Was ook ruim underdog voor dit duel en komt net terug van een blessurequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef FedExpress het volgende:
hmmm... ik had in gedachten dat Gicquel wel een aardige bal kan slaan, maar hij faalt hard
Je moet op gravel ook niet tegen Spanjaarden gaan gokken. Hierop zijn 2 uitzonderingen;quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef FedExpress het volgende:
hmmm... ik had in gedachten dat Gicquel wel een aardige bal kan slaan, maar hij faalt hard
had ik niet zo op gelet... dom dom dom, maar ja. Zo kan het volgend jaar bijna alleen maar beter natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook ruim underdog voor dit duel en komt net terug van een blessure
Die Riba ken ik niet... Heeft amper ATP gespeeld. Dacht zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je moet op gravel ook niet tegen Spanjaarden gaan gokken. Hierop zijn 2 uitzonderingen;
- Ze spelen tegen een andere Spanjaard
- Ze zijn wel zo godsgruwelijk slecht dat ze toch wel verliezen
En is nog lang niet 100% ook. Beetje zelfde als Tursunov.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook ruim underdog voor dit duel en komt net terug van een blessure
daarom zei ik ook: 'ff tussendoor'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:10 schreef franklop het volgende:
safina heeft hier niks mee te maken, daarvoor moet je naar het roland garros topic
inderdaad!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sterker nog, Gicquel heeft al een break achterstand in de 3e set gerepareerd ...
Toch nog best wat uitvallers vandaag, met Monaco en Schwank oa ...
Vuile jinxer, rebreak Zeballosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |