Deze spreekt me somehow niet aan, hij is naar mijn idee niet helemaal scherp (kan aan m'n pc liggen) en vind hem niet spannend oid, probeer ook eens wat te spelen met composities enzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Sylvana het volgende:
Wow, mooie foto's hoor. Ik ben pas een week bezig met het zelf instellen van diafragma en sluitertijd, daarvoor schoot ik altijd automatisch. Deze heb ik vanmiddag gemaakt, met een groot diafragma.
[ afbeelding ]
Bedankt voor je feedback. Ik heb geen dure spiegelreflexcamera maar een semi-professionele camera ( Panasonic FZ18 Lumix). Het diafragma begint pas bij 2.8 en kan bijvoorbeeld niet op 1.4. En ben nu nog vooral aan het experimenetren met diafragma en sluitertijd instellen, als ik dat onder de knie heb dan ga ik me meer richten op mooie composities en echt kijken hoe het licht valt enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:31 schreef Frann het volgende:
[..]
Deze spreekt me somehow niet aan, hij is naar mijn idee niet helemaal scherp (kan aan m'n pc liggen) en vind hem niet spannend oid, probeer ook eens wat te spelen met composities enzo.
Ook vind ik de lichtval (die strepen) storen.
Op f/1.4 zal 'ie er niet scherper op worden hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geen dure spiegelreflexcamera maar een semi-professionele camera ( Panasonic FZ18 Lumix). Het diafragma begint pas bij 2.8 en kan bijvoorbeeld niet op 1.4.
ik zie bij jou 2 witte pixelsquote:Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef xjoyce het volgende:
@murp die met die bij is erg leuk.
Hierboven wel mooi maar een beetje normaal/standaard.
[ afbeelding ]
Dank je, nee, was met de 18-135 mm, die gebruik ik eigenlijk standaard.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef Chivez het volgende:
@Texas2step, mooooie foto! Met macrolens gemaakt?
Nog eentje van mij, gemaakt op vakantie. Was helaas bewolkt die dag...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |