Die 3e is top..wat een sfeer komt de foto in zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef xjoyce het volgende:
3
[ afbeelding ]
zo dat waren er een paar van mij.
Oh, deze is met 18-55 mm gemaakt. Ik wilde hem eigenlijk iets scherper, danwel in het hart idd, danwel de stamper. Ach ja, ik blijf oefenenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Texas2step het volgende:
[..]
Dank je, nee, was met de 18-135 mm, die gebruik ik eigenlijk standaard.
Zelf vind ik het altijd fijner als het bewolkt is, de kleuren komen vaak beter tot hun recht dan wanneer er volop zon is. Ook heb je dan niet van die hinderlijke schaduwen.
En ik denk dat je dat ook goed in jouw foto ziet, de echte kleuren van de bloem.
Vind hem erg mooi, maar had zelf misschien iets meer van het hart van de hibiscus laten zien.
Hier nog een..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Chivez het volgende:
[..]
Oh, deze is met 18-55 mm gemaakt. Ik wilde hem eigenlijk iets scherper, danwel in het hart idd, danwel de stamper. Ach ja, ik blijf oefenen
Vind deze erg mooiquote:
Mooi!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:29 schreef photolex het volgende:
Hier inspiratie opgedaan en zelf ook de tuin ingegaan om "bloem met bij" vast te leggen. Dat valt nog vies tegen! Tweehonderd foto's gemaakt en dit is het beste exemplaar...
[ afbeelding ]
Ik moet een macrolens hebben!
Mooie kleuren!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:31 schreef Chivez het volgende:
[..]
Mooi!
Mijn bijtje op bloemDamn wat zijn die beesten snel en daardoor moeilijk vast te leggen
![]()
[ afbeelding ]
Oeps, haha, sorry, zou goed moeten zijn nu...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:11 schreef Omniej het volgende:
Chivez, even resizen aub? Mijn netbook vindt al die foto's van dik 3000 bij 2300 px niet zo prettig....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |