Kijk Laki, dat gaat al de goede kant op, een paar weken geleden kon je nog niet eens Nederlands spreken. Een 7.quote:
Thank uquote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kijk Laki, dat gaat al de goede kant op, een paar weken geleden kon je nog niet eens Nederlands spreken. Een 7.
Heb ik jou een beurt gegeven? Nee. Heb jij BT een beurt gegeven? Nee, en nu heel snel je mond houden voor ik je naar de conrector stuur.quote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb Bt gebald, terwijl mijn webcam nog aanstond en wd alles kon zien.
Oh wacht, moest het een verzonnen verhaaltje zijn?
Dat is niet zo, ik was namelijk die leraar sukkel. Ik heb je mobieltje afgepakt en verkocht voor wiet.quote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat gedeelte met de ringtone van Miley en dat mijn telefoon afging en dat ik wel kon moven volgens de docent is lichtelijk gebaseerd op de waarheid.
WHIHIHI DE BASISSCHOOL WAS ZO VROEG UIT.quote:Op maandag 26 april 2010 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is niet zo, ik was namelijk die leraar sukkel. Ik heb je mobieltje afgepakt en verkocht voor wiet.
Wat zit jij nou weer te spacen? Heeft er iemand zooi in je cola gedaan ofzo? Ik stuur je wel even naar de schoolarts toe.quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WHIHIHI DE BASISSCHOOL WAS ZO VROEG UIT.
Kwart over 3.quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WHIHIHI DE BASISSCHOOL WAS ZO VROEG UIT.
Ice-tea mijn makker. En ik heb wel een nieuwe voorraad wierrie ja.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te spacen? Heeft er iemand zooi in je cola gedaan ofzo? Ik stuur je wel even naar de schoolarts toe.
Ja? Heb je skaffa gehaald?quote:Op maandag 26 april 2010 21:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En ik heb wel een nieuwe voorraad wierrie ja.
Volgende week maar een spacecake bakken.quote:Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk smoke ik doordeweeks niet meer, mjah
Met je skaffa ?quote:Op maandag 26 april 2010 21:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgende week maar een spacecake bakken.
Hallo wierd guy from Zeeland.quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef MiVer het volgende:
avond allemaal, hier wiet en water plus goa house![]()
[ afbeelding ]
hahahaha, michel is jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |