Dit was de XL-techniek om dubbele fouten van de tegenstander uit te lokken.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]WTF
Dus je slaat bijv. in het net de eerste service en dan roept je tegenstander; 2e service ?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige prutser die altijd maar 1 racket mee neemt naar zijn wedstrijden?+ men plastic tas met ballen/handdoek en flesje drinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef erkel het volgende:
Haha dat die gast ook gewoon in zijn eentje komt opdagenOf wist hij het niet van de anderen?
Het moet:quote:Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
Das duidelijk geen team die het "samen-uit samen-thuis principe" hanteert lijkt me
Wat doe je dan als je snaar knapt?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige prutser die altijd maar 1 racket mee neemt naar zijn wedstrijden?+ men plastic tas met ballen/handdoek en flesje drinken?
Echte bazen winnen dan alsnogquote:
"Gaaf" zeg! (niet dat je in een rolstoel zit, maar wel dat je rolstoeltennis speelt; vind het er altijd wel stoer uitzien).Op welke ondergrond speel je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef Liandri het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik echt jarenlang met 1 en het zelfde racket gespeeld heb.. nooit een grip vervangen (kan je vertellen dat dat bij rolstoeltennis *yeah you read that ok* niet echt werkt) xD
We kunnen een praatgroepje organiseren! Met pils, op zaterdagavond, in de kroeg, met mooie vrouwen... ehhquote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
@Bak_Beest
Zin om eens onder het genot van een pilsje onze malaise te bespreken. Misschien helpt praten erover wel![]()
Volgens mij zat Hij keihard aan het pils maar wist Hij dat zo goed te verbloemen dat niemand het gemerkt heeft. Wat een Koning is het toch ookquote:
echte rolstoelbikkels spelen op gravelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 06:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
"Gaaf" zeg! (niet dat je in een rolstoel zit, maar wel dat je rolstoeltennis speelt; vind het er altijd wel stoer uitzien).Op welke ondergrond speel je?
Dit varieert, eigenlijk wordt op alle ondergronden wel gespeeld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 06:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
"Gaaf" zeg! (niet dat je in een rolstoel zit, maar wel dat je rolstoeltennis speelt; vind het er altijd wel stoer uitzien).Op welke ondergrond speel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |