Pfoe, dat is ook aardig wat ja... Deden er toen veel meer mee dan nu of niet? Anders is het wat betreft percentage misschien alsnog zoquote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef franklop het volgende:
nou nee hoor Fed Express.
Ik noem Berdych rotterdam 2009, 28 man eruit met 1 pick (of was dat al tweede pick?)
quote:Op maandag 26 april 2010 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat Berdych normaal doet, op Oidale na weinig concurrentie meer over.
Dat welquote:
Ik weet neit waar jij zit in de partij maar het SB geeft bij mij al 6-5* aanquote:
zag het pas later, zit niet de hele tijd op het SB te kijken op t werkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet neit waar jij zit in de partij maar het SB geeft bij mij al 6-5* aan
Bellucci werd gebroken maar pakt hem meteen weer terug 2-1*
Fognini is 3x zo goed als Gimeno. Alleen is hij nu al maanden door aan het spelen met een polsblessure.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:19 schreef danusz1986 het volgende:
Heb ik het goed gejinxt.. door te zeggen dat Fognini een loser 1e klas was. Ik vergelijk hem met Gimeno-Traver.. maar die vind ik zelfs nog beter. Dat zegt genoeg over Fognini.
Die clown heeft ook weer mazzel zeg. Kan ie zo weer online gaan pokeren bij PokerStars en z'n gewonnen geld er doorheen jensen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef franklop het volgende:
en petzschner heeft opgegeven tegen Monfils
tsja normaal kies ik ook niemand tegen een qualifier, maar die duitser speelde nog niks klaar dit jaar, terwijl lopez toch iig redelijk bezig wasquote:Op maandag 24 mei 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Was voor mij een no go, maar daar heb je nu niets meer aan. Zuur.
Was ook ruim underdog voor dit duel en komt net terug van een blessurequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef FedExpress het volgende:
hmmm... ik had in gedachten dat Gicquel wel een aardige bal kan slaan, maar hij faalt hard
Je moet op gravel ook niet tegen Spanjaarden gaan gokken. Hierop zijn 2 uitzonderingen;quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef FedExpress het volgende:
hmmm... ik had in gedachten dat Gicquel wel een aardige bal kan slaan, maar hij faalt hard
had ik niet zo op gelet... dom dom dom, maar ja. Zo kan het volgend jaar bijna alleen maar beter natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook ruim underdog voor dit duel en komt net terug van een blessure
Die Riba ken ik niet... Heeft amper ATP gespeeld. Dacht zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je moet op gravel ook niet tegen Spanjaarden gaan gokken. Hierop zijn 2 uitzonderingen;
- Ze spelen tegen een andere Spanjaard
- Ze zijn wel zo godsgruwelijk slecht dat ze toch wel verliezen
En is nog lang niet 100% ook. Beetje zelfde als Tursunov.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook ruim underdog voor dit duel en komt net terug van een blessure
daarom zei ik ook: 'ff tussendoor'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:10 schreef franklop het volgende:
safina heeft hier niks mee te maken, daarvoor moet je naar het roland garros topic
inderdaad!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sterker nog, Gicquel heeft al een break achterstand in de 3e set gerepareerd ...
Toch nog best wat uitvallers vandaag, met Monaco en Schwank oa ...
Vuile jinxer, rebreak Zeballosquote:
Graag gedaan jongensquote:
ik ga even de topics doorspitten over wat je gister over Lalo heb gezegdquote:
pfff, de pannekoekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gicquel mist 3 setpoints op 6-5 en verliest uiteindelijk ...
Cashen die handelquote:
Zijn er geen nog te spelen wedstrijden waaruit norich kan kiezen voor pick 4?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens mij zijn we op pick 4 alleen norich kwijtgeraakt, die geen pick heeft doorgegeven. Al speelt ie voor vandaag De Bakker, maar ik kan geen pick 4 van em vinden ....
Volgens mij staan die inmiddels allemaal al even op de baan ....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zijn er geen nog te spelen wedstrijden waaruit norich kan kiezen voor pick 4?
*1-2 in de vijfde, ik ben er een beetje bang voorquote:
Tim heeft 'm gejinxed, hoef ik in ieder geval geen nieuwe pick meer in te vullenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Cilic op weg naar 4-2..dat is beslist. Toch knap van Mayer om er een vijfde set uit te slepen, maar daar blijft het bij
Youzhny verliest toch standaard de eerste set?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Youzhny lijkt een kutpick te zijn..gaat er hard af tegen fucking Troicki
Bijna geluktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Tim heeft 'm gejinxed, hoef ik in ieder geval geen nieuwe pick meer in te vullen
So closequote:
Je doet het gewoon express he, gewoon tiebreakje pakken die Rusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Jezus Youzhny faalt echt hard. Mijn eerdere post was nog als jinx bedoeld, maar als je met 1-0 achter in sets een 5-2 voorsprong verneukt naar 5-6* dan is het gewoon einde verhaal
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Onkarakteristiek maar es op safe gegaan met JCF.
Nou ja, safe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Getwijfeld voor vandaag tussen Ferrero, Almagro, Bellucci en Roddick
Onkarakteristiek maar es op safe gegaan met JCF. Alleen Roddick was me slecht bevallen denk ik, rest komt wel door zo te zien ...
2-0 Ginepri, hou jij eens even heel snel op met jinxen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tja .. ik zie Ginepri geen 3 sets winnen van JCF, maar Juan maakt het er niet makkelijker op voor zichzelf
Ferrero zal nog wel terugkomenquote:
Die gaat makkelijk winnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef Tim86 het volgende:
Chardy breakt wel: 4*-3
4-0 nu zelfs!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef franklop het volgende:
Rochus staat idd breakje voor nu
dubbele nu zelfs
klaarrrrrquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef Tim86 het volgende:
Kansloos Rochus. No way dat Chiudinelli dit nog af gaat geven.
zondequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:
With great power comes great responsibility...
Teveel gebruikt denk ik
6-3 *2-3 nu inmiddels achter.quote:
Hopelijk jinx je het dit keer nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Nu wint hij ook wel, Brands zit er doorheen.
inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef luckass het volgende:
Giraldo_!
Ach, het was toch al een kuttoernooi.
Mag ie wel wakker worden want het is 5-0* nu.quote:
ik zie het inderdaad. dacht dat ik die langs had zien komen, maar niet dusquote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef franklop het volgende:
denk niet dat mensen davydonkey hebben gekozen
Ik kies Cilic buiten hardcourt nooit meerquote:Op maandag 21 juni 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik toch bijna Cilic genomen voor vandaag. Ik heb kop of munt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |