abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80724813
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe kun je de stats updaten?

Ik ben gestegen van 4.8508 naar 4,8084
Wel achteruit in de dubbel van 4.3116 naar 4,3949

Grootse aanpassingen he
Mhaw dat is het stukje levensloos in mij. Gewoon excel en alles erin zetten Als je dat gewoon om de paar weken doet is het 2 min werk.
  maandag 26 april 2010 @ 13:07:49 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80724887
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:04 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mhaw dat is het stukje levensloos in mij. Gewoon excel en alles erin zetten Als je dat gewoon om de paar weken doet is het 2 min werk.
Ik denk wel dat na 3 wedstrijden in de competitie wel een mooi moment is om te updaten. Of na volgende week. Ongeveer op de helft van de competitie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80725211
Toch maar even mijn verhaal .
Enkel tegen een ongeveer gelijkwaardige speler. 4-6, 4-6 verloren. Service ging de hele wedstrijd dramatisch, door alleen maar terugtikken mijn games gepakt en twee keer aan het einde van de set gechoked . In de dubbel sloeg ik echter de ene na de andere ace (waarom net niet dacht ik nog), maar onze tegenstanders waren veel beter op elkaar ingespeeld (2-6, 4-6).
pi_80728070
Ah ik heb jou natuurlijk zien spelen, niet bij stilgestaan Ik was zaterdag gaan kijken, lag daar ook in het gras bij baan 8 op een gegeven moment

En een update vind ik even niet belangrijk hoor, heb er door vorige week 4!!! tienden bij in mijn dubbelrating ofzo
Gelukkig weer iets gecompenseerd gister. Ik speelde trouwens tegen een 5je (weet niet of ik al een update gaf in het vorige topic) wat heel goed ging, maar waarbij ik in het eind gewoon niet scherp meer was....snap nog steeds niet helemaal waar het aan lag maar goed...wedstrijdritme, heb nog niet een zo spannende single gespeeld dit jaar. Alleen af en toe een spannende 1e set....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_80728389
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:43 schreef Norrage het volgende:
Ah ik heb jou natuurlijk zien spelen, niet bij stilgestaan Ik was zaterdag gaan kijken, lag daar ook in het gras bij baan 8 op een gegeven moment

En een update vind ik even niet belangrijk hoor, heb er door vorige week 4!!! tienden bij in mijn dubbelrating ofzo
Gelukkig weer iets gecompenseerd gister. Ik speelde trouwens tegen een 5je (weet niet of ik al een update gaf in het vorige topic) wat heel goed ging, maar waarbij ik in het eind gewoon niet scherp meer was....snap nog steeds niet helemaal waar het aan lag maar goed...wedstrijdritme, heb nog niet een zo spannende single gespeeld dit jaar. Alleen af en toe een spannende 1e set....
Zeg eens wat de volgende keer. Ik weet nl. niet hoe jij er uit ziet .
  maandag 26 april 2010 @ 15:18:35 #26
75556 erkel
back from Dagestan
pi_80729226
De update van mijn kant.

Het totale puntentotaal gelijk meer dan verdubbeld gisteren Het werd 5-3 voor de tegenstander. Zelf heb ik 2 punten binnengehaald voor ons team, namelijk mijn enkel en een mix gewonnen. Speelde wel 2e HE en 2e GD, dus klein voordeel van die kant.

Maar ik tref ze wel die onderhandsserveerders. Bij het inslaan al, begon die kerel heel serieus wat onderhandse services te oefenen. Eerst stond ik nog wat raar te kijken, maar dacht: Nou in de wedstrijd zal ie wel bovenhands beginnen. Maar nee dus en het ergste was ik sloeg de helft van returns ook nog fout Wat moet je met zulke spinballen? De oplossing was voor mij gewoon, bleek, de ballen rustig naar een hoek toeslaan en dan met een voordeel de rally beginnen. Eindstand na een stroeve start: 7-5 6-2.

Mix ging goed: 6-3 6-2. Eindtijd op de klokken: 20:30.
Weisst
pi_80729588
kent iemand toevallig een goed én goedkoop adresje voor rackets bespannen, omg eindhoven of den bosch?
  maandag 26 april 2010 @ 15:31:12 #28
75556 erkel
back from Dagestan
pi_80729665
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef mutzenbacher het volgende:
kent iemand toevallig een goed én goedkoop adresje voor rackets bespannen, omg eindhoven of den bosch?
Iemand van je club die een bespanapparaat heeft? Dat is het goedkoopst meestal.
Weisst
  maandag 26 april 2010 @ 15:53:55 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80730387
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:18 schreef erkel het volgende:
De update van mijn kant.

Het totale puntentotaal gelijk meer dan verdubbeld gisteren Het werd 5-3 voor de tegenstander. Zelf heb ik 2 punten binnengehaald voor ons team, namelijk mijn enkel en een mix gewonnen. Speelde wel 2e HE en 2e GD, dus klein voordeel van die kant.

Maar ik tref ze wel die onderhandsserveerders. Bij het inslaan al, begon die kerel heel serieus wat onderhandse services te oefenen. Eerst stond ik nog wat raar te kijken, maar dacht: Nou in de wedstrijd zal ie wel bovenhands beginnen. Maar nee dus en het ergste was ik sloeg de helft van returns ook nog fout Wat moet je met zulke spinballen? De oplossing was voor mij gewoon, bleek, de ballen rustig naar een hoek toeslaan en dan met een voordeel de rally beginnen. Eindstand na een stroeve start: 7-5 6-2.

Mix ging goed: 6-3 6-2. Eindtijd op de klokken: 20:30.
Wtf, wat is dat dan voor niveau. Ik keek ff in het overzicht of je wel echt 4. zoveel was.

Ik deed het toen ik jong was altijd 1 of 2 keer in de wedstrijd. Gewoon om te kutten
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_80730447
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wtf, wat is dat dan voor niveau. Ik keek ff in het overzicht of je wel echt 4. zoveel was.

Ik deed het toen ik jong was altijd 1 of 2 keer in de wedstrijd. Gewoon om te kutten
Toen ik junioren speelden deden wij dat ook wel eens.
Een keer ging een moeder van de tegenstander naar iemand van de KNLTB bellen om te vragen of het wel mocht .
  maandag 26 april 2010 @ 16:01:27 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80730657
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef luckass het volgende:

[..]

Toen ik junioren speelden deden wij dat ook wel eens.
Een keer ging een moeder van de tegenstander naar iemand van de KNLTB bellen om te vragen of het wel mocht .
Haha geweldig
En dan is niets zo frustrerend als ouders die zich er mee gaan bemoeien.

Gisteren hadden we ook weer zoiets. Er stond een jongensteam op de baan naast ons en toen stond er een single op de baan tussen 2 jochies en die waren echt boos op elkaar. 2 keer achter elkaar geeft een jongen een bal uit terwijl die andere jongen denkt dat hij in is. Allebei naar de plek kijken enzo.
Op een gegeven moment moeder erbij die helemaal die plek gaat staan aanwijzen enzo. Echt te verschrikkelijk voor woorden. Laat ze het zelf uitzoeken.
Ventjes lopen ook altijd gewoon naar de overkant om te kijken. Terwijl dat helemaal niet mag. Ik doe dan gewoon altijd ze er op wijzen en vragen of ze terug willen gaan. Als ze dan aan de andere kant van het net blijven kijken zeggen van "je mag wel even komen kijken hoor"

Die ballen die dat jochie uit gaf waren trouwens volgens mij ook uit.
pi_80732754
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef luckass het volgende:

[..]

Zeg eens wat de volgende keer. Ik weet nl. niet hoe jij er uit ziet .
Ik praat heel veel en ik moedig ook veel aan, misschien heb je mijn aanmoedigingen naar mix 3 nog gehoord Maar jij stond op de baan. ik zal volgende keer wel "hup Luckass" gaan roepen!! ik had niet de associatie gemaakt dat ik naar heren 5 aan het kijken was daar, ik keek ook meer naar het gras en naar de pitcher bier
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_80732838
quote:

[..]

haha wij hebben ook zo'n onderhandse dude rondlopen, onwijze koning. Hij slaat zelfs aces en zo, want af en toe doet hij er nare slice forehandservices bij en zo. En hij is 4
pi_80732899
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:43 schreef Norrage het volgende:

Ook altijd leuk, geen enkele wedstrijd die meetelt omdat het verschil net te groot is. maar wel weer heerlijk achteruit gegaan van een enkel die ik had verloren door vreselijke kramp.
En de rest van mijn team heeft nog een hogere rating waardoor bij de dubbel al helemaal nooit wat erbij komt.
pi_80733396
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik praat heel veel en ik moedig ook veel aan, misschien heb je mijn aanmoedigingen naar mix 3 nog gehoord Maar jij stond op de baan. ik zal volgende keer wel "hup Luckass" gaan roepen!! ik had niet de associatie gemaakt dat ik naar heren 5 aan het kijken was daar, ik keek ook meer naar het gras en naar de pitcher bier
Begrijpelijk . Doe dat maar dan.
  maandag 26 april 2010 @ 18:04:18 #36
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_80734834
onderhands serveren ook wel eens gedaan. Bij de senioren dan he
Mijn tegenstander na afloop van de match klagen en mopperen zijn teamgenoten kwamen niet meer bij van het lachen en hebben hem de rest van de competitiedag er mee lopen jennen
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_80736704

Niet via aasports, klote website is dat

Met deze nieuwe schoenen moet ik echt gaan waarmaken as zaterdag.
pi_80736810
Single in de 3e set tiebreak verloren tegen een 5, dubbel was een makkie!
pi_80748588
Kan iemand mij in de op ook meenemen

begin rating enkel 6,2161
begin rating dubbel 5,7222

rating nu enkel 6,1890
rating nu dubbel 5,0364

afgelopen weekend met 7-1 gewonnen tegen de medekoploper(wij stonden zelf 5e)
komend weekend tegen de andere koploper die alles nog redelijk dik heeft gewonnen(6-2 en beter)
grappigste van afgelopen weekend was dat de tegenstander met de dames dubbel gewoon 4!! keer haar eigenlijk partner met een opslag tussen de schouderbladen sloeg
  dinsdag 27 april 2010 @ 00:40:27 #40
75556 erkel
back from Dagestan
pi_80752516
quote:

[..]

Die gast stond voor onze wedstrijd 'gewoon' een 4,2 Maar hij had last van zijn schouder zei hij. Maar zo trof ik 2 jaar geleden ook al zo'n gast en die staat nu gewoon in de 3 te tikken. Maar je verkijkt je echt op zijn onderhandse service. Je denkt: Ach die ballen tik ik zo ff weg, maar dat lukte mij gewoon niet. Ach, ik heb gewonnen, maakt allemaal niks meer uit
Weisst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')