quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je lurkte de hele dag al, tot het moment dat je kon toeslaan.
90 m2 is wel weinig.quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt een super leuk huisje gevondenen kan het ook gewoon in m'n eentje betalen
(met m'n MBO ghehe
)
http://www.funda.nl/koop/hoorn-nh/huis-83976727-venenlaan-181/
Watveur werk doede ge dan?quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt een super leuk huisje gevondenen kan het ook gewoon in m'n eentje betalen
(met m'n MBO ghehe
)
Zoiets zoek ik ookquote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
90 m2 is wel weinig.
Voor de rest vind ik het een leuk huisje, ziet er lekker knus uit.
Maar het kan soms ook goed zijn om eens wat verder weg te gaan wonen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat ik het hier heel erg naar mijn zin heb.
Ik ben systeembeheerder, maar ben bezig om als service delivery manager te werken (duurt nog een paar jaar hoor).quote:
Ik dacht dat elke Fok!er een vrijstaande villa had met minstens 2 auto's voor de deur?quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
(met m'n MBO ghehe
)
ITILquote:Op maandag 26 april 2010 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben systeembeheerder, maar ben bezig om als service delivery manager te werken (duurt nog een paar jaar hoor).
Maar ik heb zelf ook een hele hoop spaar gelddat werkt ook mee
Ah, ambities voor het HBO of ga je al gaande voor certificaten ofzo?quote:Op maandag 26 april 2010 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben systeembeheerder, maar ben bezig om als service delivery manager te werken (duurt nog een paar jaar hoor).
Maar ik heb zelf ook een hele hoop spaar gelddat werkt ook mee
Ik zou het ook wel leuk vinden om in de buurt van Eindhoven te blijven. maar ergens anders lijkt me ook wel leuk.quote:Op maandag 26 april 2010 19:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zoek je in dezelfde stad als je ouders?
Waar voor dan ?quote:Op maandag 26 april 2010 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar het kan soms ook goed zijn om eens wat verder weg te gaan wonen.
Je vergeet de dertig hectare met vers wild.quote:Op maandag 26 april 2010 19:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik dacht dat elke Fok!er een vrijstaande villa had met minstens 2 auto's voor de deur?
Hmm ik wil wel gewoon full-time blijven werken, en ga dan voor een deeltijdstudie.quote:Op maandag 26 april 2010 19:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, ambities voor het HBO of ga je al gaande voor certificaten ofzo?
*Meldt.quote:Op maandag 26 april 2010 19:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik dacht dat elke Fok!er een vrijstaande villa had met minstens 2 auto's voor de deur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |