Ja maandag enzoquote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Allemaal moe zeker![]()
Eerste werkdag enzo
Ja moe maar dat komt omdat ik vanmiddag 4 uur lang moest notuleren bij een vergaderingquote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Allemaal moe zeker![]()
Eerste werkdag enzo
Eerder van de trainingquote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Allemaal moe zeker![]()
Eerste werkdag enzo
Kleine voetjesquote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja moe maar dat komt omdat ik vanmiddag 4 uur lang moest notuleren bij een vergadering![]()
Maatje 34,5
ja heel vervelend met leuke schoenen vindenquote:
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja moe maar dat komt omdat ik vanmiddag 4 uur lang moest notuleren bij een vergadering![]()
Maatje 34,5
Wat een schattig maatje.quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maatje 34,5
1.58 meterquote:
39/40quote:
Dat geloof ikquote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja heel vervelend met leuke schoenen vinden
Ik ben nog net niet een kabouterquote:
Hey fairy. Nog geile verhalen geschreven?quote:
Ik ben niet de kleinste dusquote:
Mijn DC;s zijn maat 41quote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn bijna nieuwe DC's is maat 39, als je ze pas mag je ze hebbenze zijn zwart roze en wit
Die krengen vallen klein he?Ik wilde ook eens DC en deze vond ik tof, alleen mijn voeten konden er niet aan wennenquote:
Ik ook jaquote:Op maandag 26 april 2010 19:47 schreef Panda72 het volgende:
Ik dacht bij dit topic aan iets anders
Seksen met huisdieren in zelfde ruimte?
Ja inderdaad. Mijn 8,- schoentjes zijn wel maat 39, maar heb over het algemeen 40.quote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die krengen vallen klein he?Ik wilde ook eens DC en deze vond ik tof, alleen mijn voeten konden er niet aan wennen
Komt door de topictitelquote:Op maandag 26 april 2010 19:47 schreef Panda72 het volgende:
Ik dacht bij dit topic aan iets anders
Seksen met huisdieren in zelfde ruimte?
oh gelukkig ben ik niet de enigequote:
quote:
Ohhh die zijn liefquote:
Maar dat is echt inet leuk hoor, die hond van mij heeft dan zoiets van IK WIL OOK AANDACHT! En die gaat dan aan je tenen likken ofzo.quote:
Hoe lang zijn jouw tenen? 5 cm?quote:Op maandag 26 april 2010 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik niet van die lange tenen had, had ik wel een maatje 37.
Chill--ze!quote:Op maandag 26 april 2010 19:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga lekker relaxen op de bank
Tot de volgende keer
Ik zie het voor mequote:Op maandag 26 april 2010 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar dat is echt inet leuk hoor, die hond van mij heeft dan zoiets van IK WIL OOK AANDACHT! En die gaat dan aan je tenen likken ofzo.
Dat is echt een moodkiller.quote:
Met euroshopper!quote:
Dat heb ik lekker niet.quote:
Epic shot?quote:
Nee, er is er hier maar 1 iemand epicquote:
IK HEB HET GEMIST! DOE NOG EENS!quote:Op maandag 26 april 2010 20:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, er is er hier maar 1 iemand epic
Ketting, hoofdband en armbandenquote:Op maandag 26 april 2010 20:18 schreef laforest het volgende:
Erwin zei dat het ok was om te posten, dus :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IK HEB HET GEMIST! DOE NOG EENS!
Roze staat hem goedquote:Op maandag 26 april 2010 20:18 schreef laforest het volgende:
Erwin zei dat het ok was om te posten, dus :
[ afbeelding ]
Oh, die.quote:
Marijkequote:Op maandag 26 april 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sodemieter, wat is Guitar Hero verslavend![]()
![]()
Heb al 4 dingen unlocked, ik word er steeds beter in
![]()
Hoe is het hier met iedereen?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bored and ignored
Oeh guitar hero moet ik ook maar weer eens aanslingeren
Ik heb 3 guitaren en het drumstel enzoquote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb ook de Metallica versie
Maar eerst maar eens de reguliere versie spelen
Kewl!quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 3 guitaren en het drumstel enzo
Ik kom niet verder dan medium op guitar heroquote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kewl!Ik heb ze geleend van een dinnetje
Dus heb haar gitaar erbij
Af en toe zit ik gewoon in de knoop met m'n vingers
![]()
En weg verrassingquote:Op maandag 26 april 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
Pffff. Ik denk ik bestel bloemen voor mijn moeder haar verjaardag donderdag...
Loopt ze opeens langs.. zegt ze... ah leuk! Voor mij?![]()
Ik zo...![]()
Ik doe het nog op easy hoorquote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan medium op guitar hero
die hand oog coordinatie wil niet
Om het maar niet over drummen te hebben, ik sla volledig de plank mis
En dan zegt ze ook nog doodleuk... ach had toch ook voor oma (1 mei) kunnen zijn!quote:
fijn is datquote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan zegt ze ook nog doodleuk... ach had toch ook voor oma (1 mei) kunnen zijn!
Jeetje... da's heftig... Kende je het broertje ook?quote:Op maandag 26 april 2010 21:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor net dat een broertje van een vriendin van mij zelfmoord heeft gepleegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |