Iets dergelijks is vast al meerdere keren langsgekomen op Fok maar dan wellicht meer met een ondertoon van al dan niet intelligentie er in, maar ik vind die hele top40-cultuur noem ik het maar even zo fascinerend.
Oftewel, de doelgroep die alleen maar naar de grote zenders luistert (de grote hebben voor 80-90% (?) muzikale overlap) en vaak ook alleen maar dat, geen behoefte om verder te 'zoeken' en ook nog vrijwel alles wat zo'n zender aanbiedt leuk/goed/mooi vindt.
Ms zie ik het verkeerd maar je ziet nooit mensen die niet zo'n behoefte hebben om heel erg op onderzoek te gaan naar nieuwe/andere muziek en die dan alleen maar bv. Elijah's Mantle luisteren, of alleen Big Black, of een andere onbekende act.
Dus.

.
Dat is net zo vreemd als een keer een Skoda showroom binnen zijn gelopen, 1 mooie Skoda gezien, vervolgens altijd alleen nog maar díe showroom binnenlopen, altijd alle nieuwe modellen mooi vinden en dan ook nog beweren dat je Skoda's nu eenmaal de mooiste auto's vindt.