullie kunnen vechten.
Nikki Cox nu op Net5
De reacties die volgen.![]()
Platzak.quote:Op maandag 26 april 2010 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe mijn werk uitsluitend in liggende positie.
Nee want WD is al de secretaresse van NG en mij.quote:Op maandag 26 april 2010 19:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan dibs ik WD gewoon. Ik breng toch het meeste in, want die maagdendokter loopt toch niet. Ergo, ik ben de eindbaas.
Slechts even de geïnteresseerden inlichten.quote:Op maandag 26 april 2010 20:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe jij hier. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja lekker puh.quote:Op maandag 26 april 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want WD is al de secretaresse van NG en mij.
Die zijn denk ik ergens anders.quote:Op maandag 26 april 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Slechts even de geïnteresseerden inlichten.
Twee vragen en slechts één beantwoorden.quote:Op maandag 26 april 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Slechts even de geïnteresseerden inlichten.
+Wil je een ijsje of een hamburger?quote:Op maandag 26 april 2010 20:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twee vragen en slechts één beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |