Onbetaalde stage?quote:Op zondag 25 april 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
bij mij duurt het alleen nog een tijdje voor dat er genoeg binnen is, scheelt wel dat het voornamelijk alleen maar shirts zijn die ik nodig heb maar is goed
slaap ze trevquote:
sorry ik had de LaPoquote:
Doe je goed. Ik heb met mijn ariër uiterlijk de hele dag in de zon gelegen en ik ben niet verbrandquote:Op maandag 26 april 2010 06:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren gewoon mn schouders verbrand![]()
Maar amsterdam was wel gezellig
Had je maar mee moeten gaanquote:Op maandag 26 april 2010 06:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb met mijn ariër uiterlijk de hele dag in de zon gelegen en ik ben niet verbrand
3 hoog in de bijenkorf zeker.quote:Op maandag 26 april 2010 06:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je maar mee moeten gaan![]()
Ik ben met Laforest naar grote hoogtes gestegen
In de zweefmolen op de kermisquote:
Jaaaaquote:Op maandag 26 april 2010 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de zweefmolen op de kermis60 meter hoog
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuldquote:Op maandag 26 april 2010 07:18 schreef Stoeprand het volgende:
OKÉ, KLAAR NU MET DAT NABESPREKEN. DAT IS RETESAAI EN ONINTERESSANT VOOR DE MENSEN DIE ER NIET BIJ WAREN.
Er zijn wel meer mensen die er niet bij waren, waarvoor het ook oninteressant is. Ik heb het niet alleen over mezelf.quote:Op maandag 26 april 2010 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuld
Ja idd en heeft ie wel wat leuks gemist.quote:Op maandag 26 april 2010 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuld
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilenquote:Op maandag 26 april 2010 07:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die er niet bij waren, waarvoor het ook oninteressant is. Ik heb het niet alleen over mezelf.
Als er niet snel wordt ingegrepen, wordt er zo een heel topic aan gewijd.quote:Op maandag 26 april 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilen
Daar ben je zelf anders ook heel goed in.quote:Op maandag 26 april 2010 07:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als er niet snel wordt ingegrepen, wordt er zo een heel topic aan gewijd.
Dan hoef je niet meteen te reageren alsof het ''die periode van de maand is''.
Nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 26 april 2010 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben je zelf anders ook heel goed in.
Aanstellerige kutkat
Ja dus zweefmolen, Krasnapolski hotel, bier en tieten.quote:Op maandag 26 april 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilen
Die kop van die bejaarde op de wcquote:Op maandag 26 april 2010 07:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dus zweefmolen, Krasnapolski hotel, bier en tieten.
Ja idd, toen ik de tissues nog in mijn handen had.quote:Op maandag 26 april 2010 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kop van die bejaarde op de wc![]()
Hoe kunnen ze dat nou doenquote:Op maandag 26 april 2010 07:41 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch werkelijk niet te gelovenBen je 1 dag vrij en meteen ligt je bureau vol met lege dozen, tijdschriften en on opengemaakte post
. En iemand heeft ook nog aan mijn zorgvuldig ingestelde bureaustoel gezeten.
Een ramp!quote:Op maandag 26 april 2010 07:41 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch werkelijk niet te gelovenBen je 1 dag vrij en meteen ligt je bureau vol met lege dozen, tijdschriften en on opengemaakte post
. En iemand heeft ook nog aan mijn zorgvuldig ingestelde bureaustoel gezeten.
Omdat het woord opruimen niet in het woordenboek van sommige van mijn collega's voorkomt.quote:
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 26 april 2010 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh allen
Even een note: De volgende keer dat we op de Dam gaan zitten neem ik een kussentje mee ....
Was jij niet bij Aapjax danquote:Op maandag 26 april 2010 06:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb met mijn ariër uiterlijk de hele dag in de zon gelegen en ik ben niet verbrand
Nee hij heeft bij homies gekekenquote:
Aha oke.quote:Op maandag 26 april 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij heeft bij homies gekeken![]()
En wie noem jij aapjax![]()
Voetbalquote:
Ik dacht dat jij ook anti voetbal wasquote:
Eredivisie gedoe ja. WK's en EK's zijn wel leuk.quote:Op maandag 26 april 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook anti voetbal was
quote:
Oranjefanquote:
Hier posten: Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O* .quote:
Tnxquote:Op maandag 26 april 2010 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier posten: Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O* .
Vrolijk?quote:
Vrolijkquote:
haha jeeeujj!!quote:Op maandag 26 april 2010 08:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vrolijk
ORANJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Ik wordt ook een dagje ouderquote:
Mooi weer, goed vooruitzicht, vogeltjes die fluiten, lekker geslapen,quote:
ah zoquote:Op maandag 26 april 2010 09:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Mooi weer, goed vooruitzicht, vogeltjes die fluiten, lekker geslapen,
etc
Mja ik ging ook om hal 10 naar bovenquote:Op maandag 26 april 2010 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
ah zoIk heb geen van die dingen ofja wel lekker geslapen maar te kort
Ja ik had ook zoiets ja. Vriendinnetje kwam terug van een weekendje weg en die moest natuurlijk nog alle verhalen vertellenquote:Op maandag 26 april 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ging ook om hal 10 naar bovenen toch was het ineens 23:17
Ik kreeg een mondeling verhoorquote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
Ja ik had ook zoiets ja. Vriendinnetje kwam terug van een weekendje weg en die moest natuurlijk nog alle verhalen vertellen
Haha hoezo?quote:
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik nu ook al seksuele voorlichting gaan geven ?
Dan zal ik zo ook wel ingekleurd wordenquote:
Buuvquote:Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He buurman, heb je het leuk gehad gister?
Conneponquote:
Plaats een TR.quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
EN WAAROM STAAT ER HIER NIET DAT WE GOEDENMORGEN ERGENS ANDERS MOETEN ZEGGEN DAN HIER
mogguh allemaal
quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
EN WAAROM STAAT ER HIER NIET DAT WE GOEDENMORGEN ERGENS ANDERS MOETEN ZEGGEN DAN HIER
mogguh allemaal
Hoiquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
Buuv. Ja, prima vermaakt. Zelfs een klein beetje verbrand
TR???quote:
quote:
Bij mij valt het relatief mee voor haarkleur en huidtype, gelukkig. Maar ja, de hele dag in je zwembroek rondlopen, en zwemmen is natuurlijk vragen om verbranding.quote:Op maandag 26 april 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
[..]ik verbrand altijd snel, maar had me gister gelukkig ingesmeerd met factor 30
TopicReport, dat uitroeptekentje boven een topic. Soort van schop-een-modje.quote:
Je was toch naar het voetbal?quote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij valt het relatief mee voor haarkleur en huidtype, gelukkig. Maar ja, de hele dag in je zwembroek rondlopen, en zwemmen is natuurlijk vragen om verbranding.
modjes schoppenquote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij valt het relatief mee voor haarkleur en huidtype, gelukkig. Maar ja, de hele dag in je zwembroek rondlopen, en zwemmen is natuurlijk vragen om verbranding.
[..]
TopicReport, dat uitroeptekentje boven een topic. Soort van schop-een-modje.
Ja chill hequote:
kloptquote:
Niet naar de Arena, we zaten met een groepje te schelden op alles wat los en vast zatkijken. Bier, chips en frituurquote:
Roodquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
klopt![]()
Zou jij geen ander kleurtje willen? als je zelf mocht kiezen welke kleur?
Ik zag een klein stukje in Murphy's pub op Schiphol.quote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet naar de Arena, we zaten met een groepje te schelden op alles wat los en vast zatkijken. Bier, chips en frituur
Groenquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
klopt![]()
Ik vind zwart mooi genoegquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
klopt![]()
Groen is ook wel mooi ja.quote:
Roze of Blauwquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
klopt![]()
emo kleurquote:
Na de eerste 7 minuten was het vooral veel schelden op Braamhaar inderdaad. Viel me op zich best tegen, maar alsnog is 2-0 een mooie stand om mee af te reizen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
het was wel een ruk wedstrijd gister he Ez. Na die eerste 6 min. was er niet veel meer aan.
[..]
Groen is ook wel mooi ja.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
het was wel een ruk wedstrijd gister he Ez. Na die eerste 6 min. was er niet veel meer aan.
[..]
Groen is ook wel mooi ja.
Dat zeker maar had verwacht dat ajax wel wat meer door zou proberen te drukken. Ma zal wel niet meer zo moeilijk gaan worden in de Kuip.quote:Op maandag 26 april 2010 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Na de eerste 7 minuten was het vooral veel schelden op Braamhaar inderdaad. Viel me op zich best tegen, maar alsnog is 2-0 een mooie stand om mee af te reizen.
okequote:
Dat je daar geen avatar van maakt?quote:
Ik ben voorlopig nog heel blij met mijn Superpanda UIquote:
Alsof feyenoord ooit een kans gemaakt heeft.quote:Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zeker maar had verwacht dat ajax wel wat meer door zou proberen te drukken. Ma zal wel niet meer zo moeilijk gaan worden in de Kuip.
Is dat het?quote:Op maandag 26 april 2010 10:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog heel blij met mijn Superpanda UI
als het om 1 wedstrijd was gegaan wel ja.quote:Op maandag 26 april 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof feyenoord ooit een kans gemaakt heeft.
Het is een foto van een panda met een masker opquote:Op maandag 26 april 2010 10:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Is dat het?
Ik zie alleen maar blokjes
Zelfs dan niet.quote:Op maandag 26 april 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
als het om 1 wedstrijd was gegaan wel ja.
en ben je bijgekomen van meet van gisteren?quote:
Amsterdamse arrogantiequote:
Zoals het hoort. Nu de spelersgroep nog, net als vroeger.quote:
foto? Lijkt meer een animatie?quote:Op maandag 26 april 2010 10:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is een foto van een panda met een masker op
Het is inderdaad een animatie en ook niet erg duidelijkquote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef laforest het volgende:
[..]
foto? Lijkt meer een animatie?maar heel blokkerig.
deo opspuiten ben je zo van de jeuk afquote:Op maandag 26 april 2010 10:38 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega en ik hebben net bijna een kwartier moeten aanhoren hoe een andere collega gestoken was door een mug en dat hij er erg last van had, dat hij geen azaron in huis had en daarom maar azijn had gebruikt, maar daardoor niet meer kon slapen omdat het zo naar azijn rook en dat hij daar weer hoofdpijn van kreeg,
Is dat zoals deze?quote:Op maandag 26 april 2010 10:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een animatie en ook niet erg duidelijk
Neequote:Op maandag 26 april 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
en ben je bijgekomen van meet van gisteren?
VROEGAH heet niet voor niets vroeger, wat geweest is is geweestquote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zoals het hoort. Nu de spelersgroep nog, net als vroeger.
wie heeft je gespanktquote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee*auw* * LovelyLady kont doet zeer
[..]
VROEGAH heet niet voor niets vroeger, wat geweest is is geweest
En wat geweest is, kan weer terugkomen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VROEGAH heet niet voor niets vroeger, wat geweest is is geweest
Liever nietquote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
En wat geweest is, kan weer terugkomen.
alles komt wel een keer weer terug maar het is niet hezelfde sfeertje als toenquote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wat geweest is, kan weer terugkomen.
waarom zijn jullie niet naar het vondelpark gegaanquote:Op maandag 26 april 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand (helaas)maar een middag op de dam op de grond ben ik niet gewend
Weet ik veelquote:Op maandag 26 april 2010 10:52 schreef Giertje het volgende:
waarom zijn jullie niet naar het vondelpark gegaan
EFF was trouwens erg leuk en ook superdruk
Ja je wilde niet met me mee naar de kermis.quote:Op maandag 26 april 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand (helaas)maar een middag op de dam op de grond ben ik niet gewend
Ik wilde best met je mee NAAR de kermis, maar no shit dat ik in die zweefmolen zou stappenquote:Op maandag 26 april 2010 10:55 schreef laforest het volgende:
Ja je wilde niet met me mee naar de kermis.
Ja die andere die zo hoog en een weer ging was ook wel vet. Ging lekker snelquote:Op maandag 26 april 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde best met je mee NAAR de kermis, maar no shit dat ik in die zweefmolen zou stappen(of ieder ander ding wat hoger was dan een meter of 2)
aaah okee kermis is wel lachenquote:Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veelwe zaten eerst bij een ESPRIT cafe op het Spui zijn daarna weer terug door de kalverstraat naar de AH gegaan, drinken gehaald en op de Dam gaan zitten
En sommige in de zweefmolen(want er is kermis)
botsautotjes?quote:Op maandag 26 april 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde best met je mee NAAR de kermis, maar no shit dat ik in die zweefmolen zou stappen(of ieder ander ding wat hoger was dan een meter of 2)
Ik vind kermis gewoon niet zo leukquote:Op maandag 26 april 2010 10:58 schreef laforest het volgende:
Ja die andere die zo hoog en een weer ging was ook wel vet. Ging lekker snel
Ja je wilde nergens in.
maar die is dan ook wel erg mooiquote:Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind kermis gewoon niet zo leuk![]()
Als je naar de eftelingmeet komtdan gaan we wel in de Droomvlucht
dat durf ik nog wel
Ik had nog een hele discussie met een vent die een bord omhad met: Ik kies voor Jezus.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik had nog een hele discussie met een vent die een bord omhad met: Ik kies voor Jezus.
Ik ga zeker naar de Efteling.quote:Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind kermis gewoon niet zo leuk![]()
Als je naar de eftelingmeet komtdan gaan we wel in de Droomvlucht
dat durf ik nog wel
Ja in het krasnapolskyhotelquote:
is mooiquote:Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja in het krasnapolskyhotel![]()
![]()
![]()
Droomvlucht zit je in koepelkarretjes en dan elfjes kijken
Hmm en het heeft ook effect op je spellenquote:Op maandag 26 april 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wordt ook een dagje ouder... mijn kont (vooral mijn stuitje) en mijn ondderrug zijn helemaal brak..
quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin zn kadootjes![]()
We zien: gitaar, trommel, stoepkrijt, tattoostickers, traploper, fapvis (waterpistooltje), smileybal, badeend, vingerverf x2, badstickers, harry potter koekjes, waterballonnen, hawaii slingers.
whahahaa vet grappigquote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin zn kadootjes![]()
We zien: gitaar, trommel, stoepkrijt, tattoostickers, traploper, fapvis (waterpistooltje), smileybal, badeend, vingerverf x2, badstickers, harry potter koekjes, waterballonnen, hawaii slingers.
quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Erwin zn kadootjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |