Dat deed je helemaal zelf.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef mediacurator het volgende:
Temeer ook omdat jij wel het e.e.a. teweeg weet te brengen zodra het je niet bevalt, hoe je het doet mag Joost weten maar het bewijs dat te kunnen heb je zeker laten zien gisteren.
True, maar er is net een emmer water over dat vuurtje gegooid, en ik wil niet dat-ie weer gaat oplaaien.quote:
Nee Media, nu niet de boel omdraaien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef mediacurator het volgende:
Hee ToT ik wil graag met je chatten maar als je nu niet zo heftig boos gaat lopen doen oke?
Kijk als ik de zaak gewoon rustig uit wil zoeken in de feedback haakt meneer af
Maar wel mij in een kwaad daglicht plaatsten, dat heet een rel forceren en de ander er voor op laten draaien.
deze keer was ik er bijtijds bij gelukkig
als je een impopulaire boodschap verkondigd krijg je de shit op je af gevuurd
dat moet je incalculeren ToT bij het modden
Dit was zijn eerste reactie op mijn post...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef ToT het volgende:
En idd @ meneer haakt af: je begon zelf al met: "En nu wil je zeker niet meer reageren he?" of zoiets.
Fijne discussiepartner ben je, MC!
Noem jij dat dan wel discussiëren op niveau?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:32 schreef VancouverFan het volgende:
Google translate
Wat zijn de aanklachten dan in die zaak? En bij welke rechtbank is het proces?
Die flyers die men moet gaan uitdelen![]()
Die smiley's zijn misschien niet zo handig, maar jij zit ook vaak, net als op je andere account, met dat kuikentje te strooien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste reactie op mijn post...
[..]
Noem jij dat dan wel discussiëren op niveau?
Er gaat dan toch iets niet goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef JoepiePoepie het volgende:Potjandosie, Sinds ik BNW de complimenten heb gegeven en liefde heb ingestraald, barst het hier ineens van de conflicten
.
fuck hee, dat is echt demoniseren Tot wat je nu doet, sinds wanneer zijn kuikentjes aanstootgevend?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die smiley's zijn misschien niet zo handig, maar jij zit ook vaak, net als op je andere account, met dat kuikentje te strooien.
Die Google translatie is misschien niet zo handig maar geen reden om mijn hoofd steeds op het hak blok te leggen bij elk akkevietjequote:Feit is dat hij wel gelijk heeft: dat google translate maakt het verdomd moeilijk te lezen, en de overige vragen zijn gewoon heel terecht.
veronderstelde conflicten die niet bestaan om censuur te bewerkstelligen bedoel je? ik zie geen conflict hoorquote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
veronderstelde conflicten die niet bestaan om censuur te bewerkstelligen bedoel je?
ik zei:quote:
oke dank uquote:veronderstelde conflicten die niet bestaan om censuur te bewerkstelligen bedoel je? ik zie geen conflict hoor
er maakt zich iemand wel druk over kuikentjes momenteel o.a. de zaak loopt nog, even opletten hoor!
Op zich zijn kuikens niet aanstootgevend, maar soms worden ze gebruikt om even aan te tonen dat je de wijsneus uithangt, en zo gebruik je ze ook soms. Ik heb er verder niks over gezegd, maar jij lijkt blijkbaar wel over die andere smiley's te vallen, en dan ben ík aan het demoniseren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef mediacurator het volgende:
[..]
fuck hee, dat is echt demoniseren Tot wat je nu doet, sinds wanneer zijn kuikentjes aanstootgevend?
Plaats gewoon de originele tekst, OF omschrijf het in je eigen woorden en zet een linkje naar de originele tekst, maar google translate is gewoon kut. Je kruipt nu alleen weer in de slachtofferrol, want er is alleen maar iets neergezet van "Google translatequote:Die Google translatie is misschien niet zo handig maar geen reden om mijn hoofd steeds op het hak blok te leggen bij elk akkevietje
Ik kan er geen fuk aan doen dat al de nieuws bronnen die er toe doen in het engels zijn
en heb niet de tijd om alles perfect te vertalen, het geeft een indruk daarna hoepla met de link naar het origineel in het engels
Ik maak me niet druk om kuikentjes, het gaat om je houding.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
veronderstelde conflicten die niet bestaan om censuur te bewerkstelligen bedoel je? ik zie geen conflict hoor
er maakt zich iemand wel druk over kuikentjes momenteel o.a. de zaak loopt nog, even opletten hoor!
Beter niet op ingaan, er komt momenteel alleen maar wartaal uit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Na je edit zei je dat. Toen ik je quotte stond alleen datgene er wat in mijn quote stond.
Karel van Loenen a.k.a. Kees van Kooten is ook dol op wielrennenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
leuk he de Giro, het was druk en gezellig in Amsterdam, de wielrenners werden toegejuicht
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:02 schreef mediacurator het volgende:
Tot even een vraag,
Zou je het erg vinden als ik alvast een handleiding schrijf over hoe je hier de vrijheid van meningsuiting kan censureren?
Momenteel zie ik het ongeveer als volgt, is dit overdreven of niet?
[..]
Moet nog verder uitgewerkt worden, maar is dit ongeveer hoe het werkt denk je?
Hier sluit ik me bij aan...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter niet op ingaan, er komt momenteel alleen maar wartaal uit.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter niet op ingaan, er komt momenteel alleen maar wartaal uit.
quote:leuk he de Giro, het was druk en gezellig in Amsterdam, de wielrenners werden toegejuicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |