Ahaaa, oke!quote:Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Istanbul. Ik ga vanavond wat foto's uitzoeken en wat foto's uploaden. Die krijgen jullie nog te zien.
Dat houdt in; 9 dagen lang geen SSB topics.quote:Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Donderdag ga ik lekker op vakantie nananananaaaah
9 dagen lang keihard baco's drinken op een wit zandstrand in de Dominicaanse Republiek.
Ik mis alleen wel queensdaydat is altijd fucking baas
Alleen voor jou he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik terug ben komen er vast nog wel een paar hoorquote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat houdt in; 9 dagen lang geen SSB topics.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alleen voor jou he.Haha ik keek stiekem ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alleen voor jou he.Die heeft de echte WF-goedkeuring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto's deel je dus hier ook.quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ik terug ben komen er vast nog wel een paar hoor
Oja, en ik moet nog 1 dag met mijn mankini over het strand
Dat. En mensen die hun kinderen meenemen naar het werk.quote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die hun hond meenemen naar het werk.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat. En mensen die hun kinderen meenemen naar het werk.
Hij bedoelde behangplakker.quote:
Bij ons doet 1 dat ook, maar dat is een blinde geleidehondquote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik las hoofdquote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
Bij mijn vorige werkgever was dat iedere vakantie weer hetzelfde liedje. Kunnen die sloebers geen oppas regelen en dan nemen ze hun kinderen mee, die vervolgens iedereen van hun werk houden.quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Houd dat gespuis toch thuis mensen.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die heeft de echte WF-goedkeuring.
Misschien heeft ze wel speciale tools op die PC waardoor ze gewoon kan werken als blinde.quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij ons doet 1 dat ook, maar dat is een blinde geleidehond![]()
Ik vind het altijd wel vaag, want ze zit wel gewoon achter aan computer.
Ik durf alleen niet te vragen wat ze achter een PC doet als ze blind is.
Nja, misschien is ze we gewoon slecht ziend.
Ziet er best wel goed uit.quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt een super leuk huisje gevondenen kan het ook gewoon in m'n eentje betalen
(met m'n MBO ghehe
)
http://www.funda.nl/koop/hoorn-nh/huis-83976727-venenlaan-181/
Waarom zoek je in dezelfde stad als je ouders?quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt een super leuk huisje gevondenen kan het ook gewoon in m'n eentje betalen
(met m'n MBO ghehe
)
http://www.funda.nl/koop/hoorn-nh/huis-83976727-venenlaan-181/
het zit ook gewoon in een nette buurtquote:
Die kan waarschijnlijk alleen van dichtbij zien. Tot daar aan toe.quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij ons doet 1 dat ook, maar dat is een blinde geleidehond![]()
Ik vind het altijd wel vaag, want ze zit wel gewoon achter aan computer.
Ik durf alleen niet te vragen wat ze achter een PC doet als ze blind is.
Nja, misschien is ze we gewoon slecht ziend.
Omdat ik het hier heel erg naar mijn zin heb.quote:Op maandag 26 april 2010 19:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zoek je in dezelfde stad als je ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |