20u?quote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef Gowbert het volgende:
Ik zou graag 20u lessen volgen in een erkende rijschool maar zou het mogelijk zijn om dit bedrag (¤1020) of een deel hiervan terug te vorderen?
20u*44.45mm=889mm, dat is nog niet 1x je wielen rond?quote:A rack unit or U (less commonly, RU) is a unit of measure used to describe the height of equipment intended for mounting in a 19-inch rack or a 23-inch rack (The dimension refers to the width of the equipment mounting frame in the rack i.e. the width of the equipment that can be mounted inside the rack). One rack unit is 1.75 inches (44.45 mm) high.
wel ik vind dat nogal redelijk duur om 20u rijlessen te volgen en ik vroeg mij af of er geen mogelijkheid was om goedkoper uit te komen..quote:
Hoezo is het niet mogelijk? Ik heb het ook gewoon teruggevorderd van de belasting.quote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Gowbert het volgende:
sorry dat ik daar niet van op de hoogte ben, daarom dat ik die vraag stel.. blijkbaar is dat dus niet mogelijk. toch bedankt
Ga op de fiets.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
[..]
wel ik vind dat nogal redelijk duur om 20u rijlessen te volgen en ik vroeg mij af of er geen mogelijkheid was om goedkoper uit te komen..
Lopen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
[..]
wel ik vind dat nogal redelijk duur om 20u rijlessen te volgen en ik vroeg mij af of er geen mogelijkheid was om goedkoper uit te komen..
Ja, wij gaan lekker betalen voor nog zo'n idioot op de wegquote:Op maandag 26 april 2010 19:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij denk dat hij belastinggeld krijgt om rijlessen te volgen.!
Nee, dat doen we alleen bij jou.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
is het de bedoeling dat iedereen die hier een vraag stelt afgebroken wordt ofzo?
Mijn motto "er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden" gaat voor deze vraag niet op.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
is het de bedoeling dat iedereen die hier een vraag stelt afgebroken wordt ofzo?
Ja, want jij bent een eikel.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
Ja, zoek een andere rijschool. Ik betaalde voor 30 lessen á 50 minuten 24 euro per les. Daarna 28,50 per les.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
[..]
Geld lenen?quote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef Gowbert het volgende:
Ik zou graag 20u lessen volgen in een erkende rijschool maar zou het mogelijk zijn om dit bedrag (¤1020) of een deel hiervan terug te vorderen?
quote:Het gemiddeld aantal rijlessen ligt tussen de 36 en 40, dit kan dus minder of eventueel meer zijn, afhankelijk van ervaring, aantal lessen per week en ...
quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |