Ze zien er wel funky uit.quote:
ik hoop het wel ik ben dan de hele dag in de stad te vindenquote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
Word het eigenlijk mooi weer met koninginnedag?
Nope, als we het KNMI moeten geloven komt er regen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Lady heeft zitten paffen dankzij laforest
er is iig wel regen voorspeldquote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt isquote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Oranjequote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, als we het KNMI moeten geloven komt er regen.
Oh balen zegquote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is iig wel regen voorspeld
je was gestopt voor 2 en een half jaar dat is toch zondequote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt is
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt is
quote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.
Nou dat kan ze zelf beslissen hoor, ik heb haar niet gedwongen.quote:
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedquote:
Dat wisten we al.quote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou dat kan ze zelf beslissen hoor, ik heb haar niet gedwongen.
I'm a bad guy
quote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedEn ik zou bijna m'n sjaal vergeten.
quote:
Ik ben niet opnieuw begonnen hoorquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef Giertje het volgende:
je was gestopt voor 2 en een half jaar dat is toch zonde
ik zal je niet te hard veroordelen hoor
ik was ooit 3 jaar gestopt met blowen en dat doe ik tegenwoordig ook weer
quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet opnieuw begonnen hoor
Ik heb 2 sigaretjes gerookt en dat was het
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aanquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.
nu ook geen behoefte meer aan?quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirtquote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedEn ik zou bijna m'n sjaal vergeten.
aah okee nou ja het zijt je vergevenquote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aan
quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.
Ik neem aan dat jij wel helemaal oranje verkleed gaat vrijdag? Zwart heerst pff..quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirt
Braaf. Als je weer de behoefte krijgt dan schop ik je.quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aan
quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.
quote:
Ik vind je zo oranje heel wat minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirt
Lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben altijd is zwart gekleed.quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel helemaal oranje verkleed gaat vrijdag? Zwart heerst pff..![]()
Echt.quote:
Nope. Maar het zou zonde zijn als je weer begint.quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Maar kom op zeg! Ik hoef me toch niet te gaan verantwoorden? Ik wordt volgende maand 30
Ik eigenlijk grijs. Grijze muis jwt!quote:
Als je daar speciaal voor naar Dublin wilt afreizen?quote:
Ik heb ;t er voor overquote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je daar speciaal voor naar Dublin wilt afreizen?
ik ben pas gaan roken met me 32stequote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Maar kom op zeg! Ik hoef me toch niet te gaan verantwoorden? Ik wordt volgende maand 30
Kewl, ja 99 procent van al mijn kleding is gewoon zwart.quote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk grijs. Grijze muis jwt!
ik bijna altijd alleen op werk nietquote:
Goed bezig. Ik op m;n 13equote:Op maandag 26 april 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben pas gaan roken met me 32ste
Ok nou maar hopen dat Sacha weer begint met roken.quote:
En ga je dan ook in donkere steegjes staan om mensen te laten schrikken? Dat kan dan wel goedquote:Op maandag 26 april 2010 14:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Kewl, ja 99 procent van al mijn kleding is gewoon zwart.
12de voor de eerste keer en dat was gelijk een joint ook nogquote:
en rook je nou nog ?quote:
Ach zo gaat het al mijn hele leven zo 2 jaar roken, 2 jaar stoppen etcquote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Nope. Maar het zou zonde zijn als je weer begint.
Mijn uniform is zwart en donkerblauw.quote:
mijnes zo wit als het maar kanquote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn uniform is zwart en donkerblauw.
Neequote:Op maandag 26 april 2010 14:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ga je dan ook in donkere steegjes staan om mensen te laten schrikken? Dat kan dan wel goed
Je werkt als man in witte pak voor doofpot-affaires?quote:
Zodat ik naar Dublin kom om jouw ballen te spiesen?quote:Op maandag 26 april 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Ok nou maar hopen dat Sacha weer begint met roken.
Helemaal niet, maar wel het een en ander ja.quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel helemaal oranje verkleed gaat vrijdag? Zwart heerst pff..![]()
Jep.quote:
Wat ben ik blij dat ik jou vrijdag niet zie.quote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel het een en ander ja.
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel het een en ander ja.
Jij was het toch die je haar oranje ging verven speciaal voor de koningin?quote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik jou vrijdag niet zie.
Hell no. Ik vind oranje echt de lelijkste kleur ooit.quote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij was het toch die je haar oranje ging verven speciaal voor de koningin?
quote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik jou vrijdag niet zie.
Dat is altijd wel het plan, alleen hebben we het nog nooit gered.quote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht![]()
Ga je Amsterdam in?
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodat ik naar Dublin kom om jouw ballen te spiesen?
Als jij m;n vlucht betaalt dan wil ik het ook wel zonder aanleiding doen.quote:
ouderenzorgquote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Je werkt als man in witte pak voor doofpot-affaires?
Rood wit blauw dan?quote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hell no. Ik vind oranje echt de lelijkste kleur ooit.
Hoezo dat dan? Zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Dat is altijd wel het plan, alleen hebben we het nog nooit gered.
Wel als je de nacht ervoor al aardig gaat zuipen, en de volgende dag even in je eigen stad een terrasje pakt. Dan zit je daar uiteindelijk met een enorme groep, en heb je zoiets van, fuck it, volgend jaar nog een kans.quote:Op maandag 26 april 2010 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zo moeilijk kan het niet zijn.
Mits wit/blauwe diagonale strepen en rode pompebleden ertussen? Mag dat?quote:
wheheh zeer herkenbaarquote:Op maandag 26 april 2010 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel als je de nacht ervoor al aardig gaat zuipen, en de volgende dag even in je eigen stad een terrasje pakt. Dan zit je daar uiteindelijk met een enorme groep, en heb je zoiets van, fuck it, volgend jaar nog een kans.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 26 april 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mits wit/blauwe diagonale strepen en rode pompebleden ertussen? Mag dat?
ik ookquote:
whuut zoveelquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebtMaar zolang als het is om de koningin te supporten vind ik alles goed. Alhoewel ik daar wel mn twijfels over heb aangezien ik niet weet wat pompebleden zijn.
Zo veel?quote:
ik een pakje in 2 a 3 dagen ofzoquote:
Jij bent 17, jij telt nietquote:
Bij mij hangt het er vanaf. Als ik moet werken of naar school moet 1 dag, als ik thuis zit 4 dagen zo ongeveer.quote:
in mijn ouwe huis zat ik gewoon boven te paffen hier niet hier ga ik echt naar buitenquote:Op maandag 26 april 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er vanaf. Als ik moet werken of naar school moet 1 dag, als ik thuis zit 4 dagen zo ongeveer.
Daar had je me toch even tukquote:
Woon je alleen of met huisgenoten?quote:Op maandag 26 april 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
in mijn ouwe huis zat ik gewoon boven te paffen hier niet hier ga ik echt naar buiten
en als ik uitga dan trek ik er ook kalm een pakje in een nacht erdoor
Wel minder als eerst door dat rookverbod.quote:Op maandag 26 april 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Woon je alleen of met huisgenoten?
En met uitgaan gaat ;t al helemaal snel ja
Rookverbod? Binnen 3 maanden stonden de asbakken weer op tafel in m;n stamkroeg.quote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel minder als eerst door dat rookverbod.
ik herken je nu gewoon aan je ;quote:Op maandag 26 april 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Woon je alleen of met huisgenoten?
En met uitgaan gaat ;t al helemaal snel ja
Nu pas?quote:
Hier is het niet zo'n feest helaas.quote:Op maandag 26 april 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rookverbod? Binnen 3 maanden stonden de asbakken weer op tafel in m;n stamkroeg.
Ja waarom doe je dat eigenlijk altijd?quote:
Kut voor je.quote:Op maandag 26 april 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier is het niet zo'n feest helaas.
Luiheid.quote:[..]
Ja waarom doe je dat eigenlijk altijd?
Jep. Wat versterkt werd door mijn rechterhand in ;t gips, tot m;n vingertoppen aan toe.quote:Op maandag 26 april 2010 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
luiheid?Want het is ook wel gruwelijk veel moeite
Oke dat maakt de situatie wel iets anders. Dan is het gewoon onhandig.quote:Op maandag 26 april 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Wat versterkt werd door mijn rechterhand in ;t gips, tot m;n vingertoppen aan toe.
Er is iets fout gegaan met je postquote:
Dan wel he.quote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke dat maakt de situatie wel iets anders. Dan is het gewoon onhandig.
Yay Erwinquote:
Ja toch wel weer. Maakt het communiceren wel lastig.quote:
Pics!quote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb het schilderij net opgehangen boven mijn bureau!![]()
Hangt ;ie er mooi?quote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb het schilderij net opgehangen boven mijn bureau!![]()
Ik kan ook wel wat gebruiken.quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft er iemand een beetje energie over ?
Die had ik al gezien.quote:
Die wordt ooit nog geld waard!quote:
Kijk luna ik ben ook oranjequote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef DeLuna het volgende:
Pffff, volgensmij moet ik maar eens een hoestdrankje nemen![]()
Tevens hoi.
Waarom vrolijk doen omdat je lelijk bent?quote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk luna ik ben ook oranje![]()
Hoestdrankje zou voor mij ook best een goed idee zijn.
omdat oranje --> nederlands elftalquote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom vrolijk doen omdat je lelijk bent?
Oranje is lelijk. IMO.quote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
omdat oranje --> nederlands elftal![]()
en trouwens ik ben heul nie lelijk nie
quote:
Ik wil niet oranje. Zelfs al zou ik het WK gaan volgen, dan zou ik alsnog niet oranje willen zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 16:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ik probeer al de hele middag een val te bedenken zodat ik mensen onbewust een oranje kleurtje aan kan laten vragenDW en laforest zijn als eerste aan de beurt mocht ik iets bedenken.
Duitserquote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil niet oranje. Zelfs al zou ik het WK gaan volgen, dan zou ik alsnog niet oranje willen zijn.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil niet oranje. Zelfs al zou ik het WK gaan volgen, dan zou ik alsnog niet oranje willen zijn.
Groenquote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
En geel of groen is dat wel goed? Of is gewoon alles wat vrolijk kijkt?
ORANJEEEEEquote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk luna ik ben ook oranje![]()
Hoestdrankje zou voor mij ook best een goed idee zijn.
Ik steun het Duitse team wel hoor.quote:
Ik ben er nu toch bewust van...quote:Op maandag 26 april 2010 16:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ik probeer al de hele middag een val te bedenken zodat ik mensen onbewust een oranje kleurtje aan kan laten vragenDW en laforest zijn als eerste aan de beurt mocht ik iets bedenken.
Ik heb vandaag 3 gerookt zoverquote:Op maandag 26 april 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 pakjes is wel erg veel
ik heb nooit meer dan 10 sigaretten per dag gerookt
BOEEEE!!! BOEEEEE!!!!!!quote:
Oei wat zal dat pijn doen als je dadelijk ineens oranje bentquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben er nu toch bewust van...
Faal..
Ja ik wel jaquote:
Je bent ervan bewust dat mijn lievelingskleur roze is? Dat mijn haar een paar weken geleden nog suikerspinblauw en suikerspinroze was? Dat ik mijn haar blauw, paars, groen, roze en rood heb gehad (niet alles tegelijkquote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
En geel of groen is dat wel goed? Of is gewoon alles wat vrolijk kijkt?
Ik heb er 2 gerookt vandaag.quote:
Neequote:Op maandag 26 april 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent ervan bewust dat mijn lievelingskleur roze is? Dat mijn haar een paar weken geleden nog suikerspinblauw en suikerspinroze was? Dat ik mijn haar blauw, paars, groen, roze en rood heb gehad (niet alles tegelijk)? Dat mijn kamer babyroze met paars is?
Ik vraag het toch niet aan.quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
BOEEEE!!! BOEEEEE!!!!!!!!!
[..]
Oei wat zal dat pijn doen als je dadelijk ineens oranje bent
Ik vind oranje gewoon niet mooi. Net als bruin.quote:Op maandag 26 april 2010 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee![]()
Dan snap ik al helemaal niet dat je oranje lelijk vind
Ik weet het.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vraag het toch niet aan.
En ja:
[ afbeelding ]
ik 5 maarquote:
quote:
Ik bedenk me net dat ik nog op Barts laptop ingelogd sta.quote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef laforest het volgende:
[..]
En ja:
[ afbeelding ]
Maar jij bent een kettingroker.quote:Op maandag 26 april 2010 16:43 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zat al op 4 toen ik de deur uit ging vanmorgen.
quote:
landverrader? Waarom denk je dat ;ie in Dublin zit?quote:
hehehequote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog op Barts laptop ingelogd sta.Snel even uitloggen.
Omdat Balkende die duitser persoonlijk het land uitgetrapt heeft, toch?quote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
landverrader? Waarom denk je dat ;ie in Dublin zit?
Waar is je geile UI gebleven?quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef laforest het volgende:
[..]
En ja:
[ afbeelding ]
Vind je deze niet geil dan?quote:
Ik ben geen landverrader.quote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
landverrader? Waarom denk je dat ;ie in Dublin zit?
Nee, die andere was geiler.quote:Op maandag 26 april 2010 16:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Vind je deze niet geil dan?
Die andere zit even onder mijn bureau.
Ja maar dit is wel een rijkere meid hoorquote:
Maakt mij niks uit.quote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel een rijkere meid hoor
Laforstquote:
Mij wel hoor.quote:
wie jij?quote:
neuken?quote:
Waarom?quote:Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Mij wel hoor.![]()
Ik heb een zwak voor de Hilton familie
Wanneer ben jij niet geil?quote:
een vluggertje is zo gebeurdquote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou mijn vriend komt zo thuis
[..]
Ja dat weten we wel![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou mijn vriend komt zo thuis
[..]
Ja dat weten we wel![]()
Dat komt errrrgg weinig voorquote:
hmmz nee das een beetje erg ver wegquote:Op maandag 26 april 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in maar dat red je niet Hoorn <-> Apeldoorn
Omdat ze zo knap zijn en zoveel geld hebben.quote:
knap? ik vind paris echt niet mooi zeer zeker nietquote:Op maandag 26 april 2010 17:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ze zo knap zijn en zoveel geld hebben.![]()
En geen tieten hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 17:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ze zo knap zijn en zoveel geld hebben.![]()
Ja maar dat compenseert wel met het geld. En zooooooooooo lelijk is ze nou ook weer niet.quote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
knap? ik vind paris echt niet mooi zeer zeker niet
golddiggerquote:Op maandag 26 april 2010 17:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dat compenseert wel met het geld. En zooooooooooo lelijk is ze nou ook weer niet.
quote:
Jawel. Er zijn veel mooiere mokkels met geld.quote:Op maandag 26 april 2010 17:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dat compenseert wel met het geld. En zooooooooooo lelijk is ze nou ook weer niet.
zij is ook zeker niet lelijk neequote:
Niet lelijk? Zij is superlekkerquote:
Ja daarom is het ook uit.quote:
quote:
Dan vind ik mijn oude UI wel lekkerder hoorquote:
Niet zoooooveel geldquote:Op maandag 26 april 2010 17:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel. Er zijn veel mooiere mokkels met geld.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn oude UI wel lekkerder hoor
U sure?quote:
Ja ik vind haar wel te mager en ze heeft ook geen tieten dus ik kon gewoon niet langer tegen haar aankijken.quote:Op maandag 26 april 2010 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
golddigger
ik vind haar gewoon niks ik zou het er niet snel op kunnen doen in ieder geval
whehehequote:Op maandag 26 april 2010 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet lelijk? Zij is superlekkerIk masturbeer nog net niet op ;r.
ik heb wat dat betreft wel een voorliefde voor een vrouw met vormenquote:Op maandag 26 april 2010 17:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik vind haar wel te mager en ze heeft ook geen tieten dus ik kon gewoon niet langer tegen haar aankijken.
Echt waarquote:
ik geloof je wel hoorquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 17:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wat dat betreft wel een voorliefde voor een vrouw met vormen
Voor de rest heb je geen zwak voor aziaten he?quote:
mja nou ja wel iets in die richting maar beetje kont en tieten vind ik wel primaquote:
Ik heb een zwak voor alle meisjes die leuk zijn, ongeacht afkomst.quote:Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor de rest heb je geen zwak voor aziaten he?
Queen Latifah in Chicagoquote:Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja wel iets in die richting maar beetje kont en tieten vind ik wel prima
Ik ben nog geen andere tegengekomenquote:
Ik ookquote:Op maandag 26 april 2010 17:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wat dat betreft wel een voorliefde voor een vrouw met vormen
Potverdriedubbeltjes!quote:
Betekent niet dat ze er niet zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 17:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben nog geen andere tegengekomen
Misschien wel geblocked op mijn werkquote:Op maandag 26 april 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes!
[ afbeelding ]
Die is wel aardigquote:Op maandag 26 april 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes!
[ afbeelding ]
Ik zie ;m hier ook niet meer, ligt aan de foto.quote:Op maandag 26 april 2010 17:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien wel geblocked op mijn werk
wel aardig?quote:
SOPSOPSOPSOPSOPquote:Op maandag 26 april 2010 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wel aardig?
Jij hebt nog nooit mijn reactie op Underworld meegemaakt he
Nog nooit gezienquote:Op maandag 26 april 2010 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wel aardig?
Jij hebt nog nooit mijn reactie op Underworld meegemaakt he
quote:
quote:
Jammer van haar eyelinergekloot.quote:Op maandag 26 april 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
van alle meiden die ik ken vind ik haar wel een van de mooiste die ik ken
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Je gleed bijna van mijn bank af..!quote:Op maandag 26 april 2010 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SorryIk weet dat je ;t niet leuk vond
Jaquote:
Ja ik kan er ook niks aan doen, ik word gewoon tyfusgeil van haar in die film!quote:Op maandag 26 april 2010 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gleed bijna van mijn bank af..!
dat gekloot doet ze tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 26 april 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer van haar eyelinergekloot.
1 van de knapste meisjes die ik ken is een achternichtje, maar dat is ook alleen qua gezicht.
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 26 april 2010 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat gekloot doet ze tegenwoordig niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.whehehe dat deed bijna iedere goffik chick wel in die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik was er ook serieus goed in, dat is ;t enge nogquote:Op maandag 26 april 2010 17:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat deed bijna iedere goffik chick wel in die tijd
foto?quote:Op maandag 26 april 2010 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was er ook serieus goed in, dat is ;t enge nog
Ik heb ook geen knappe nichtjes. Wel knappe achternichtjesquote:Op maandag 26 april 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen knappe nichtjes
Ik ben gewoon de knapste van allemaal
na dat ik mijn familie afgelopen zaterdag heb gezien weet ik het zekerquote:Op maandag 26 april 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen knappe nichtjes
Ik ben gewoon de knapste van allemaal
Heb ik hier niet.quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
na dat ik mijn familie afgelopen zaterdag heb gezien weet ik het zeker
ik ben normaal
Ik heb geen achternichtjes (denk ik)quote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb ook geen knappe nichtjes. Wel knappe achternichtjes
ik heb 3 neven die worden de daltons genoemdquote:
aah jammer was wel benieuwd wat voor creatie jij er van maaktequote:
De daltons?quote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb 3 neven die worden de daltons genoemd
ach bijna allemaal mankeren ze wel wat
alleen een nichtje niet die doet het wel goed
mja vroeger liepen ze altijd van klein naar groot en waren altijd samenquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb 3 neven die worden de daltons genoemd
ach bijna allemaal mankeren ze wel wat
alleen een nichtje niet die doet het wel goed
nou ja ik zie ze toch verder nooit dus mijn probleem is het nietquote:
en wat is dat voor een soort tas?quote:Op maandag 26 april 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
Voor degenen wie het mocht intresseren. VRIJDAG HEB IK EEN DESIQUAL TAS GEKOCHT![]()
![]()
![]()
Heb je er een afbeelding van?quote:Op maandag 26 april 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
Voor degenen wie het mocht intresseren. VRIJDAG HEB IK EEN DESIQUAL TAS GEKOCHT![]()
![]()
![]()
quote:
Ziet er wel geinig uit,quote:Op maandag 26 april 2010 18:03 schreef Panda72 het volgende:
gevonden
![]()
[ afbeelding ]
en jullie mogen hem best lelijk vinden hoor
maar dan ga ik wel heel hard huilen
zo lelijk issie niet wel apartquote:Op maandag 26 april 2010 18:03 schreef Panda72 het volgende:
gevonden
![]()
[ afbeelding ]
Het is een spaans merk. Ze hebben inderdaad aparte dingen van dat merk. Ik heb ook een jurk en een rok van dat merk en als ik rijk was had ik wel wat meer van Desiqual in mijn kast hangen hihi.quote:
Tofquote:Op maandag 26 april 2010 18:03 schreef Panda72 het volgende:
gevonden
![]()
ik heb echt vrij weinig met merkenquote:Op maandag 26 april 2010 18:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is een spaans merk. Ze hebben inderdaad aparte dingen van dat merk. Ik heb ook een jurk en een rok van dat merk en als ik rijk was had ik wel wat meer van Desiqual in mijn kast hangen hihi.
En het mooie was dat hij nog 20% was afgeprijsd. Ik wilde bij v&d eigenlijk niet langs de Desiqual hoek lopen maar ik kon de verleiding niet weerstaan. Jammer alleen dat het zo verschrikkelijk duur merk is. Vorig jaar een jas gezien van 300 euro. Te duur voor mij. Het word wel met de handgemaakt maar ik kan ga geen 300 euro voor een jas neertellen.quote:
Ik eigenlijk ook niet. Maar ik ben aan dit merk verknocht geraakt door een collega van mij die van spaanse afkomst is. Zij heeft ook een jurk van dit merk en het enige wat ik toen dacht HEBBEN HEBBEN HEBBEN.quote:
Korting is altijd goedquote:Op maandag 26 april 2010 18:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En het mooie was dat hij nog 20% was afgeprijsd. Ik wilde bij v&d eigenlijk niet langs de Desiqual hoek lopen maar ik kon de verleiding niet weerstaan. Jammer alleen dat het zo verschrikkelijk duur merk is. Vorig jaar een jas gezien van 300 euro. Te duur voor mij. Het word wel met de handgemaakt maar ik kan ga geen 300 euro voor een jas neertellen.
Inderdaadquote:
dat had ik met mijn nikes ik moest en ik zou perse nike air classics hebben dat is ook wel het enige wat ik heb van merkquote:Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Maar ik ben aan dit merk verknocht geraakt door een collega van mij die van spaanse afkomst is. Zij heeft ook een jurk van dit merk en het enige wat ik toen dacht HEBBEN HEBBEN HEBBEN.
Ik houd van krotingquote:
Ik loop meestal op merkschoenenquote:Op maandag 26 april 2010 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ik met mijn nikes ik moest en ik zou perse nike air classics hebben dat is ook wel het enige wat ik heb van merk
Wie nietquote:
ik had die nikes gekocht voor 140 euro belt mijn pa echt 5 min erna op dattie ook nikes had gevonden voor 40 euroquote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik loop meestal op merkschoenenNu niet toevallig, m;n 8,- gympies lopen lekkerder dan mijn dure vans
Nike air classicsquote:Op maandag 26 april 2010 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ik met mijn nikes ik moest en ik zou perse nike air classics hebben dat is ook wel het enige wat ik heb van merk
heerlijke schoenen om te dragenquote:
Dan baal jequote:Op maandag 26 april 2010 18:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had die nikes gekocht voor 140 euro belt mijn pa echt 5 min erna op dattie ook nikes had gevonden voor 40 euro
Ik heb ze nog nooit gedragenquote:
ik heb ze ookquote:
ik heb een hele lange periode gehad dat ik alleen maar op die schoenen liep zo fijn inddquote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ze ook![]()
Droeg ze ook altijd in de winkel (behalve mediamarkt)
Het zijn de enige schoenen waar ik de de hele dag mee kan lopen, en met mooi weer mijn Reef slippers.
moet je maar es doen zitten echt lekkerquote:
Betaal jij?quote:Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je maar es doen zitten echt lekker
ga naar duitsland daar zijn nikes echt veel goedkoper dan hierquote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betaal jij?
Mijn chillste schoenen ooit waren mijn dc;s
Duitsland is ver weg.quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga naar duitsland daar zijn nikes echt veel goedkoper dan hier
dcs heb ik nooit gehad
mja vanaf jou wel beetje jammerquote:
Wat voor maat heb jij?quote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Betaal jij?
Mijn chillste schoenen ooit waren mijn dc;s
daar liegen de meeste vrouwen toch wel overquote:
Ook over hun schoenmaat?quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef Giertje het volgende:
daar liegen de meeste vrouwen toch wel over
ik snap dat ook niet maar ik weet dat ze er wel zijn die dat doenquote:Op maandag 26 april 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook over hun schoenmaat?
Ik lieg niet over mijn maten hoor, en ook niet over mijn leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |