Wat dan, BNW is wel de juiste plaats voor persoonlijke nonsens vete's?quote:Op maandag 26 april 2010 13:15 schreef ToT het volgende:
Zolang jullie die ruzie maar HIER houden en niet in de rest van het forum uitvechten, mmmkay?
Kijk, daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op maandag 26 april 2010 13:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat dan, BNW is wel de juiste plaats voor persoonlijke nonsens vete's?
De trollen nemen over!quote:
Een aantal leden op Fok denken dat een Indonesisch vrouwtje een vadsige Hollandse jongen is. Da's alles.quote:
ToT je weet zelf wel dat jij ermee begon.quote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal leden op Fok denken dat een Indonesisch vrouwtje een vadsige Hollandse jongen is. Da's alles.
Nigga wut?quote:Op maandag 26 april 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
ToT je weet zelf wel dat jij ermee begon.
Van trollen wel dan?quote:Voordat je reageert
GEEN PERSOONLIJKE INFO VAN MENSEN POSTEN HIER!
Toen tijdens die Fok! meet.quote:
*Proest*quote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef ToT het volgende:
Een aantal leden op Fok denken dat een Indonesisch vrouwtje een vadsige Hollandse jongen is. Da's alles.
WTFquote:Op maandag 26 april 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
ToT je weet zelf wel dat jij ermee begon.
* JoepiePoepie is het voor het eerst in haar leven eens met Ticker en eist met hem meequote:Op maandag 26 april 2010 13:36 schreef Ticker het volgende:
MediaConsument is ermee begonnen.. ik eis dat hij terug komt om dit op te helderen!
Nou zeg, zijn Ticker en ik het eindelijk eens, komt ToT de opper-Illuminaat weer roet in het eten gooienquote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef ToT het volgende:
Lijkt me niet nodig.
Om het op te helderen, die kwestie was eigenlijk al een flinke tijd niet meer aan de orde, maar wel leuk om mee door te gaan en stangen.quote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef ToT het volgende:
Lijkt me niet nodig.
Even een vraag Ticker: geloof jij nog steeds dat Joepie een vadsig jochie is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |