Ik vind het btw echt KAK dat Rudy weggaatquote:Op maandag 26 april 2010 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Onzin, ik heb ook een hekel aan C&S maar het feit is wel dat het het best beluisterde middagprogramma van de NL radio is die gaan ze heus niet wegbezuinigen![]()
Als ik het voor het zeggen had dan ging de programmering ietsje om in september:
Maandag t/m Donderdag
06.00-09.00 Giel
09.00-12.00 Arbeidsvitaminen(Ekdom)
12.00-14.00 Michiel Veenstra
14.00-16.00 Rabradio
16.00-19.00 C&S
19.00-22.00 Domien
22.00-01.00 3v12
De vrijdag zou ik een beetje het oude Volle Vrijdag gevoel willen creëren
Vrijdag:
06.00-09.00 Giel
09.00-12.00 Arbeidsvitaminen(Ekdom)
12.00-14.00 Michiel Veenstra
14.00-17.00 Mega top 50: Bart Arens
17.00-19.00 Weekend Request:Paul Rabbering
19.00-22.00 Ekstra Weekend
22.00-01.00 Freakolympics Rob stenders
Dat dusquote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het btw echt KAK dat Rudy weggaat![]()
![]()
![]()
Gaat Rudy zeker weg bij 3FM??quote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het btw echt KAK dat Rudy weggaat![]()
![]()
![]()
Dan wordt LLink opgeheven, dus denk het wel.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 26 april 2010 22:22 schreef alors het volgende:
PO hoeft toch geen hoge kijkcijfers te halen? Ik verwacht van de PO dat ze onafhankelijk, kritisch en informatief zijn.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
Joa, in september dacht ik
Hoop dan echt dat hij bij een andere omroep terecht kan. Zou hartstikke jammer zijn als hij en Kevin de omroep moeten verlaten. Zulke toppers moet je behouden, maar helaas zijn het vaak andere belangen die zwaarder wegen.. Afwachten maar!quote:Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Dan wordt LLink opgeheven, dus denk het wel.
Of hij gaat naar een andere omroep, en dan wel blijven @ 3FM
Hopelijk wordt het watquote:LLiNK mag niet aanschuiven bij nieuwe zendtijdverdeling
Rb Amsterdam – De Amsterdamse voorzieningenrechter heeft vanochtend beslist dat de Minister van OCW en de NPO de omroep LLiNK niet hoeven te betrekken bij de verdeling van zendtijd voor de publieke omroepen na 1 september 2010. De Minister en de NPO hoeven bovendien het budget voor de publieke omroep niet aan te passen.
De minister van OCW heeft de aanvraag van LLiNK om een definitieve erkenning als omroep na 1 september 2010 afgewezen. Dat heeft tot gevolg dat de omroep vanaf die datum moet stoppen met uitzenden. Hoewel de minister nog moet beslissen op de bezwaren daartegen van LLiNK, wilde de omroep dat niet afwachten.
De nieuwe verdeling van de zendtijd vindt binnenkort plaats. LLiNK verwacht grote problemen om die verdeling terug te draaien wanneer zij alsnog mag doorgaan. Daarom wil LLiNK kunnen meepraten alsof er wel een definitieve erkenning is verleend.
De voorzieningenrechter heeft geen noodzaak gezien om in te grijpen. Llink beschikt tot 1 september 2010 over zendtijd en budget. De minister heeft op de zitting toegezegd dat er vóór juni 2010 is beslist op de bezwaren van LLiNK tegen de afwijzing van een definitieve erkenning.
Als LLiNK alsnog een definitieve erkenning krijgt, dan zal zij alsnog zendtijd en budget krijgen voor de uitzendingen na 1 september 2010. De praktische problemen die dat oplevert kunnen worden opgelost.
Het vonnis komt binnenkort op rechtspraak.nl
Bron: Nederlands Juridisch Dagblad
http://juridischdagblad.nl/content/view/9132/53/
Dat is de PO al heel lang niet meerquote:Op maandag 26 april 2010 22:22 schreef alors het volgende:
PO hoeft toch geen hoge kijkcijfers te halen? Ik verwacht van de PO dat ze onafhankelijk, kritisch en informatief zijn.
Niet alleen maar, maar er zijn nog zat goede programma's.quote:Op maandag 26 april 2010 23:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is de PO al heel lang niet meer
gemistquote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Killers. Wereldplaat ditWhen You Were Young
DWDD die je de PVDA door je strot duwt vind ik persoonlijk nog een stukkie erger dan alles wat de TROS maakt.quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Niet alleen maar, maar er zijn nog zat goede programma's.
Van mji hoeft ook echt niet alle amusement weg, maar al die rommel die de Tros de wereld in slingert vind ik wel jammer.
Ik zag het voorbij komen op Twitter ja. Damnquote:Op maandag 26 april 2010 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
O
M
G
Daar sta je dan met je kaartje van 110 pond.
* Ofyles2 vermijdt altijd deze teleurstellingen door simpelweg alleen CD's te kopen...quote:Op maandag 26 april 2010 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
O
M
G
Daar sta je dan met je kaartje van 110 pond.
De TROS mag sowieso uit het publiek bestel gezet worden.quote:Op maandag 26 april 2010 23:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
DWDD die je de PVDA door je strot duwt vind ik persoonlijk nog een stukkie erger dan alles wat de TROS maakt.
Laten we hopen dat het bij een idee blijft.quote:
Ja, zonder Roel was het bed zo leeg en koud...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef borisz het volgende:
Bren komt nu pas uit het bed van Roel
Mogge Bren
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, zonder Roel was het bed zo leeg en koud...
quote:Via de website van AB in Brussel is vanavond live het concert van Mumford & Sons te volgen http://bit.ly/a5OcNO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |