En dan voelt iedereen zich ineens wel thuis.quote:Op maandag 26 april 2010 19:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gewoon opsplitsen dat zooitje. Wallonie aan die kutfransen geven, en Vlaanderen samenvoegen met Limburg, N-Brabant en Zeeland tot een nieuw Belgie.
Eindelijk iemand die het opmerkt.quote:Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef Rifoki het volgende:
Het is Samson & Gert, niet Gert & Samson!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Geen Hans van Themsche?quote:Op maandag 26 april 2010 19:41 schreef ehqo. het volgende:
Ik twijfel tussen Merckx, Jambers en Dutroux als gaafste belg ooit.
Het betreft in dezen natuurlijk de volledig intacte 'aardappel', en niet de gemutileerde en gefrituurde variant.quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, want het is friet.
Of Philippe Geubelsquote:Op maandag 26 april 2010 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Belg zijn en dan Wim Helsen vergeten.
Tja, Hollanders zijn namelijk gierig. Als ze meer krijgen op een ander doen ze dat gewoon sans rancune. Hebben geen greintje eergevoel en respect.quote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ik vind België wel leuk. Sorry nog van Dick!
Groot-Nederland? Hell noquote:
Stella Artois, Hoegaarden, Westmalle, Westvleteren, Duvel, Leffe, Chimay, Grimbergen, Jupiler Tauro, Keizer Karel, Kasteelbier, Kriek Boon, Mystic, Orval, Petrus, Postel, Primus, Rochefort, Rodenbach, Sloeber, ...quote:Op maandag 26 april 2010 21:27 schreef Djeez het volgende:
Jullie bier blijft onovertroffen. La Chouffe, Palm
, Kwak
Jij bent het vast met me eens dat de val van de regering een gezamenlijk complot van de Bilderberg-groep en de Blauwbaarden is als onderdeel van de Nieuwe Wereld-ordequote:Op maandag 26 april 2010 21:27 schreef Djeez het volgende:
Jullie bier blijft onovertroffen. La Chouffe, Palm
, Kwak
Groot-Nederland zou in een klap de 10de wereldeconomie zijn. Machtiger dan Rusland en India.quote:
Niet zo makkelijk kaarten uitspelen, als we van Limburg en Brabant af kunnen komen, is dat een veel betere deal!quote:Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef henrydg het volgende:
Groot-Nederland![]()
Vlaanderen bij Nederland, Wallonie bij die kutfransen.
Heb je ook geen belgische regering meer nodig, wij Nederlanders hebben al een top regering.
Vlaams is nu een taal > wordt een dialect van het machtige Nederlands.
Ik hoop toch dat dat sarcastisch bedoeld is ehquote:Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef henrydg het volgende:
Groot-Nederland![]()
Vlaanderen bij Nederland, Wallonie bij die kutfransen.
Heb je ook geen belgische regering meer nodig, wij Nederlanders hebben al een top regering.
Vlaams is nu een taal > wordt een dialect van het machtige Nederlands.
Ja, met CDA en CU wel.quote:Op maandag 26 april 2010 21:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat sarcastisch bedoeld is eh![]()
OT:
Wel een goed idee !
Fuck PVDA ! SIEG HEIL PVV !quote:Op maandag 26 april 2010 21:59 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, met CDA en CU wel.
PVDA,SP AAN DE MACHT!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |