Heb je dat kratje Grolsch, wat ik jaren geleden meegebracht heb, al op dan?quote:
binnen drie kwartier hendig jwtz!quote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je dat kratje Grolsch, wat ik jaren geleden meegebracht heb, al op dan?
mmm... voorbedachte rade...strafbaarderderquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen drie kwartier hendig jwtz!
Maareh, als het mooi weer is kunnen we wel een bevrijdingsbb aansteken ofzo
Dat is dan geheel eenzijdig.quote:
Volgens weeronline wordt het 5 mei zonnigquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen drie kwartier hendig jwtz!
Maareh, als het mooi weer is kunnen we wel een bevrijdingsbbq aansteken ofzo
ja hier beginnen ookal wat plannen in die water te vallenquote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens weeronline wordt het 5 mei zonnigen 12 graden
quote:
Ja net alsof dat nu al betrouwbaar is, dat duurt nog zo lang!quote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens weeronline wordt het 5 mei zonnigen 12 graden
Kloptquote:Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja net alsof dat nu al betrouwbaar is, dat duurt nog zo lang!
Wij hebben tijdelijk geen tuinslang, dus we zijn elke keer verwoed aan het gieterenquote:Op maandag 26 april 2010 16:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kloptmaar ik was gewoon nieuwsgierig.
Zie wel op de 14 dagen forecast dat ik voorlopig nog regelmatig de tuin moet sproeien. De komende 2 weken zit er nog (vrijwel) geen regen in de planning.
Dat klinkt als *ArTiC heeft over 8 maanden weer een nieuwe werkgever*quote:Op maandag 26 april 2010 16:21 schreef ArTiC het volgende:
We hebben officieel geen dag vrij op 5 mei trouwens (geen CAO)
maar de grote baas heeft over zijn hart gestreken, we krijgen allemaal bijzonder verlof
die heb nou weer een campingfiets gekocht, van een oud frautje, altijd binnen gestaan ( de fiets )quote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die heb hele mooie campingverhalen
quote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klinkt als *ArTiC heeft over 8 maanden weer een nieuwe werkgever*
Wat moet jij met een fiets?quote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef FUFR het volgende:
Nou BB, kan de fiets er mee door?
het shirtje past trouwens formidable, danks
ja duh, kopen natuurlijk.quote:
ik heb aan 1 fiets al teveel.quote:
Fiets is prima! Goed voor de campingquote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef FUFR het volgende:
Nou BB, kan de fiets er mee door?
het shirtje past trouwens formidable, danks
wanneer heb jij jezelf wijsgemaakt dat ik ga fietsen of zo?quote:Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fiets met trapondersteuning voor je.
ja of thuis HKH beslist daar morgen pas over.quote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Fiets is prima! Goed voor de camping.
Je moet een beetje sporten en met een fiets met hulpmotor kan je een beetje vals spelen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
wanneer heb jij jezelf wijsgemaakt dat ik ga fietsen of zo?
vanwege het kamperen? ik denk scootmobiel. het moet wel relaxen blijven he
huh huh, ik schat in dat ik die fiets dan precies 1x mag berijden...en dan ineens heb ik een fiets met lage instap zonder hulpmotorquote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je moet een beetje sporten en met een fiets met hulpmotor kan je een beetje vals spelen.
ik mis de parasolquote:
Nou, het is al 300% beter dan de vorige foto's die ik van jullie badkamer zagquote:Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef Levitation het volgende:
SQ vroeg laatst om plaatjes van ons geknutsel, dus hierbij (eindelijk):
De inloopdouche:
[ afbeelding ]
De badhoek:
[ afbeelding ]
Toilet is nog niet zoveel aan gedaan:
[ afbeelding ]
We moet nog even dapper doortegelen dus ...
waren het niet dezelfde?quote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou, het is al 300% beter dan de vorige foto's die ik van jullie badkamer zag
Hier word ik al niet goed van, ik denk dat Juup direct voor een opname gaat.quote:
quote:
Je nieuwe leasebak?quote:
Weet ik niet, zeg jij dat?quote:
Als ik er iets langer dan een knipoog naar kijk kun jij wel eens gelijk krijgen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier word ik al niet goed van, ik denk dat Juup direct voor een opname gaat.
Maar nu wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:29 schreef Levitation het volgende:
Ook moggel!
Post ik helemaal fotootjes voor SQ, komt ze niet eens kijken.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef Levitation het volgende:
SQ vroeg laatst om plaatjes van ons geknutsel, dus hierbij (eindelijk):
De inloopdouche:
[ afbeelding ]
De badhoek:
[ afbeelding ]
Toilet is nog niet zoveel aan gedaan:
[ afbeelding ]
We moet nog even dapper doortegelen dus ...
Die zitten hoog boven de trap. Ik zal binnenkort ook 'ns een fotootje van de andere kant posten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Daar heb je idd nog wel even werk aan
Maar het begint ergens op te lijken. Komen die glazen bakstenen in de douche nou op de gang uit?Leuk gevonden
kewl he, zelfs ik had zoiets van wowquote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier word ik al niet goed van, ik denk dat Juup direct voor een opname gaat.
Dat heb ik bij bijna al FUFRs posts.quote:
dat heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat heb ik bij bijna al FUFRs posts.
Godsamme ik heb net even dat plaatje teruggekeken en ik heb bekant tegen de pleemuur omhoog geschetenquote:
Goed idee, ik moet nog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme ik heb net even dat plaatje teruggekeken en ik heb bekant tegen de pleemuur omhoog gescheten
Juup gaat voor het plafond.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij gaat proberen om wel de muur te raken?
tubjuupquote:
beetje vroeg nog, vind je not?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:22 schreef -moppie- het volgende:
popcorn bij FUFR?
so truequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je om 12 uur McDonalds kan eten kan je ook om half 12 een handje popcorn pakken.
hier!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zijn we daar over uit maar waar is Artic nu?
*prrrr*quote:
wil je er over praten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef ArTiC het volgende:
ik ben gewoon moe...
en hier gaat weer van alles mis...problemen met apparatuur wat volgens ons aan de leverancier ligt en volgens de leverancier ligt het aan ons
een project wat niet soepel loopt (lees: niet loopt)
een servicedesk zonder bezetting
pfff
ik hoef ook geen popcorn, wel bier
ohnoes, ik drink niet meer
neuh, heb je niet een lekker wijf supportkneusje (1e lijn) beschikbaar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
wil je er over praten?
* psycholoog tarief start
Boef! Hij moet wel eerst "ja" zeggen voor je de teller laat lopen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
wil je er over praten?
* psycholoog tarief start
Ik ken er wel een paar die wij met plezier buiten hebben gezet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, heb je niet een lekker wijf supportkneusje (1e lijn) beschikbaar?
ja hoor, mits men wil betalen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, heb je niet een lekker wijf supportkneusje (1e lijn) beschikbaar?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Boef! Hij moet wel eerst "ja" zeggen voor je de teller laat lopen.![]()
en dan straks zeker je eigen incassobureau er achterheen sturen.![]()
ergerpunt 4: Niet investeren in capaciteitquote:
voor niks gaat de zon op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ergerpunt 4: Niet investeren in capaciteit
-classified information edit-quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor niks gaat de zon op.
Mocht men echt mensen willen stuur je ze maar door naar mijn emailadres.
niet gelezenquote:
Na het terugzien van een oude foto van vroeger?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef ArTiC het volgende:
ik hoef ook geen popcorn, wel bier
ohnoes, ik drink niet meer
Op zich niet slecht gedaan, maar over smaak valt te twistenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Levitation het volgende:
Oh en een pareltje uit het funda-topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)913-valeriushof-21-b
Het is vakmanschap, zonder meer. Maar ik denk echt dat ze het aan de staatstenen niet kwijt gaan raken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op zich niet slecht gedaan, maar over smaak valt te twisten
Uniekquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Levitation het volgende:
Oh en een pareltje uit het funda-topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)913-valeriushof-21-b
had ik vorige week...quote:
Hij keek wel slinks naar het voederbakje, maar toen kwam Eny langsgeblaft en was alles weer goedquote:
gewoon zeggen dat ie zelf NSB'er moet spelen en daar anderen niet in moet betrekken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij keek wel slinks naar het voederbakje, maar toen kwam Eny langsgeblaft en was alles weer goed
Hondencontroleur: De buren zijn niet thuis, hebben die een hond?
SQ: Nope
Hondencontroleur: En de buren daarnaast, weet u dat ook?
SQ: Die hebben ook gin hond!
Oftewel: ik had ze een oor aan kunnen naaien maar ik was niet adrem genoeg
De man oogde 87 en begon mijn kozijnen te aaien, ik dacht, laat maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ie zelf NSB'er moet spelen en daar anderen niet in moet betrekken.
Morgen staat de controleur van de kozijnenbelasting voor de deur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De man oogde 87 en begon mijn kozijnen te aaien, ik dacht, laat maar
Met een WOZ taxateur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Morgen staat de controleur van de kozijnenbelasting voor de deur.
Kan je anders niet ergens een traineeprogramma gaan doen? Of heb je daar al teveel ervaring voor?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
tussen half vijf en vijf nog net ff twee afwijzingen krijgen
ik weet dat je het niet kwaad bedoelt, maar ik word wel soms een beetje agressief van dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan je anders niet ergens een traineeprogramma gaan doen? Of heb je daar al teveel ervaring voor?
Vervelend voor je zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet dat je het niet kwaad bedoelt, maar ik word wel soms een beetje agressief van dit soort opmerkingenIk solliciteer overal op wat maar enigszins raakvlakken heeft met mijn talenten, dus ook traineeships, maar ik vang altijd bot tot nu toe
Ook in een traineeship word je niet zomaar aangenomen.
Ja doe eens watquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:12 schreef Inu het volgende:
http://www.flexibility.nl(...)r-communicatiebureau
Zoiets deed je toch bij Ziggo? Dan heb je iig een ingang bij een communicatiebureauDat uitzendbureau heeft best leuke vacatures volgens mij
http://www.flexibility.nl(...)rketing-cooerdinator
En nu ga ik zelf weer werken
Ik vind batsen tof, doe ik ook niet de hele dagquote:
Lees "nooit".quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vind batsen tof, doe ik ook niet de hele dag
dus niet de hele dagquote:
Nou, bij Ziggo was ik plennert, da's wel even iets anders dan marketingcoordinatorquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:12 schreef Inu het volgende:
http://www.flexibility.nl(...)r-communicatiebureau
Zoiets deed je toch bij Ziggo? Dan heb je iig een ingang bij een communicatiebureauDat uitzendbureau heeft best leuke vacatures volgens mij
http://www.flexibility.nl(...)rketing-cooerdinator
En nu ga ik zelf weer werken
Nee, bedoelde die eerstequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, bij Ziggo was ik plennert, da's wel even iets anders dan marketingcoordinator
Maar wel lief hoor
Alles met matequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vind batsen tof, doe ik ook niet de hele dag
hieronder komt Juup zijn reactie:quote:
Ik heb je ff een PM-metje gestuurdquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, bedoelde die eerste
edit: Oh nee, is meer secretaressewerk.. Maar kan ook een goede ingang zijn
1 maal per jaar of elke keer als het mooi weer wordt na een paar dagen slecht weer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:09 schreef Inu het volgende:
Sommige tradities van je ouders zijn toch wel erg fijnAls het mooi weer wordt eten we vaak huzarensalade met allerlei lekkere dingetjes erbij voor op stokbrood en gehaktballetjes en tomaatjes
ja dat eten ze in Helmondquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:09 schreef Inu het volgende:
Sommige tradities van je ouders zijn toch wel erg fijnAls het mooi weer wordt eten we vaak huzarensalade met allerlei lekkere dingetjes erbij voor op stokbrood en gehaktballetjes en tomaatjes
Als het mooi weer is en geen zin om te koken dus meerdere keren per jaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
1 maal per jaar of elke keer als het mooi weer wordt na een paar dagen slecht weer?
een willekeurige hete zomerdag in Helmond:quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een willekeurige hete zomerdag in Helmond:
Henk: ej wijf, wa ete we? ik begin verrekes honger te kriege van da stilzitten dun angele dag
Truus: pff Henk, tis veul te werm om te koken, ik haal wel kauwe skottel
Henk: en bier!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef bleiblei het volgende:
Hehe, geekhumor:
[ afbeelding ]
Is trouwens een goeie V. site.
Of kent V. Makezine al Levi?
Tofquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef bleiblei het volgende:
Hehe, geekhumor:
[ afbeelding ]
Is trouwens een goeie V. site.
Of kent V. Makezine al Levi?
Ja iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een willekeurige hete zomerdag in Helmond:
Henk: ej wijf, wa ete we? ik begin verrekes honger te kriege van da stilzitten dun angele dag
Truus: pff Henk, tis veul te werm om te koken, ik haal wel kauwe skottel
Henk: en bier!
Veevervoer?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:04 schreef bleiblei het volgende:
oh ja. vergeten. pak niet de trein van 2 over 9
Bejaarden galore!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:04 schreef bleiblei het volgende:
oh ja. vergeten. pak niet de trein van 2 over 9
*scratsjt*quote:
oja.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dan is net de kortingskaart geldig met als gevolg wat sq postte.
Zien je ogen er nu zo uit:quote:
jekkie, dat zijn altijd van die ultieme smerige klusjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de verstopping van de douche overigens verholpen, met een lange pincet
Ik had laatst een Tunische haaknaald gekocht voor mn schoonmoeder en het eerste wat Job zei was dat dat een handig ding was om de haren uit het putje te halenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, mijn neus zit bedoptquote:Op woensdag 28 april 2010 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zien je ogen er nu zo uit:?
![]()
Ik red me momenteel redelijk op tabletjes van het kruidvat icm neusspray. Ik heb geen zin om zwaardere medicijnen te nemen.
oeh! goed bezig!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
guess who'squote:
Kruidvatspul kost me 6 euro per maand.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee, mijn neus zit bedopt.
die kruitvatmeuk moet ik trouwens zelf betalen. dat zware spul krijg ik vergoed
Wel ergens anders de opmerking gezien dat in dat topic alle tvp's verwijderd werden, was volgens mij het funda-topic. Deze is wel heel grappig!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Is iemand dit al es tegengekomen op fok:
[ afbeelding ]
?
Ik zag het net bij een topic in R&P, ik dacht WTF LOL
Kruidvatspul helpt bij hem ook geen rukquote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kruidvatspul kost me 6 euro per maand.![]()
Da's de reden dat ik ook altijd dat soort klusjes doe, het is toch altijd mijn haar.quote:
een wat?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had laatst een Tunische haaknaald gekocht voor mn schoonmoeder en het eerste wat Job zei was dat dat een handig ding was om de haren uit het putje te halen
die moderne doucheputjes zonder zeefje zijn maar waardeloos IMO...quote:Op woensdag 28 april 2010 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's de reden dat ik ook altijd dat soort klusjes doe, het is toch altijd mijn haar.
Ach ja, erg sterk is het niet, maar het haalt net de scherpe kantjes er af. Ik nies nu minder vaak en mijn neus zit niet potdicht.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kruidvatspul helpt bij hem ook geen ruk
Ja. sinds de laatste update van afgelopen weekeinde kunnen moderators e.d. zo'n bericht toevoegen aan de layout zeg maar.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
okee, dus het is een soort nieuwe gadget op fok
Ik vind het wel komisch
De hele vacature spreekt over zij en haar terwijl er toch echt m/v in de kop staat... Tskquote:Voor een van de twee creatief directeuren zoeken wij een dedicated Personal Assistent pur sang (m/v) fulltime, per direct
Functieomschrijving
De PA richt zich volledig op het goed functioneren en ondersteunen van de creatief directeur. Het is haar ultieme uitdaging het hectische leven van haar baas te organiseren en te verlichten.
De PA richt zich volledig op het goed functioneren en ondersteunen van de creatief directeurquote:Op woensdag 28 april 2010 10:31 schreef Inu het volgende:
En dan alleen de meest rechtse...
Sommige vacatures zijn echt suf![]()
[..]
De hele vacature spreekt over zij en haar terwijl er toch echt m/v in de kop staat... Tsk
Verder lijkt het me een kutbaan
Een andere mooie uit dezelfde vacature:quote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
De PA richt zich volledig op het goed functioneren en ondersteunen van de creatief directeur
enquote:Ze weet op speelse wijze en met engelengeduld zaken gedaan te krijgen
Je mag dus ook op de kutkinderen passen die niks willenquote:Zij heeft een goed ontwikkeld gevoel voor verhoudingen binnen de informele sfeer in het bedrijf en in het contact met haar baas en zijn gezin.
nee, je moet met zijn vrouw aanpappen om geen argwaan te wekkenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Een andere mooie uit dezelfde vacature:
[..]
en
[..]
Je mag dus ook op de kutkinderen passen die niks willen
psies! wereldbaan dus!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:43 schreef -moppie- het volgende:
En als zijn vrouw een keer geen zin heeft belt ze jou om te zeggen dat jij het moet doen!
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef -moppie- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)olifant__.html?p=2,2
ZOMG een bontkraagolifantquote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef -moppie- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)olifant__.html?p=2,2
Wallabies als nieuw wild? LOLquote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Killerfant.
Wat liever dierennieuws:
Australische wallabies planten zich voort in Nederland
Beebjes
Goed hoor Moppepop!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met de voorbereidingen voor de Queen SQ?
Kom een keer bij ons over de stormbaanquote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef FUFR het volgende:
kut K-dag.
word de hele dag gebeld zo van wat gaan jullie doen,pff
ik denk dat het vlooienmarkt wordt en daarna lekker naar huis/camping en daar kijken hoeveel dropshots ik op kan + beetje muziekjes husselen.
Oh en voor hen die ook vlooienmarkten bezoeken: ik zoek nog steeds een druktoets telefoon.
Bring me one.
das uit de buurt, we gaan denk ik met de bus heen, zet ik 1 van de auto's donderdagavond bij de M-laan voor de trugwegquote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kom een keer bij ons over de stormbaan
Sjongejonge, da's ook 15 minuuts laufen vanaf centrumquote:Op woensdag 28 april 2010 11:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
das uit de buurt, we gaan denk ik met de bus, zet ik 1 van de auto's donderdagavond bij de M-laan.
heb ook een kind bij he...quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjongejonge, da's ook 15 minuuts laufen vanaf centrum
Maar goed, ga maar lekker campinghangen dan
Wij hebben al twee keer een kwartjestelefoon gekocht op de vlooienmarktquote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef FUFR het volgende:
kut K-dag.
word de hele dag gebeld zo van wat gaan jullie doen,pff
Ik heb geen zin in bliepjes en blopjes op Kennedyplein.
ik denk dat het vlooienmarkt wordt en daarna lekker naar huis/camping en daar kijken hoeveel dropshots ik op kan + beetje muziekjes husselen.
Oh en voor hen die ook vlooienmarkten bezoeken: ik zoek nog steeds een druktoets telefoon.
Bring me one.
nix mee te maken, je hebt dat gewoon voor me overquote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hebben al twee keer een kwartjestelefoon gekocht op de vlooienmarktIs wel een kut gesjouw
ja maar ik ben moehoe en ik wil gedragen worden anders vind ik jou niet meer lief, nooit meer!"quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kinderen hebben meestal energie zat, dus niet als dekmantel gebruiken
"
Jij laat je keihard chanteren door die drolquote:Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar ik ben moehoe en ik wil gedragen worden anders vind ik jou niet meer lief, nooit meer!"
Nee hoor, ze is veel lopen niet gewend.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij laat je keihard chanteren door die drol
oh, dus je paait d'r zelf?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is veel lopen niet gewend.
Maar een en ander los ik meestal op met ijs en vlooienmarkt dingen die ze mag kopen.die ik dan mag dragen of course..
anders gaat ze echt geen uren door de stad wandelen.quote:
Heeft misschien niet zozeer met genen te maken als wel met de instelling van pa.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
anders gaat ze echt geen uren door de stad wandelen.
Iets met mijn genen enzo.
ook ik word gepaaid danwel op andere wijze beloond voor het mee gaan, door Frau Fufr.
Ben niet bang, zodra je haar kleedgeld geeft gaat ze echt wel uren door de stad slenteren.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
anders gaat ze echt geen uren door de stad wandelen.
Iets met mijn genen enzo.
ook ik word gepaaid danwel op andere wijze beloond voor het mee gaan, door Frau Fufr.
oh please, heb al eens gezegd, hier heb je xxx en nu gaan we kleren kopen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben niet bang, zodra je haar kleedgeld geeft gaat ze echt wel uren door de stad slenteren.
Ik snap dat slenteren voor een kind erg vermoeiend is, voor mij ook trouwens.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef FUFR het volgende:
Maar nu nog niet, de beentjes zijn nog jong en dan is dat best wel eens lastig voor haar.
Ik kan als enige hier (dusvoor jullie) over oordelen.
lekker puh!
Je moet dat pas geven wanneer ze alleen de stad in mag.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh please, heb al eens gezegd, hier heb je xxx en nu gaan we kleren kopen.
Dan verandert ze in dr moeder en duurt alles extra lang met besluiteloosheid e.d.
oh ze vindt het wel leuk hoor, das het probleem niet. maar mama wil alles bekijken.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik snap dat slenteren voor een kind erg vermoeiend is, voor mij ook trouwens.
Maar toch denk ik dat als je gewoon wandelt en ze vindt het leuk, ze het veel langer kan volhouden.
Ze doet nu gewoon alsof omdat ze dr geen holl aan vindt.
ik heb nog een buggy!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Inu het volgende:
Koop een kinderwagen voor de dag
En Job had dit jaar zelf al bedacht alleen lichte spullen te kopen ivm het grote sjouwen de vorige jaren
eerst alle finnen weg dan toch.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet dat pas geven wanneer ze alleen de stad in mag.
dat zeg ik, ze vindt er geen holl aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ze vindt het wel leuk hoor, das het probleem niet. maar mama wil alles bekijken.
A L L E S....
en wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat zeg ik, ze vindt er geen holl aan.
Wij gaan in Eindhoven kijken, geen idee waar enzo.quote:
Misschien komen we Lkaar nog wel tegenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij gaan in Eindhoven kijken, geen idee waar enzo.
We verzamelen zoals ieder jaar bij een vriend van ons in de stad en dan zien we wel..
we kunnen er natuurlijk een sms-je aan wagen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Misschien komen we Lkaar nog wel tegen
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
Samantha is geslaagd voor dr 2e proefwerkje (vermenigvuldigen)![]()
voor straf naar de bioscoop vanmiddag.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we kunnen er natuurlijk een sms-je aan wagen.
Nanny McPhee deel 2quote:
arme youquote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]we hebben Lkaar al zo lang niet meer gezien
ik zit tegenwoordig alleen aan de dropshotz
ja he. en dan noem ik Boeffie per ongeluk een keertje Woevvie en dat moet ik nu al weken aanhorenquote:
echt stom, zegt vrouw Fufr dat steeds tegen je of je dochter?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja he. en dan noem ik Boeffie per ongeluk een keertje Woevvie en dat moet ik nu al weken aanhoren
Sam zal mij niet gauw aangeschoten zien. Frau dus...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
echt stom, zegt vrouw Fufr dat steeds tegen je of je dochter?
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh please, heb al eens gezegd, hier heb je xxx en nu gaan we kleren kopen.
Dan verandert ze in dr moeder en duurt alles extra lang met besluiteloosheid e.d.
Ik drink ook altijd light. Alleen op vakantie drink ik ooit gewone cola, vaak bij gebrek aan light.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef -moppie- het volgende:
Coca cola light is alleen lekker, gewone smaakt mijn inziens naar modder. Das ook raar want ik weet niet hoe modder smaakt maar op de e.o.a. manier doet het me eraan denken.
Pepsi is heeel viesss
Echt belachelijk idd, zit hij in de gevangenis krijgt hij nog zwangerschapsverlof ook. Ben benieuwd of tijdens de 3 maanden de telling van zijn straf gewoon doorloopt of dat die 3 maanden bovenop zijn straf komen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef bleiblei het volgende:
Echt he.
Ze hebben Murat O (zie de Ansswa reeks) tijdelijk vrij gelaten omdat ie een dom wijf zwanger geschopt heeft.
Wat een achterlijke rechters hebben wij in NL. Die knakker krijgt 3! maanden! verlof vanwege de geboorte van zijn kind. 3 maanden! En nee, natuurlijk is er niet afgelopen jaar al een andere randturk geweest van een dergelijk allooi die er tussenuit kneep naar Turkije.
Domme kankerrechters hier.
Die vent die hier "ja" op gezegd heeft moeten ze echt lynchen.
3 maanden verlof!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt belachelijk idd, zit hij in de gevangenis krijgt hij nog zwangerschapsverlof ook. Ben benieuwd of tijdens de 3 maanden de telling van zijn straf gewoon doorloopt of dat die 3 maanden bovenop zijn straf komen.
na 'Ik ben een hardwerkende Nederlander' ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef bleiblei het volgende:
Is het te merken dat ik hier boos om wordt?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
na 'Ik ben een hardwerkende Nederlander' ben ik gestopt met lezen
pssst, d/t fail.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef bleiblei het volgende:
Is het te merken dat ik hier boos om wordt?
Nee dank je, het is nog geen bedtijdquote:
klopt, maar jij hebt de hete adem van de grootste nasi van het topic in je nek.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, tad vald in het nieds bij fouden tie anteren maken in tid dopic.
Woon jij met hem samen dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
klopt, maar jij hebt de hete adem van de grootste nasi van het topic in je nek.
Je hebt ook zo hard gewerkt vandaag?quote:
Nee, ik ben een faalnasi.quote:
Ik schijn er moe uit te zien hoor ik om mij heenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik schijn er moe uit te zien hoor ik om mij heen.
Kreeg ik vanavond ook te horen. Zal wel door mijn dikke hooikoortsogen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ga je een simkaart/gsm inbouwen?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef FUFR het volgende:
Bring me one.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de afgelopen nacht bijna niet geslapen door nachtmerries of hengsten.
quote:De oorsprong van het woord nachtmerrie heeft te maken met het oude woord mara, dat boze geest betekent. Mare is een ander woord voor alf of elf[1]. In Duitsland wordt een nachtmerrie Albtraum genoemd. Er was ook een godin die Mara heette. 's Nachts kon ze zichzelf in een witte merrie met blauwe ogen en een rood koord om de hals veranderen. Op schilderijen is Mara soms ook te zien. Meestal wordt ze dan gevolgd door negen veulens of heeft ze negen hoofden, want negen was vroeger het getal van de duivel.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een beetje gestrest.![]()
Hey tip, stap van die kruitvatrommel af en begin met het goeie spulquote:Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kreeg ik vanavond ook te horen. Zal wel door mijn dikke hooikoortsogen komen.
Nee, het gaat prima zo. Het was meer een geintje. Grootste deel van de klachten is weg en ik heb weinig bijwerkingen. Vond de zwaardere medicijnen niet echt fijn, eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey tip, stap van die kruitvatrommel af en begin met het goeie spul.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
midiquote:
Bende gij er vroeg bij!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:27 schreef FUFR het volgende:
jah!
jah moppiequote:Op donderdag 29 april 2010 08:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bende gij er vroeg bij!![]()
En wat.. jah?!
En waar is die afspraak?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah moppie
ik moest plassen dus vandaar de vroegheid
+ om 0900 uur de eerste afspraak al
Nog 1 dagje en dan behangenquote:
Wat ga je behangen? En waarom ga je niet gewoon gezellig de stad in?quote:
Dan heeft hij een katerquote:Op donderdag 29 april 2010 09:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat ga je behangen? En waarom ga je niet gewoon gezellig de stad in?
Behangen kan zaterdag en zondag ook nog.
oh die was in eindhoven, even collectenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En waar is die afspraak?
Als ik moet plassen, strompel ik naar de badkamer, ga piesen, strompel ik terug naar bed, ga liggen en slaap verder.
lulquote:
ik.drink.geen.alcohol.meerquote:
morgen toch wel jongenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef FUFR het volgende:
das zo fijn aan moppie, altijd positief ingesteld
lets hope zoquote:Op donderdag 29 april 2010 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vanochtend op het journaal hebben ze verteld dat het vanavond gaat regenen.
Ik heb het niet over morgen gehad, morgen is het natuurlijk droog met veel zon en 25 graden.
nog wel ja, nog welquote:
''plop''quote:
en vergeet de behanger niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op Juup hoor, dat is onze partypooper
ook die ja, maar aan de andere kant heeft ie zich daar alleen zelluf mee.quote:
alleen als je een schaap en een hout erbij geeftquote:Op donderdag 29 april 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil het weer van vandaag ruilen met morgen, kan dat?
natuurlijk, regel ik voor je!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil het weer van vandaag ruilen met morgen, kan dat?
Dealquote:Op donderdag 29 april 2010 10:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je een schaap en een hout erbij geeft
zwetskudtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |