Ze zien er wel funky uit.quote:
ik hoop het wel ik ben dan de hele dag in de stad te vindenquote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
Word het eigenlijk mooi weer met koninginnedag?
Nope, als we het KNMI moeten geloven komt er regen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Lady heeft zitten paffen dankzij laforest
er is iig wel regen voorspeldquote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt isquote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Oranjequote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, als we het KNMI moeten geloven komt er regen.
Oh balen zegquote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is iig wel regen voorspeld
je was gestopt voor 2 en een half jaar dat is toch zondequote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt is
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
godsamme zeg jullie behandelen me alsof ik een kind van 9 ben die betrapt is
quote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.
Nou dat kan ze zelf beslissen hoor, ik heb haar niet gedwongen.quote:
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedquote:
Dat wisten we al.quote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou dat kan ze zelf beslissen hoor, ik heb haar niet gedwongen.
I'm a bad guy
quote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedEn ik zou bijna m'n sjaal vergeten.
quote:
Ik ben niet opnieuw begonnen hoorquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef Giertje het volgende:
je was gestopt voor 2 en een half jaar dat is toch zonde
ik zal je niet te hard veroordelen hoor
ik was ooit 3 jaar gestopt met blowen en dat doe ik tegenwoordig ook weer
quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet opnieuw begonnen hoor
Ik heb 2 sigaretjes gerookt en dat was het
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aanquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Natuurlijk. Je bent al zolang gestopt en dan moet je niet weer beginnen.
nu ook geen behoefte meer aan?quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirtquote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Juist. Kan ik eindelijk mijn shirt weer aan en natuurlijk mijn hoedEn ik zou bijna m'n sjaal vergeten.
aah okee nou ja het zijt je vergevenquote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aan
quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.
Ik neem aan dat jij wel helemaal oranje verkleed gaat vrijdag? Zwart heerst pff..quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirt
Braaf. Als je weer de behoefte krijgt dan schop ik je.quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben niet opnieuw begonnen ik heb na die 2 niet meer gerookt en ik heb er ook geen behoefte meer aan
quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je weer begint dan spies ik laforests ballen en bitchslap ik je en tape ik je handen aan elkaar vast op je rug.
quote:
Ik vind je zo oranje heel wat minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb van vakantie nog een oranje I love friday t-shirt
Lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben altijd is zwart gekleed.quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel helemaal oranje verkleed gaat vrijdag? Zwart heerst pff..![]()
Echt.quote:
Nope. Maar het zou zonde zijn als je weer begint.quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Maar kom op zeg! Ik hoef me toch niet te gaan verantwoorden? Ik wordt volgende maand 30
Ik eigenlijk grijs. Grijze muis jwt!quote:
Als je daar speciaal voor naar Dublin wilt afreizen?quote:
Ik heb ;t er voor overquote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je daar speciaal voor naar Dublin wilt afreizen?
ik ben pas gaan roken met me 32stequote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Maar kom op zeg! Ik hoef me toch niet te gaan verantwoorden? Ik wordt volgende maand 30
Kewl, ja 99 procent van al mijn kleding is gewoon zwart.quote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk grijs. Grijze muis jwt!
ik bijna altijd alleen op werk nietquote:
Goed bezig. Ik op m;n 13equote:Op maandag 26 april 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben pas gaan roken met me 32ste
Ok nou maar hopen dat Sacha weer begint met roken.quote:
En ga je dan ook in donkere steegjes staan om mensen te laten schrikken? Dat kan dan wel goedquote:Op maandag 26 april 2010 14:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Kewl, ja 99 procent van al mijn kleding is gewoon zwart.
12de voor de eerste keer en dat was gelijk een joint ook nogquote:
en rook je nou nog ?quote:
Ach zo gaat het al mijn hele leven zo 2 jaar roken, 2 jaar stoppen etcquote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Nope. Maar het zou zonde zijn als je weer begint.
Mijn uniform is zwart en donkerblauw.quote:
mijnes zo wit als het maar kanquote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn uniform is zwart en donkerblauw.
Neequote:Op maandag 26 april 2010 14:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ga je dan ook in donkere steegjes staan om mensen te laten schrikken? Dat kan dan wel goed
Je werkt als man in witte pak voor doofpot-affaires?quote:
Zodat ik naar Dublin kom om jouw ballen te spiesen?quote:Op maandag 26 april 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Ok nou maar hopen dat Sacha weer begint met roken.
Helemaal niet, maar wel het een en ander ja.quote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel helemaal oranje verkleed gaat vrijdag? Zwart heerst pff..![]()
Jep.quote:
Wat ben ik blij dat ik jou vrijdag niet zie.quote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel het een en ander ja.
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel het een en ander ja.
Jij was het toch die je haar oranje ging verven speciaal voor de koningin?quote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik jou vrijdag niet zie.
Hell no. Ik vind oranje echt de lelijkste kleur ooit.quote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij was het toch die je haar oranje ging verven speciaal voor de koningin?
quote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik jou vrijdag niet zie.
Dat is altijd wel het plan, alleen hebben we het nog nooit gered.quote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht![]()
Ga je Amsterdam in?
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodat ik naar Dublin kom om jouw ballen te spiesen?
Als jij m;n vlucht betaalt dan wil ik het ook wel zonder aanleiding doen.quote:
ouderenzorgquote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Je werkt als man in witte pak voor doofpot-affaires?
Rood wit blauw dan?quote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hell no. Ik vind oranje echt de lelijkste kleur ooit.
Hoezo dat dan? Zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Dat is altijd wel het plan, alleen hebben we het nog nooit gered.
Wel als je de nacht ervoor al aardig gaat zuipen, en de volgende dag even in je eigen stad een terrasje pakt. Dan zit je daar uiteindelijk met een enorme groep, en heb je zoiets van, fuck it, volgend jaar nog een kans.quote:Op maandag 26 april 2010 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zo moeilijk kan het niet zijn.
Mits wit/blauwe diagonale strepen en rode pompebleden ertussen? Mag dat?quote:
wheheh zeer herkenbaarquote:Op maandag 26 april 2010 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel als je de nacht ervoor al aardig gaat zuipen, en de volgende dag even in je eigen stad een terrasje pakt. Dan zit je daar uiteindelijk met een enorme groep, en heb je zoiets van, fuck it, volgend jaar nog een kans.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 26 april 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mits wit/blauwe diagonale strepen en rode pompebleden ertussen? Mag dat?
ik ookquote:
whuut zoveelquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebtMaar zolang als het is om de koningin te supporten vind ik alles goed. Alhoewel ik daar wel mn twijfels over heb aangezien ik niet weet wat pompebleden zijn.
Zo veel?quote:
ik een pakje in 2 a 3 dagen ofzoquote:
Jij bent 17, jij telt nietquote:
Bij mij hangt het er vanaf. Als ik moet werken of naar school moet 1 dag, als ik thuis zit 4 dagen zo ongeveer.quote:
in mijn ouwe huis zat ik gewoon boven te paffen hier niet hier ga ik echt naar buitenquote:Op maandag 26 april 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er vanaf. Als ik moet werken of naar school moet 1 dag, als ik thuis zit 4 dagen zo ongeveer.
Daar had je me toch even tukquote:
Woon je alleen of met huisgenoten?quote:Op maandag 26 april 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
in mijn ouwe huis zat ik gewoon boven te paffen hier niet hier ga ik echt naar buiten
en als ik uitga dan trek ik er ook kalm een pakje in een nacht erdoor
Wel minder als eerst door dat rookverbod.quote:Op maandag 26 april 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Woon je alleen of met huisgenoten?
En met uitgaan gaat ;t al helemaal snel ja
Rookverbod? Binnen 3 maanden stonden de asbakken weer op tafel in m;n stamkroeg.quote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel minder als eerst door dat rookverbod.
ik herken je nu gewoon aan je ;quote:Op maandag 26 april 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Woon je alleen of met huisgenoten?
En met uitgaan gaat ;t al helemaal snel ja
Nu pas?quote:
Hier is het niet zo'n feest helaas.quote:Op maandag 26 april 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rookverbod? Binnen 3 maanden stonden de asbakken weer op tafel in m;n stamkroeg.
Ja waarom doe je dat eigenlijk altijd?quote:
Kut voor je.quote:Op maandag 26 april 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier is het niet zo'n feest helaas.
Luiheid.quote:[..]
Ja waarom doe je dat eigenlijk altijd?
Jep. Wat versterkt werd door mijn rechterhand in ;t gips, tot m;n vingertoppen aan toe.quote:Op maandag 26 april 2010 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
luiheid?Want het is ook wel gruwelijk veel moeite
Oke dat maakt de situatie wel iets anders. Dan is het gewoon onhandig.quote:Op maandag 26 april 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Wat versterkt werd door mijn rechterhand in ;t gips, tot m;n vingertoppen aan toe.
Er is iets fout gegaan met je postquote:
Dan wel he.quote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke dat maakt de situatie wel iets anders. Dan is het gewoon onhandig.
Yay Erwinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |