Teveel groen inderdaad, volgende keer van wat dichterbij en andere hoek?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Elorin het volgende:
Ik vind het wat jammer dat er op geen enkele foto 1 bloem echt uitspringt, er zijn teveel dingen op de foto die de aandacht trekken. Ik zou het iets meer concentreren op 1, of misschien 2 bloemen. Misschien iets meer inzoomen...?
Ik vind deze mooi! Zeer sfeervolquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:32 schreef jack4ya het volgende:
Leuke zachte tintjes, beetje old polaroid stijl. Ik houd er van.
Technisch niet helemaal lekker, maar ik blijf het een fijn 'kijk'plaatje vinden.
[ link | afbeelding ]
(Rechtstreeks van Sony DSC-H1 = best een oudje!)
wow!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:21 schreef Texas2step het volgende:
Ieks, photolex, lijkt me niet echt een jofele plek om uit te stappen.
Die eerste is inderdaad erg zonnig Surf_Bunny
Een heel apart effect met al dat licht van achteren.
Dit weekeinde heeft mijn DH me verwend met een nieuwe lens.
Dus even een uitprobeerseltje.
Een chrysant die ik hier op de vaas heb staan.
[ afbeelding ]
het is blijkbaar een soort van vlas.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef Texas2step het volgende:
Vind vooral de eerste erg fraai Klappernoot2000.
Heel zacht.
Moooooi!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:08 schreef jack4ya het volgende:
Fijn en warm ^
Nog een ouwetje...
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Moooooi!
Ikklaprozen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, die tweede is echt schitterend.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Moooooi!
Ikklaprozen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede doet me denken aan een ballerina met een tutu! Nice!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Moooooi!
Ikklaprozen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg surrealistischquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Moooooi!
Ikklaprozen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een Kniphofia.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Mooi blommeke, wat is het?
Mijn bloembollen zijn dan ook eindelijk aan het bloeien, en het valt me niks tegen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@LeeHarveyOswald: leuke serie!!![]()
Vooral de eerste 2 spreken me aan. De laatste vind ik wat minder mbt compositie en achtergrond.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
dank je!
Hier zijn er nog een paar:
mijn tuin wordt steeds kleurrijker!
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:00 schreef Frano het volgende:
[..]
Vooral de eerste 2 spreken me aan. De laatste vind ik wat minder mbt compositie en achtergrond.
Hier nog een van vandaag van mij.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |