Ze zien er wel funky uit.quote:
ik hoop het wel ik ben dan de hele dag in de stad te vindenquote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
Word het eigenlijk mooi weer met koninginnedag?
Nope, als we het KNMI moeten geloven komt er regen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Lady heeft zitten paffen dankzij laforest
er is iig wel regen voorspeldquote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt isquote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Oranjequote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, als we het KNMI moeten geloven komt er regen.
Oh balen zegquote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is iig wel regen voorspeld
je was gestopt voor 2 en een half jaar dat is toch zondequote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt is
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt is
quote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.
Nou dat kan ze zelf beslissen hoor, ik heb haar niet gedwongen.quote:
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedquote:
Dat wisten we al.quote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou dat kan ze zelf beslissen hoor, ik heb haar niet gedwongen.
I'm a bad guy
quote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedEn ik zou bijna m'n sjaal vergeten.
quote:
Ik ben niet opnieuw begonnen hoorquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef Giertje het volgende:
je was gestopt voor 2 en een half jaar dat is toch zonde
ik zal je niet te hard veroordelen hoor
ik was ooit 3 jaar gestopt met blowen en dat doe ik tegenwoordig ook weer
quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet opnieuw begonnen hoor
Ik heb 2 sigaretjes gerookt en dat was het
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aanquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.
nu ook geen behoefte meer aan?quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirtquote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedEn ik zou bijna m'n sjaal vergeten.
aah okee nou ja het zijt je vergevenquote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aan
quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.
Ik neem aan dat jij wel helemaal oranje verkleed gaat vrijdag? Zwart heerst pff..quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirt
Braaf. Als je weer de behoefte krijgt dan schop ik je.quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aan
quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.
quote:
Ik vind je zo oranje heel wat minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirt
Lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben altijd is zwart gekleed.quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel helemaal oranje verkleed gaat vrijdag? Zwart heerst pff..![]()
Echt.quote:
Nope. Maar het zou zonde zijn als je weer begint.quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Maar kom op zeg! Ik hoef me toch niet te gaan verantwoorden? Ik wordt volgende maand 30
Ik eigenlijk grijs. Grijze muis jwt!quote:
Als je daar speciaal voor naar Dublin wilt afreizen?quote:
Ik heb ;t er voor overquote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je daar speciaal voor naar Dublin wilt afreizen?
ik ben pas gaan roken met me 32stequote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Maar kom op zeg! Ik hoef me toch niet te gaan verantwoorden? Ik wordt volgende maand 30
Kewl, ja 99 procent van al mijn kleding is gewoon zwart.quote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk grijs. Grijze muis jwt!
ik bijna altijd alleen op werk nietquote:
Goed bezig. Ik op m;n 13equote:Op maandag 26 april 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben pas gaan roken met me 32ste
Ok nou maar hopen dat Sacha weer begint met roken.quote:
En ga je dan ook in donkere steegjes staan om mensen te laten schrikken? Dat kan dan wel goedquote:Op maandag 26 april 2010 14:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Kewl, ja 99 procent van al mijn kleding is gewoon zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |