Ik zei nietsquote:
quote:Opgeslagen data uit zich in ladingscheiding.
dit betekent extra potentiële energie en volgens Einstens E=mc² neemt
dus de massa toe.
Bij een harde schijf is er heel klein meetbaar verschil, maar bij een usbstick kun je dat volgens mij nooit meten.quote:
Nee, dat is echt 1gram*10-32quote:Op maandag 26 april 2010 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een harde schijf is er heel klein meetbaar verschil, maar bij een usbstick kun je dat volgens mij nooit meten.
Hoe was het?quote:
Boh. Hebben ze die al of hangen ze nog van afgelopen seizoen?quote:Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik moet met mijn maten nu al een winterjas aanschaffen ja.
Stop eens met die nerdtalk, dat is niet sexy.quote:Op maandag 26 april 2010 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een harde schijf is er heel klein meetbaar verschil, maar bij een usbstick kun je dat volgens mij nooit meten.
Waar was je heen dan?quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldig, mooiste stad waar ik tot nu toe geweest ben.
In de uitverkoop bij de Zeeman, achterin de zaak.quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh. Hebben ze die al of hangen ze nog van afgelopen seizoen?
Nee. Van het nieuwe seizoen al. Ik heb hem opt internet besteld schat.quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh. Hebben ze die al of hangen ze nog van afgelopen seizoen?
Oké manquote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb net een half bakje knoflook aoli op
Mijn smaak papillen zijn gewoon aangetastik proef mijn straciatella yoghurt amper nog
Istanbul. Ik ga vanavond wat foto's uitzoeken en wat foto's uploaden. Die krijgen jullie nog te zien.quote:
Nou, pics dan.quote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Van het nieuwe seizoen al. Ik heb hem opt internet besteld schat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |