Onbetaalde stage?quote:Op zondag 25 april 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
bij mij duurt het alleen nog een tijdje voor dat er genoeg binnen is, scheelt wel dat het voornamelijk alleen maar shirts zijn die ik nodig heb maar is goed
slaap ze trevquote:
sorry ik had de LaPoquote:
Doe je goed. Ik heb met mijn ariër uiterlijk de hele dag in de zon gelegen en ik ben niet verbrandquote:Op maandag 26 april 2010 06:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren gewoon mn schouders verbrand![]()
Maar amsterdam was wel gezellig
Had je maar mee moeten gaanquote:Op maandag 26 april 2010 06:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb met mijn ariër uiterlijk de hele dag in de zon gelegen en ik ben niet verbrand
3 hoog in de bijenkorf zeker.quote:Op maandag 26 april 2010 06:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je maar mee moeten gaan![]()
Ik ben met Laforest naar grote hoogtes gestegen
In de zweefmolen op de kermisquote:
Jaaaaquote:Op maandag 26 april 2010 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de zweefmolen op de kermis60 meter hoog
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuldquote:Op maandag 26 april 2010 07:18 schreef Stoeprand het volgende:
OKÉ, KLAAR NU MET DAT NABESPREKEN. DAT IS RETESAAI EN ONINTERESSANT VOOR DE MENSEN DIE ER NIET BIJ WAREN.
Er zijn wel meer mensen die er niet bij waren, waarvoor het ook oninteressant is. Ik heb het niet alleen over mezelf.quote:Op maandag 26 april 2010 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuld
Ja idd en heeft ie wel wat leuks gemist.quote:Op maandag 26 april 2010 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuld
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilenquote:Op maandag 26 april 2010 07:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die er niet bij waren, waarvoor het ook oninteressant is. Ik heb het niet alleen over mezelf.
Als er niet snel wordt ingegrepen, wordt er zo een heel topic aan gewijd.quote:Op maandag 26 april 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilen
Daar ben je zelf anders ook heel goed in.quote:Op maandag 26 april 2010 07:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als er niet snel wordt ingegrepen, wordt er zo een heel topic aan gewijd.
Dan hoef je niet meteen te reageren alsof het ''die periode van de maand is''.
Nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 26 april 2010 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben je zelf anders ook heel goed in.
Aanstellerige kutkat
Ja dus zweefmolen, Krasnapolski hotel, bier en tieten.quote:Op maandag 26 april 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilen
Die kop van die bejaarde op de wcquote:Op maandag 26 april 2010 07:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dus zweefmolen, Krasnapolski hotel, bier en tieten.
Ja idd, toen ik de tissues nog in mijn handen had.quote:Op maandag 26 april 2010 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kop van die bejaarde op de wc![]()
Hoe kunnen ze dat nou doenquote:Op maandag 26 april 2010 07:41 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch werkelijk niet te gelovenBen je 1 dag vrij en meteen ligt je bureau vol met lege dozen, tijdschriften en on opengemaakte post
. En iemand heeft ook nog aan mijn zorgvuldig ingestelde bureaustoel gezeten.
Een ramp!quote:Op maandag 26 april 2010 07:41 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch werkelijk niet te gelovenBen je 1 dag vrij en meteen ligt je bureau vol met lege dozen, tijdschriften en on opengemaakte post
. En iemand heeft ook nog aan mijn zorgvuldig ingestelde bureaustoel gezeten.
Omdat het woord opruimen niet in het woordenboek van sommige van mijn collega's voorkomt.quote:
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 26 april 2010 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh allen
Even een note: De volgende keer dat we op de Dam gaan zitten neem ik een kussentje mee ....
Was jij niet bij Aapjax danquote:Op maandag 26 april 2010 06:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb met mijn ariër uiterlijk de hele dag in de zon gelegen en ik ben niet verbrand
Nee hij heeft bij homies gekekenquote:
Aha oke.quote:Op maandag 26 april 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij heeft bij homies gekeken![]()
En wie noem jij aapjax![]()
Voetbalquote:
Ik dacht dat jij ook anti voetbal wasquote:
Eredivisie gedoe ja. WK's en EK's zijn wel leuk.quote:Op maandag 26 april 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook anti voetbal was
quote:
Oranjefanquote:
Hier posten: Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O* .quote:
Tnxquote:Op maandag 26 april 2010 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier posten: Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O* .
Vrolijk?quote:
Vrolijkquote:
haha jeeeujj!!quote:Op maandag 26 april 2010 08:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vrolijk
ORANJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Ik wordt ook een dagje ouderquote:
Mooi weer, goed vooruitzicht, vogeltjes die fluiten, lekker geslapen,quote:
ah zoquote:Op maandag 26 april 2010 09:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Mooi weer, goed vooruitzicht, vogeltjes die fluiten, lekker geslapen,
etc
Mja ik ging ook om hal 10 naar bovenquote:Op maandag 26 april 2010 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
ah zoIk heb geen van die dingen ofja wel lekker geslapen maar te kort
Ja ik had ook zoiets ja. Vriendinnetje kwam terug van een weekendje weg en die moest natuurlijk nog alle verhalen vertellenquote:Op maandag 26 april 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ging ook om hal 10 naar bovenen toch was het ineens 23:17
Ik kreeg een mondeling verhoorquote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
Ja ik had ook zoiets ja. Vriendinnetje kwam terug van een weekendje weg en die moest natuurlijk nog alle verhalen vertellen
Haha hoezo?quote:
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik nu ook al seksuele voorlichting gaan geven ?
Dan zal ik zo ook wel ingekleurd wordenquote:
Buuvquote:Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He buurman, heb je het leuk gehad gister?
Conneponquote:
Plaats een TR.quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
EN WAAROM STAAT ER HIER NIET DAT WE GOEDENMORGEN ERGENS ANDERS MOETEN ZEGGEN DAN HIER
mogguh allemaal
quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
EN WAAROM STAAT ER HIER NIET DAT WE GOEDENMORGEN ERGENS ANDERS MOETEN ZEGGEN DAN HIER
mogguh allemaal
Hoiquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
Buuv. Ja, prima vermaakt. Zelfs een klein beetje verbrand
TR???quote:
quote:
Bij mij valt het relatief mee voor haarkleur en huidtype, gelukkig. Maar ja, de hele dag in je zwembroek rondlopen, en zwemmen is natuurlijk vragen om verbranding.quote:Op maandag 26 april 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
[..]ik verbrand altijd snel, maar had me gister gelukkig ingesmeerd met factor 30
TopicReport, dat uitroeptekentje boven een topic. Soort van schop-een-modje.quote:
Je was toch naar het voetbal?quote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij valt het relatief mee voor haarkleur en huidtype, gelukkig. Maar ja, de hele dag in je zwembroek rondlopen, en zwemmen is natuurlijk vragen om verbranding.
modjes schoppenquote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij valt het relatief mee voor haarkleur en huidtype, gelukkig. Maar ja, de hele dag in je zwembroek rondlopen, en zwemmen is natuurlijk vragen om verbranding.
[..]
TopicReport, dat uitroeptekentje boven een topic. Soort van schop-een-modje.
Ja chill hequote:
kloptquote:
Niet naar de Arena, we zaten met een groepje te schelden op alles wat los en vast zatkijken. Bier, chips en frituurquote:
Roodquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
klopt![]()
Zou jij geen ander kleurtje willen? als je zelf mocht kiezen welke kleur?
Ik zag een klein stukje in Murphy's pub op Schiphol.quote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet naar de Arena, we zaten met een groepje te schelden op alles wat los en vast zatkijken. Bier, chips en frituur
Groenquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
klopt![]()
Ik vind zwart mooi genoegquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
klopt![]()
Groen is ook wel mooi ja.quote:
Roze of Blauwquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
klopt![]()
emo kleurquote:
Na de eerste 7 minuten was het vooral veel schelden op Braamhaar inderdaad. Viel me op zich best tegen, maar alsnog is 2-0 een mooie stand om mee af te reizen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
het was wel een ruk wedstrijd gister he Ez. Na die eerste 6 min. was er niet veel meer aan.
[..]
Groen is ook wel mooi ja.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
het was wel een ruk wedstrijd gister he Ez. Na die eerste 6 min. was er niet veel meer aan.
[..]
Groen is ook wel mooi ja.
Dat zeker maar had verwacht dat ajax wel wat meer door zou proberen te drukken. Ma zal wel niet meer zo moeilijk gaan worden in de Kuip.quote:Op maandag 26 april 2010 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Na de eerste 7 minuten was het vooral veel schelden op Braamhaar inderdaad. Viel me op zich best tegen, maar alsnog is 2-0 een mooie stand om mee af te reizen.
okequote:
Dat je daar geen avatar van maakt?quote:
Ik ben voorlopig nog heel blij met mijn Superpanda UIquote:
Alsof feyenoord ooit een kans gemaakt heeft.quote:Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zeker maar had verwacht dat ajax wel wat meer door zou proberen te drukken. Ma zal wel niet meer zo moeilijk gaan worden in de Kuip.
Is dat het?quote:Op maandag 26 april 2010 10:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog heel blij met mijn Superpanda UI
als het om 1 wedstrijd was gegaan wel ja.quote:Op maandag 26 april 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof feyenoord ooit een kans gemaakt heeft.
Het is een foto van een panda met een masker opquote:Op maandag 26 april 2010 10:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Is dat het?
Ik zie alleen maar blokjes
Zelfs dan niet.quote:Op maandag 26 april 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
als het om 1 wedstrijd was gegaan wel ja.
en ben je bijgekomen van meet van gisteren?quote:
Amsterdamse arrogantiequote:
Zoals het hoort. Nu de spelersgroep nog, net als vroeger.quote:
foto? Lijkt meer een animatie?quote:Op maandag 26 april 2010 10:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is een foto van een panda met een masker op
Het is inderdaad een animatie en ook niet erg duidelijkquote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef laforest het volgende:
[..]
foto? Lijkt meer een animatie?maar heel blokkerig.
deo opspuiten ben je zo van de jeuk afquote:Op maandag 26 april 2010 10:38 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega en ik hebben net bijna een kwartier moeten aanhoren hoe een andere collega gestoken was door een mug en dat hij er erg last van had, dat hij geen azaron in huis had en daarom maar azijn had gebruikt, maar daardoor niet meer kon slapen omdat het zo naar azijn rook en dat hij daar weer hoofdpijn van kreeg,
Is dat zoals deze?quote:Op maandag 26 april 2010 10:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een animatie en ook niet erg duidelijk
Neequote:Op maandag 26 april 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
en ben je bijgekomen van meet van gisteren?
VROEGAH heet niet voor niets vroeger, wat geweest is is geweestquote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zoals het hoort. Nu de spelersgroep nog, net als vroeger.
wie heeft je gespanktquote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee*auw* * LovelyLady kont doet zeer
[..]
VROEGAH heet niet voor niets vroeger, wat geweest is is geweest
En wat geweest is, kan weer terugkomen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VROEGAH heet niet voor niets vroeger, wat geweest is is geweest
Liever nietquote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
En wat geweest is, kan weer terugkomen.
alles komt wel een keer weer terug maar het is niet hezelfde sfeertje als toenquote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wat geweest is, kan weer terugkomen.
waarom zijn jullie niet naar het vondelpark gegaanquote:Op maandag 26 april 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand (helaas)maar een middag op de dam op de grond ben ik niet gewend
Weet ik veelquote:Op maandag 26 april 2010 10:52 schreef Giertje het volgende:
waarom zijn jullie niet naar het vondelpark gegaan
EFF was trouwens erg leuk en ook superdruk
Ja je wilde niet met me mee naar de kermis.quote:Op maandag 26 april 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand (helaas)maar een middag op de dam op de grond ben ik niet gewend
Ik wilde best met je mee NAAR de kermis, maar no shit dat ik in die zweefmolen zou stappenquote:Op maandag 26 april 2010 10:55 schreef laforest het volgende:
Ja je wilde niet met me mee naar de kermis.
Ja die andere die zo hoog en een weer ging was ook wel vet. Ging lekker snelquote:Op maandag 26 april 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde best met je mee NAAR de kermis, maar no shit dat ik in die zweefmolen zou stappen(of ieder ander ding wat hoger was dan een meter of 2)
aaah okee kermis is wel lachenquote:Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veelwe zaten eerst bij een ESPRIT cafe op het Spui zijn daarna weer terug door de kalverstraat naar de AH gegaan, drinken gehaald en op de Dam gaan zitten
En sommige in de zweefmolen(want er is kermis)
botsautotjes?quote:Op maandag 26 april 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde best met je mee NAAR de kermis, maar no shit dat ik in die zweefmolen zou stappen(of ieder ander ding wat hoger was dan een meter of 2)
Ik vind kermis gewoon niet zo leukquote:Op maandag 26 april 2010 10:58 schreef laforest het volgende:
Ja die andere die zo hoog en een weer ging was ook wel vet. Ging lekker snel
Ja je wilde nergens in.
maar die is dan ook wel erg mooiquote:Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind kermis gewoon niet zo leuk![]()
Als je naar de eftelingmeet komtdan gaan we wel in de Droomvlucht
dat durf ik nog wel
Ik had nog een hele discussie met een vent die een bord omhad met: Ik kies voor Jezus.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik had nog een hele discussie met een vent die een bord omhad met: Ik kies voor Jezus.
Ik ga zeker naar de Efteling.quote:Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind kermis gewoon niet zo leuk![]()
Als je naar de eftelingmeet komtdan gaan we wel in de Droomvlucht
dat durf ik nog wel
Ja in het krasnapolskyhotelquote:
is mooiquote:Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja in het krasnapolskyhotel![]()
![]()
![]()
Droomvlucht zit je in koepelkarretjes en dan elfjes kijken
Hmm en het heeft ook effect op je spellenquote:Op maandag 26 april 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wordt ook een dagje ouder... mijn kont (vooral mijn stuitje) en mijn ondderrug zijn helemaal brak..
quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin zn kadootjes![]()
We zien: gitaar, trommel, stoepkrijt, tattoostickers, traploper, fapvis (waterpistooltje), smileybal, badeend, vingerverf x2, badstickers, harry potter koekjes, waterballonnen, hawaii slingers.
whahahaa vet grappigquote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin zn kadootjes![]()
We zien: gitaar, trommel, stoepkrijt, tattoostickers, traploper, fapvis (waterpistooltje), smileybal, badeend, vingerverf x2, badstickers, harry potter koekjes, waterballonnen, hawaii slingers.
quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin zn kadootjes![]()
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin zn kadootjes![]()
Ja ben ik naar het vrouwentoilet gegaan. Was schoner dan ik had gedacht.quote:
Nee dank jequote:Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja in het krasnapolskyhotel![]()
![]()
![]()
Droomvlucht zit je in koepelkarretjes en dan elfjes kijken
"Ik heb ook lang haar!"quote:Op maandag 26 april 2010 11:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ben ik naar het vrouwentoilet gegaan. Was schoner dan ik had gedacht.
En dat is wat er bedoeld wordt met 'incrowd topic'. Vervelend he?quote:Op maandag 26 april 2010 07:18 schreef Stoeprand het volgende:
OKÉ, KLAAR NU MET DAT NABESPREKEN. DAT IS RETESAAI EN ONINTERESSANT VOOR DE MENSEN DIE ER NIET BIJ WAREN.
quote:
Ja gisterenquote:Op maandag 26 april 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
Zijn de cadeautjes eigenlijk al afgegeven?
Jij baalt echt dat de sc weer open is hequote:Op maandag 26 april 2010 11:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dat is wat er bedoeld wordt met 'incrowd topic'. Vervelend he?
sorry. deze keer heb je wel gelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 11:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dat is wat er bedoeld wordt met 'incrowd topic'. Vervelend he?
Nee. Ik baal dat jullie het asociale incrowd-gedrag niet inzien. Omdat dat vervelend is voor andere users.quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij baalt echt dat de sc weer open is he
Oranje.quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
SWJ, je moet nog even je oranje kleurtje ophalen
Ja was erg gezellig.quote:Op maandag 26 april 2010 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Kwamen we uit de wc, komt er een bejaarde de plee in gaat die lamlul achter mij staan, ik stond mn broek nog dicht te knopenbejaarde trok een raar hoofd en hij rent naar buiten met tissues "even schoonvegen hoor"
En ik baal dat jij niet ziet dat we wel open staan voor niew bloedquote:Op maandag 26 april 2010 12:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Ik baal dat jullie het asociale incrowd-gedrag niet inzien. Omdat dat vervelend is voor andere users.
het was gisteren ook wel erg rustig hierquote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij baalt echt dat de sc weer open is he
Je snapt 't echt niet he. Zelfs nadat stoeprand (ook een incrowd sc'er) het vervelend vindt dat het hier een grote incrowd zooi is geworden.quote:Op maandag 26 april 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik baal dat jij niet ziet dat we wel open staan voor niew bloed
Nee blauw danquote:Op maandag 26 april 2010 12:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oranje.![]()
Dat moet toch wel de lelijkste kleur zijn die er bestaat. GADVERDAMME! Zelf roze is nog beter dan oranje.
dat geloof ik graag.quote:Op maandag 26 april 2010 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was gisteren ook wel erg rustig hier
mja volgende keer kom ik ook welquote:Op maandag 26 april 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat geloof ik graag.
Maar nu zijn we er weer.
Kerel ik zei 1 ding voor de eerste keer over de meet en stoep ging al janken.quote:Op maandag 26 april 2010 12:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je snapt 't echt niet he. Zelfs nadat stoeprand (ook een incrowd sc'er) het vervelend vindt dat het hier een grote incrowd zooi is geworden.
Kllaag op het mod-beleid in ONZ dan zit je altijd goed.quote:Op maandag 26 april 2010 12:17 schreef eNGine10 het volgende:
Wel een leuk idee om die discussie voor de 3452345x te gaan houden nu![]()
Ik heb vandaag zin om te klagen. Maakt niet uit waarop, gewoon klagen
Kut mod-beleid in ONZquote:Op maandag 26 april 2010 12:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kllaag op het mod-beleid in ONZ dan zit je altijd goed.
JUIST ACTIE MOET JE VOEREN ZEG IK JEquote:
Ik ga denk ik een brief schrijven naar Yvonne. En vervolgens ga ik met een vissersstoeltje bij Danny voor zijn huis zitten en staak ik met posten op Fok! totdat hij er wat aan gedaan heeftquote:Op maandag 26 april 2010 12:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
JUIST ACTIE MOET JE VOEREN ZEG IK JE
Yeah babyquote:Op maandag 26 april 2010 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja volgende keer kom ik ook wel
sowieso ga ik DW 30 juli zien
quote:
Wat een leuk pakket is het geworden!quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin zn kadootjes![]()
heey marijkequote:Op maandag 26 april 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een leuk pakket is het geworden!Als ie daar niet vrolijk van wordt dan weet ik het ook niet meer
Ik dacht dat jij en Nienke ook mee zouden gaan?quote:Op maandag 26 april 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een leuk pakket is het geworden!Als ie daar niet vrolijk van wordt dan weet ik het ook niet meer
Jullie zou vrijdag naar Zwolle komen, en vervolgens hebben we niets meer gehoord. Dus we vonden het wel goed zo en regelen zelf wel een keer ietsquote:Op maandag 26 april 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en Nienke ook mee zouden gaan?
Mja was vrij duidelijk. We zouden rond 2 uur in Zwolle afspreken, en Nienke zou bellen zodra Thijs wakker was enzo. Hadden we een bevestigingsbrief moeten sturen ofzo?quote:Op maandag 26 april 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jullie zou vrijdag naar Zwolle komen, en vervolgens hebben we niets meer gehoord. Dus we vonden het wel goed zo en regelen zelf wel een keer iets
Vrolijke man!quote:
Ik heb vanochtend gewerkt.quote:Op maandag 26 april 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrolijke man!geen werk vandaag?
Dat had Nienke me niet geheel duidelijk verteld. Maar goed, het is gegaan zoals het gegaan is, jij mag dat lullig vindenquote:Op maandag 26 april 2010 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja was vrij duidelijk. We zouden rond 2 uur in Zwolle afspreken, en Nienke zou bellen zodra Thijs wakker was enzo. Hadden we een bevestigingsbrief moeten sturen ofzo?
Uiteindelijk zijn we ook niet in Zwolle gegaan, maar dat jullie niks meer lieten horen vond ik behoorlijk lullig.
Waar is Tux?!quote:Op maandag 26 april 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had Nienke me niet geheel duidelijk verteld. Maar goed, het is gegaan zoals het gegaan is, jij mag dat lullig vinden
IJK! M'N UI! WAT DOE JE!quote:Op maandag 26 april 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had Nienke me niet geheel duidelijk verteld. Maar goed, het is gegaan zoals het gegaan is, jij mag dat lullig vinden
quote:
Ik was toe aan iets nieuwsquote:
Makkelijk? Weet je hoe zwaar ik het gister had!quote:Op maandag 26 april 2010 12:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hey lul... je had er dus makkelijk bij kunnen zijn gisteren hè?
Ik vind het meer op een dino lijken.quote:Op maandag 26 april 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik was toe aan iets nieuws![]()
En gisteren was ik in het Escher museum in Den Haag en werd ik verliefd op wentelteefjes
Sorry!
Hihihi, misschien moet je em dan iets groter zien:quote:
awquote:Op maandag 26 april 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Makkelijk? Weet je hoe zwaar ik het gister had!
Maar inderdaad, misschien had ik er wel even bij kunnen zijn ja, maar ik ken mezelf, dan ga ik te laat weg, en mis ik het begin weer. Dat soort grappen.
Ik vind het op zo'n diepzeevis met zo'n lichtje op zijn kop lijken...quote:[..]
Ik vind het meer op een dino lijken.
Een rolmopsquote:Op maandag 26 april 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, misschien moet je em dan iets groter zien:
[ afbeelding ]
Het is een door Escher zelfbedacht beestje
Nee, een wentelteefjequote:
Zo'n lekkere jongen?quote:Op maandag 26 april 2010 13:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
aw![]()
[..]
Ik vind het op zo'n diepzeevis met zo'n lichtje op zijn kop lijken...
dat is hemquote:
quote:
Ja, zo'n beest ja...quote:Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo'n lekkere jongen?
[ afbeelding ]
Ik vond het wel jammerquote:Op maandag 26 april 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het Eschermuseum is leuk hequote:Op maandag 26 april 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik was toe aan iets nieuws![]()
En gisteren was ik in het Escher museum in Den Haag en werd ik verliefd op wentelteefjes
Sorry!
quote:Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo'n lekkere jongen?
[ afbeelding ]
mja lekker is andersquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo'n lekkere jongen?
[ afbeelding ]
Het ziet er misschien niet lekker uit, maar weet je hoe goed zo'n beest smaakt?quote:
Jij wil zeker ook niet vissen met mij?quote:
Hell no.quote:Op maandag 26 april 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het ziet er misschien niet lekker uit, maar weet je hoe goed zo'n beest smaakt?
[..]
Jij wil zeker ook niet vissen met mij?
Wooaaaah!! Hoe heet zo'n vis?quote:Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo'n lekkere jongen?
[ afbeelding ]
Ja, was super leuk! Ook tof om zijn mind fuck dingetjes grondig te kunnen bekijkenquote:Op maandag 26 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammerHeb jullie sowieso lang niet meer gezien.
[..]
Het Eschermuseum is leuk heHeb je ook zo;n foto laten maken bovenin?
Nergens last van, sterker nog, die jongen mag van mij wel als dit gemaakt worden:quote:
Nee, nog geen tijd voor gehad.quote:Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al harry potter koekjes gebakken?
baaah dat zal ik dus echt never niet etenquote:Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nergens last van, sterker nog, die jongen mag van mij wel als dit gemaakt worden:
[ afbeelding ]
Ik vind het er ook niet lekker uitzien.quote:Op maandag 26 april 2010 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
baaah dat zal ik dus echt never niet eten
quote:
Zeeduivel.quote:
Ik wil er ook weer heenquote:Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wooaaaah!! Hoe heet zo'n vis?![]()
[..]
Ja, was super leuk! Ook tof om zijn mind fuck dingetjes grondig te kunnen bekijkenJa, wel laten maken maar niet meegenomen
Hij was wel leuk, maar niet zo leuk
Vegetarische sushiquote:
sushiquote:Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nergens last van, sterker nog, die jongen mag van mij wel als dit gemaakt worden:
[ afbeelding ]
Laat me even weten hoe ze smakenquote:
zalm vind ik wel lekker en dat was het ook wel zon beetjequote:Op maandag 26 april 2010 13:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet lekker uitzien.
Verder vis
Ik dacht gistermiddag op de dam nog een lekker koekje te kunnen nemen, toen pas kwam ik erachter dat ik ze zelf moest maken...quote:Op maandag 26 april 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat me even weten hoe ze smaken
whehhe viel dat even tegen zekerquote:Op maandag 26 april 2010 13:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik dacht gistermiddag op de dam nog een lekker koekje te kunnen nemen, toen pas kwam ik erachter dat ik ze zelf moest maken...
Ik wil je wel helpen.quote:Op maandag 26 april 2010 13:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik dacht gistermiddag op de dam nog een lekker koekje te kunnen nemen, toen pas kwam ik erachter dat ik ze zelf moest maken...
Helpen met opeten natuurlijkquote:Op maandag 26 april 2010 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Waarmee? Dat stelt niks voor, het maken van koekjes...
Ik weet dan een goede deal. Ik heb bier, jij hebt koekjes. Snappez-vouz?quote:Op maandag 26 april 2010 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Even geen bier meer...quote:Op maandag 26 april 2010 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet dan een goede deal. Ik heb bier, jij hebt koekjes. Snappez-vouz?
Fristi? Taksi? IJsthee? Cola? Cassis? Fernandez? Je mag kiezen.quote:
Weet ik, maar koekjes bakken is leuk.quote:Op maandag 26 april 2010 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Als jij uitvogelt hoe jouw oven werkt ga ik wel een x koekjes voor je bakken.quote:Op maandag 26 april 2010 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet dan een goede deal. Ik heb bier, jij hebt koekjes. Snappez-vouz?
Dat kan toch niet al te moeilijk zijnquote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Als jij uitvogelt hoe jouw oven werkt ga ik wel een x koekjes voor je bakken.
RTFM. En je weet nu wat dat betekent.quote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij uitvogelt hoe jouw oven werkt ga ik wel een x koekjes voor je bakken.
Ik heb verhalen gehoord over de Sinterklaasmeet...quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan toch niet al te moeilijk zijn
Doe jij maarquote:Op maandag 26 april 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
RTFM. En je weet nu wat dat betekent.
Dus jij komt de koekjes bakken? Dan neem ik de zware taak van het opeten wel op me...quote:Op maandag 26 april 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, maar koekjes bakken is leuk.
Samen doenquote:Op maandag 26 april 2010 13:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dus jij komt de koekjes bakken? Dan neem ik de zware taak van het opeten wel op me...
Ik ga straks muffins makenquote:Op maandag 26 april 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zin om cake te maken
zonder kersen
quote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ben een engeltje!![]()
![]()
[ afbeelding ]
post maarquote:Op maandag 26 april 2010 13:42 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog een priceless photo van jou met de Hawai slingers
Wtf heb jij voor deksel op je hoofd liggen?quote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zal ik doen als ik thuiskom van het werkquote:
2 glowsticks aan elkaar...quote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor deksel op je hoofd liggen?
quote:Op maandag 26 april 2010 13:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Zal ik doen als ik thuiskom van het werk
Stuur dan de rest even naar mij, kan ik ze online flikkeren voor jullie.quote:Op maandag 26 april 2010 13:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Zal ik doen als ik thuiskom van het werk
Van die breekstaaf dingen?quote:
volgens mij willen sommige mensen niet onlinequote:Op maandag 26 april 2010 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stuur dan de rest even naar mij, kan ik ze online flikkeren voor jullie.
Filteren.quote:Op maandag 26 april 2010 13:51 schreef laforest het volgende:
[..]
volgens mij willen sommige mensen niet online
![]()
[ afbeelding ]
en het ruikt lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, maar koekjes bakken is leuk.
![]()
[ afbeelding ]
whehehequote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil alleen online mits het acceptabel isquote:Op maandag 26 april 2010 13:51 schreef laforest het volgende:
Volgens mij willen sommige mensen niet online
zo erg kan et niet zijnquote:Op maandag 26 april 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil alleen online mits het acceptabel is
Het is een rar die niet voor iedereen te downloaden is.quote:Op maandag 26 april 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil alleen online mits het acceptabel is
lolquote:
Sommigen weten niet eens hoe ze een rar moeten openen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is een rar die niet voor iedereen te downloaden is.
kleine handleiding tikken, komt vanzelf wel goedquote:Op maandag 26 april 2010 14:07 schreef laforest het volgende:
Sommigen weten niet eens hoe ze een rar moeten openen.
Ikquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Sommigen weten niet eens hoe ze een rar moeten openen.
Doe gewoon mailen, Bart heeft die van mij al.quote:Op maandag 26 april 2010 14:09 schreef laforest het volgende:
Ik kan ze ook wel aan de desbetreffende mensen sturen
MSN, speciale link, whatever
ach joh dat zal vast wel meevallenquote:
Krijg ik die ook?quote:Op maandag 26 april 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe gewoon mailen, Bart heeft die van mij al.
Is goedquote:
Uiteindelijk wel, zodra hij alle foto;s heeft.quote:Op maandag 26 april 2010 14:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Krijg ik die ook?
Ok ja mail ze wel naar bart toe dan en dan 1 grote verzamel rar voor de deelnemers.
Goed ideequote:Op maandag 26 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, zodra hij alle foto;s heeft.
Geen probleemquote:Op maandag 26 april 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Is goedMoet je wel naar IJlst komen
Vet hippe sigarettenquote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef laforest het volgende:
Goed idee
En ik heb nog steeds oranje Pall Mall.
Stuur je die foto van die kont ook mee?quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Goed idee
En ik heb nog steeds oranje Pall Mall.
Zo gaat het inderdaad altijdquote:Op maandag 26 april 2010 14:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Krijg ik die ook?
Ok ja mail ze wel naar bart toe dan en dan 1 grote verzamel rar voor de deelnemers.
Ja die jij nog gerookt hebt.quote:
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stuur je die foto van die kont ook mee?
Maar jij was er helemaal nietquote:
Maakt niet uit, ik ben distributeur van meet-foto's.quote:
Dat kloptquote:
MSN/Gmail.quote:Op maandag 26 april 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima toch? waar mag ik mijn 2 foto's van erwin naar toe sturen
Ik welquote:Op maandag 26 april 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lieve schat heb ik jou msn/gmail?
Ja, kijk je PM maar.quote:Op maandag 26 april 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lieve schat heb ik jou msn/gmail?
heb jij zitten paffen?quote:Op maandag 26 april 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]lekker hoor
maar ik ben wel van dat "gevoel" af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |